W59 - Expose The Stabbers

DeletedUser78825

Guest
De situatie die @thelightfighter schets heb ik vaak genoeg meegemaakt, zolang de samenwerking ophoudt bij het elkaar OS tegen je eigen stam is dit vrij gebruikelijk hoor. Zelf nooit gedaan, zou het ook niet doen omdat het tegen het randje is. Maar het is zeker geen stab vanuit YouKiller omdat hij samen met een ander, iemand van wie hij niet weet en ook niet behoorde te weten dat hij banden had met stam aanvalt. Er is namelijk voor beiden win-win het is niet alsof de een in dienst van de ander wat doet.

Klopt, maar ik ben op dit moment ook meningen aan het aftasten.

Maar, Youkiller heeft geen concrete bewijzen gepost. Verder denk ik ook dat zo een GAP bekend zou gemaakt moeten worden aan de stam(men), om te zorgen dat situaties niet zouden kunnen gebeuren.

Dus, kun jij een oordeel vellen zonder bewijzen?
 
Reactiescore
1.049
Klopt, maar ik ben op dit moment ook meningen aan het aftasten.

Maar, Youkiller heeft geen concrete bewijzen gepost. Verder denk ik ook dat zo een GAP bekend zou gemaakt moeten worden aan de stam(men), om te zorgen dat situaties niet zouden kunnen gebeuren.

Dus, kun jij een oordeel vellen zonder bewijzen?
Info zullen ze zelf moeten verstrekken, Maar wat ik weet baseer ik mijn oordel op.
Maar ik vind dat ROTA meer ruikt naar een stab
Een eigen stamgenoot aanvallen noem je geen stab? Alleen omdat hij met de vijand samenwerkt tegen een 3de partij waar het win/win is.
 

DeletedUser78975

Guest
Het is een zeer grijze zone waarin deze samenwerking zich bevind.

Indien er bewijs komt van het feit dat die PBG is aangevallen door X & Y, en dus 1 van de 2 een PBG heeft aangevallen, is het wel sowieso een stab.

Maar, er zijn, naar mijn mening, op dit moment teveel onbekenden factoren en te weinig bewijzen om stab te roepen richting ROTA omtrent deze situatie. Tot nu toe zijn de meeste bewijzen wel gepost door Zuur.

Met alle respect, maar als jij twee aanvalsrapportje als 'meeste' bewijzen acht verwijs ik je naar dit bericht. Het zijn ook nog een twee aanvalsrapporten zonder enig achtergrond bewijs. Dus je kan de context daarvan inkleuren zoals je wilt.
 

DeletedUser78975

Guest
Klopt, maar ik ben op dit moment ook meningen aan het aftasten.

Maar, Youkiller heeft geen concrete bewijzen gepost. Verder denk ik ook dat zo een GAP bekend zou gemaakt moeten worden aan de stam(men), om te zorgen dat situaties niet zouden kunnen gebeuren.

Dus, kun jij een oordeel vellen zonder bewijzen?

Nee, uiteraard kun je dan geen oordeel vellen. Maar de tegenpartij wordt nu toch ook in de gelegenheid gesteld aanvullend bewijs te leveren. YouKiller heeft aan zijn plicht voldaan. Het is de beurt aan Rota om met harde tegenbewijzen te komen en niet alleen met twee aanvalrapporten met een verhaal erom heen die ingekleurd kan zijn. Dat verhaal moet dan ook gebaseerd zijn op bewijsstukken. Net zoals YouKiller om bewijs is gevraagd nadat hij maar enkel een verhaal hierop pleurde en daarmee dacht de stab afdoende te hebben bewezen, geldt dat evengoed voor Rota. Zo werkt dat niet voor YouKiller en ook niet voor Rota.
 

DeletedUser78825

Guest
Info zullen ze zelf moeten verstrekken, Maar wat ik weet baseer ik mijn oordel op.
Maar ik vind dat ROTA meer ruikt naar een stab
Een eigen stamgenoot aanvallen noem je geen stab? Alleen omdat hij met de vijand samenwerkt tegen een 3de partij waar het win/win is.

Ik heb nooit gezegd dat er geen stab gebeurd is. Ik ben persoonlijk alleen van het principe dat er pas een oordeel geveld kan worden nadat ALLE bewijzen geleverd zijn.

Met alle respect, maar als jij twee aanvalsrapportje als 'meeste' bewijzen acht verwijs ik je naar dit bericht. Het zijn ook nog een twee aanvalsrapporten zonder enig achtergrond bewijs. Dus je kan de context daarvan inkleuren zoals je wilt.

Deze post heb ik blijkbaar gemist. Mijn excuses hiervoor.

Nee, uiteraard kun je dan geen oordeel vellen. Maar de tegenpartij wordt nu toch ook in de gelegenheid gesteld aanvullend bewijs te leveren. YouKiller heeft aan zijn plicht voldaan. Het is de beurt aan Rota om met harde tegenbewijzen te komen en niet alleen met twee aanvalrapporten met een verhaal erom heen die ingekleurd kan zijn. Dat verhaal moet dan ook gebaseerd zijn op bewijsstukken. Net zoals YouKiller om bewijs is gevraagd nadat hij maar enkel een verhaal hierop pleurde en daarmee dacht de stab afdoende te hebben bewezen. Zo werkt dat niet voor YouKiller en ook niet voor Rota.

