W7 vs CN

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Hm...IDDO..deze topic bevat niks geen nieuws..was allang zo toch dat het 3 stammen vs CN was..of niet?..Dus dit is wel een oude koe die je uit de sloot haalt...Maar omdat er nieuwe ontwikkelingen int verschiet zijn..zal je dit wel weer geopend hebben vanwege aandacht,zoals je eerder ook al gedaan hebt.En dan straks niet zeggen van waar heb je het over of ik weet van niks...denk dat je beter ipv hier aanwezig te zijn..jullie je leden wel wat meer op de hoogte mogen stellen van alle nieuwe ontwikkelingen...

En dan zeg je hoe stoer dat wel niet is..3 stammen vs CN..hm..als ik naar Stafford kijk,dan spelen jullie het ook zeer fraai..18 spelers tegen 1,die geheel middenin CN cluster ligt...sterker nog,zelfs spelers van de Jonat en Sleep stam moeten jullie helpen met aanvallen en OS...S'avonds haar pm sturen om te kijken of ze nog online is of niet...dat vrnl snachts de edels op pad gaan.TW is idd een 24 uur spel..maar eer hebben jullie niet aan de overgenomen dorpen..door ze snachts over te nemen.Dus maw is CN heel flink bezig...en als jij,IDDO,de man met de skills[zoals wordt gezegd].. had je die dan tegen Stafford kunnen laten zien ipv een hedze tegen dr op te zetten en anderen het werk voor je te laten opknappen..en zelf pak je onze interns.

@Blend..
het onderstaande lees ik van jou..

Maar ze staan er niet bij stil, dat terwijl ze achter onze rug leugens en bullshit zitten te verkopen om mensen te paaien, wie ze dan in feite zelf zijn?


Zullen we het daar maar niet over hebben..je weet donders goed hoe CN het toen gespeeld heeft en nu nog...daar zijn geen verkopers vor nodig,bijna geheel W7 weet wel hoe CN het spel speelt...
 

DeletedUser

Guest
no comment want zusjes staf weten zelf al dat ze onzin uitkramen
 

DeletedUser

Guest
IDDO,m'n jongen...hm..m'n duim is toch iets kleiner dan de jouwe hoor,en je weet dat ik gelijk heb..
 

DeletedUser

Guest
Zijn die 1 mil. punten het resultaat van overgenomen dorpen, of meer doordat jullie alles slopen?

Side 1:
Tribes: CN
Players:

Side 2:
Tribes:
Players: stafford

Timeframe: Laatste week


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 117
Kant 2: 22
Verschil: 95

chart



Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,089,800
Kant 2: 200,444
Verschil: 889,356

chart


IDDO,de man met de skills[zoals wordt gezegd].. had je die dan tegen Stafford kunnen laten zien ipv een hedze tegen dr op te zetten en anderen het werk voor je te laten opknappen..en zelf pak je onze interns.


TW Stats 1e verliezen DrDarts, aan CN
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
PS Ik vind het niet eervol dat OAD aanvallen stuurt terwijl ik slaap en ook nog eens extra wanneer ik werk.....of wanneer ik eet...gewoon eigenlijk als ik niet on ben.
Dus ik stel OAD voor dat wij samen eervol gaan zijn hier:
http://www.tribalhugs.net/


Dit slaat nergens op he...zoals ik al zei is TW een 24 uurs spel...maar het is de manier waarop jullie het spelen bij Stafford...dat er met opzet pm naar dr gestuurd wordt om te kijken of ze online is of niet..


Tja..dan krijg je zulke berichtjes te lezen,niet best dat het zo moet.Ook omdat jullie wel weten dat het jullie anders goed moelijk wordt gemaakt door dr overdag.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser42482

Guest
Pff, wat ben jij een zielepiet zeg. Jullie vinden het toch fijn, dat het 'almachtige' CN zo in de picture staat?
Nu liggen jullie in het vizier van een aantal stammen, is het weer niet goed.