Zelfde als ik tegen TLF heb gezegd.
 
Reactiescore
831
Sorry maar ben ik de enigste hier die het totaal niet snapt?

De posten van YouKiller hebben niets bewezen buiten het feit dat we hem hebben aangevallen. Het zegt niets over dat de samenwerking een win/win was. Niets over waarom ze zelf samenwerkten. Niets over waarom hij niets tegen de stam heeft gezegd.

Mijn bewijs is inderdaad niet compleet zoals vermeld. Maar het bewijst wel dat er tot op een zeker niveau een samenwerking was.


Dus hoezo heeft YouKiller zijn plicht voldaan? Zou YouKiller nu niet moeten bewijzen waarom deze samenwerking plaatsvond? Waarom er niets is gezegd tegen zijn stamleden?
 

DeletedUser78825

Guest
Treurig, samenwerking of geen samenwerking, dit is geen normale manier van omgaan met vrienden.

Klopt. Maar alles moet wel bekeken en afgehandeld worden, en niet enkel op ROTA voor wat ze hebben gedaan. Ik ga hier ook geen oordeel vellen, ik speel (jammer genoeg) niet op deze wereld maar ik vind wel dat alles eerlijk moet lopen. Dat is de enige reden dat ik hier ben beginnen posten.
 
Reactiescore
1.049
Klopt. Maar alles moet wel bekeken en afgehandeld worden, en niet enkel op ROTA voor wat ze hebben gedaan. Ik ga hier ook geen oordeel vellen, ik speel (jammer genoeg) niet op deze wereld maar ik vind wel dat alles eerlijk moet lopen. Dat is de enige reden dat ik hier ben beginnen posten.
Komt goed. Donderdag heb ik tijd en zal er vanuit mijn kant geprobeerd worden met bewijs te konen en een verhaal te schetsen.
 

DeletedUser78975

Guest
Klopt. Maar alles moet wel bekeken en afgehandeld worden, en niet enkel op ROTA voor wat ze hebben gedaan. Ik ga hier ook geen oordeel vellen, ik speel (jammer genoeg) niet op deze wereld maar ik vind wel dat alles eerlijk moet lopen. Dat is de enige reden dat ik hier ben beginnen posten.

Denk dat jij je verschreven hebt. 'Jammer genoeg' moet natuurlijk 'gelukkig niet' zijn :p

Het niveau is om te janken en als je dit soort lage streken uithaalt verhelp je de reputatie van een wereld al helemaal naar de klote.
 

DeletedUser78825

Guest
Komt goed. Donderdag heb ik tijd en zal er vanuit mijn kant geprobeerd worden met bewijs te konen en een verhaal te schetsen.

Top.

Denk dat jij je verschreven hebt. 'Jammer genoeg' moet natuurlijk 'gelukkig niet' zijn :p

Het niveau is om te janken en als je dit soort lage streken uithaalt verhelp je de reputatie van een wereld al helemaal naar de klote.

Nee. Ik zou hier gerust wel willen spelen, wel op een account waar dit soort zaken niet gebeuren natuurlijk maar dat spreekt voor zich.
 

DeletedUser78434

Guest
Oke om een beeld te schetsen.

Wat nou als Chill speler x helpt tegen stam y. Om troepenverlies van stam y te helpen verhogen. Om zo als stam Chill makkelijker stam y aan te vallen en minder offensieve troepen tegen te komen in een tegenoffensief. Om daarna gewoon netjes tegen speler x te spelen.

Als beide kanten er voordeel aan hebben is het altijd een optie om te overwegen.

In de situatie zoals bovengenoemd is het dus een samenwerking, op een buitenstaander om diegene weg te werken. Dat hij geclaimd is door een BG, ja dat is dan jammer. Zolang het dorp nog niet in bezit is van de BG, is het geen BG. Oftewel, kickmass houden omdat 2 spelers even iemand weg willen werken. Veel te overdreven.
 

DeletedUser75339

Guest
Dus Youkiller hielp Vodka met het wegspelen van een stamloze speler die geclaimd werd door een BG van Rota.

Welk voordeel heeft Rota als stam daarin ?

- De relatie met de bg zal verslechteren als die merken dat iemand van Rota de vijand aan dorpen helpt die ze zelf willen.
- Ze verliezen offensieve troepen die bv tegen vodka hadden kunnen worden gebruikt.
- De vijandige stam krijgt een dorp erbij terwijl er al een kwantitatief nadeel is.

Ik zie het voordeel voor Chill duidelijk, dat van Rota mis ik volkomen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
539
Wel leuk dat Chill nu allemaal mensen uit Rota gaat aannemen in hun stam... dacht dat jullie zo Anti Rota waren?

????????
9f136fc8178d2a8121750c921a398fba.png
 
Reactiescore
539
Ah, romische reich en driesbiljart gaan Chill joinen, heb ik vernomen? Twee spelers die als ik me niet vergis redelijk hard kingdonkey aanvielen? Behoorlijk hypocriete zet dan van Chill als dit doorgaat haha
 
Reactiescore
510
Ach, ze moeten iets doen om het verschil te maken.
 
Bovenaan