Moet ik hier dan ook maar ff een topic openen...hoe stoer CN is, om 1 speler met een account midden in CN gebied, met 18 spelers aan te vallen. En dan nog boeken ze niet veel winst :rolleyes:

18 spelers vind ik nog meevallen, kijk eens naar je cluster hoe verspreid die ligt. Het is ook niet gek dat je dan door zo een aantal spelers wordt aangevallen.. Wat ik pas echt overdreven vindt is dat ik van ONLY,TSG en OAD aanvallen binnen krijg, maar mij zie je niet klagen. Zoals je weet, ik ben pro!! Je hebt vast me lelijke treintjes zien aankomen, toch nog boek ik winst ermee. (niet klagen over kata's je gebruikt ze zelf ook)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
18spelers? Daar is een stam toch voor? Of moet alles 1 tegen 1 worden uitgevochten.

Ik vind het eerder laag dat je andere stammen tegen cn opzet met onzin verhaaltjes :rolleyes:

Misschien moet iedereen eens bij zich zelf gaan kijken, want dit is een spel. Ja echt het is een spel :eek:
De een speelt snachts (omdat die nachtdienst heeft en zich verveelt, dus die slaapt overdag), de ander speel smorgens omdat ze snachts slapen, iedereen kan zo wel iets aanhalen en als je dan 'frustraties' gaat uiten omdat je aanvallen wordt, dan zit je misschien iets te diep in het spel :confused:

Hou het allemaal gezellig en veel succes ^^
 

DeletedUser

Guest
Pfff jullie lijken Iddo wel! Zeuren over nachtelijke aanvallen...of kata's!

Ja, ook wij kunnen 's nachts opblijven om aanvallen te versturen, dat is niet alleen voor OAD of Only beschikbaar. Ook onze computers werken nog na 1uur.
De aanval op Stafford is eerder een strategisch voordeel dan een laffe daad. Juist omdat ze in ons gebied ligt is ze een gevaar, omdat dit ons meer front geeft en zoals jullie allemaal weten heeft CN genoeg front. Ook kiezen wij niet de ligging van spelers, dat is op het begin van de wereld zo bepaald, en als zij dan besluit CN te verlaten om wat voor reden dan ook terwijl ze in ons gebied ligt...tja, verschuiven is helaas niet mogelijk, ondanks vele pogingen.
Dat is het risico dat ze nam en waar ze ook zeker bewust van was.
Mij verbaasd het eigenlijk om je hierover te horen Stafford, want je had dit al vanaf de eerste minuut dat je CN verliet verwacht... Maar laat één ding wel duidelijk zijn: Wij, CN, zijn het niet die de eerste zet hebben genomen, wij hebben je met rust gelaten totdat jij ons ging aanvallen.
Je had toch niet werkelijk verwacht dat we dat zomaar lieten gebeuren? Zeker jij, als oud CN lid, moet weten hoe CN tegen vijanden werkt. (en nee dan bedoel ik niet onze gemene, vieze plannetjes natuurlijk!:rolleyes:)

En Smurf... Bedankt voor al je lieve woordjes.
Ik kan me niet herinneren dat we jou of wie dan ook in CN ooit gedwongen hebben iets te doen. Vragen doen we vaak en veel, maar het is altijd aan jou wat je daadwerkelijk gaat doen.
Zelfs Stafford hebben we niet gedwongen OAD óf Only aan te vallen...noch om stamgenoten te ondersteunen toen dit nodig was.
In CN is samenwerken een belangrijk punt, we doen veel samen en hebben veel voor elkaar over.
We houden van gezamenlijke aanvallen en iedereen krijgt de kans hieraan mee te doen.
Dit is niet voor de leiding, dit is voor de stam.
Ik weet niet waar jij opeens al je info vandaan haalt, maar je hebt het mis.

Over het account van Ram6 dat je toen graag wilde spelen... Ram6 was een intern account met toendertijd nog 10 dorpjes. Dit werd geinternd door jouw account, Barb00sa. Maar op Barb00sa wilde je niet meer spelen of had je geen tijd voor, terwijl dat account echt niet veel tijd van je vroeg, want de hoofdspeelster is een geweldige vrouw.
Dus nee Ram6 wilde we niet behouden binnen CN, dit account was bijna weg en dus niet bespeelbaar meer.
Ik vind het jammer om te zien dat je nu zo tegen CN doet, terwijl we vaak voor je klaar stonden wanneer jij het in RL moeilijk had.

Meer wil ik eigenlijk niet kwijt... Ik vind het jammer dat er weer zo gesproken moet worden op het forum en vele zaken verdraaid worden. Dit hoort zich niet bij volwassenen, maar van volwassenheid is hier weinig te merken.
Veel speel plezier verder.
Wij doen ons best, meer kunnen we niet doen:rolleyes:


Liefs,
Iris
 

DeletedUser14103

Guest
@Blend..
het onderstaande lees ik van jou..

Maar ze staan er niet bij stil, dat terwijl ze achter onze rug leugens en bullshit zitten te verkopen om mensen te paaien, wie ze dan in feite zelf zijn?


Zullen we het daar maar niet over hebben..je weet donders goed hoe CN het toen gespeeld heeft en nu nog...daar zijn geen verkopers vor nodig,bijna geheel W7 weet wel hoe CN het spel speelt...


Heerlijk als mensen tegen mijn schenen schoppen als ze niet weten waarover ze spreken.

1) Stafford heeft CN tot 2x toe bedrogen met haar spel en dan zijn jullie nu verwonderd dat ze aangevallen wordt. Vreemd toch hé :rolleyes:
2) Stafford probeert nu, en al heel lang, net als jij Staffy, zoveel mogelijk mensen in de buurt mee te trekken in hoe slecht CN het spel wel niet speelt. Ik heb vv van een account en kreeg daar plots een pm binnen waarom die speler hem haat... ik vroeg hoe komt je daar nou bij... kreeg hij van Stafford te horen dat CN accounts zit te verkloten en dat we op die manier spelen en dat we alleen maar daarom nieuwe spelers aantrekken.

Das pas zielig!
En dan gaan verkondigen dat CN achterbaks is, daar heb je lef voor nodig.

Ga tribal wars spelen ipv overal de zieligaard uithangen en andere mensen in slecht daglicht te plaatsen.
 

DeletedUser14103

Guest
En respect voor de post van Turogon, je zit er knal op en ik deel 100% je mening en die is 100% correct.
 

DeletedUser

Guest
Waarom zijn 'we' in godsnaam deze topic gestart?

CN zit in het zelfde schuitje waar InS vorig jaar in zat...als je #1 bent dan vecht iedereen tegen je, dat is logisch.
Dus geen gemekker, speel het spel en we zien het wel.

EDIT: Sorry, #2 moet dat zijn...kun je nagaan, die stats boeien me niet eens zo erg :)
Wat ik wil zeggen is dat CN'ers niet moeten gaan zeuren over dat we door 3 stammen aangevallen worden. That's all in the game! Gewoon terugvechten en zien waar het schip strand...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser25172

Guest
T' is al goed;)

Beter dat jullie vergeleken worden met InS dan wij;)
 

DeletedUser

Guest
Waarom is dit topic er nu dan??

Om weer lekker te gaan zeiken???

Moe word ik er van, maar waarom is het altijd dezelfde aanstichter????
 

DeletedUser1435

Guest
OAD heeft geen enkel recht van klagen..


Zelf sturen ze op mij nu al ongeveer 2 maanden lang gedurende de hele dag aanvallen.
Onder het mom van:
62 jaar.
Huisvrouw
Geen leven.

Optie 1: Je bent 62,5 en je bent met pesioen
optie 2: Je bent huisvrouw en zorgt voor de kinderen.
Optie 3: Je werkt niet en heb geen leven.


OADbluekiller: Nou ik ben een combinatie van alle 3 de opties :)

Dus dan gaan ze maar lekker snachts vv draaien en smiddags slapen :rolleyes:
 

DeletedUser25172

Guest
En hoe is dit relevant?

Sinds wanneer doet het er toe wat degene achter het account doet?
 

DeletedUser1435

Guest
En hoe is dit relevant?

Sinds wanneer doet het er toe wat degene achter het account doet?

het gaat erom dat men klaagt dat er snachts wordt aangevallen.
OAD beschikt over gelijke middelen en ook buiten de vakanties dus dan moeten ze op dat vlak niet komen klagen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan