W59 - Expose The Stabbers

Reactiescore
831
Nou dat is dan duidelijk! Gefeliciteerd Chill jullie hebben een stabber gerekruteerd, bovenstaand bewijs lijkt mij wel flink solide :biggrin::biggrin:

Ik wil graag Das Romische Reich en de stam Chill op de stablist. Alvast bedankt.

Wat ik hier leuk aan vind is dat we nu zien hoe geloofwaardig deze post is. Zal Jus Soli zijn eigen maten op de list plaatsen? Dan weten we ineens of deze topic 'Chill propaganda' is of niet.

Hierbovenop mag YouKiller ook wel op de lijst. Als intel doorgeven niet stabben is weet ik het ook niet meer.
 

DeletedUser

Guest
Leuk verhaal, maar je conclusie omtrent de 2de stab is dus geheel onwaar. Als je het aandurft om de feiten eerlijk te beoordelen dan kom je tot de conclusie dat Youkiller en Kalm met die vodka een stab hebben gedaan richting Rota/Bota/Pig en deze is terecht bestraft. Dit zijn keiharde feiten. Na dit berichtje is het dus nogmaals tijd voor een aanvullend bewijs:

Aanvulling op mijn eerdere post: "Luffy zegt bijvoorbeeld nog tegen Kalm dat hij niet wilt werken met spionnen. Ook hier heb ik een bericht van. Respect voor Luffy!"
https://gyazo.com/37b49b1c0febb71c924335c0a97ddbef

ik zie hier inderdaad dat dat gezegd wordt wat volgens mij wat ik hoorde iedereen in chill zegt omdat ze niet willen vals spelen logisch toch?

Wat een enorm gezichtsverlies voor Chill is dit zeg, jullie reiken het wel echt aan op een dienblaadje! Vele discussies in dit topic waaruit het Chill kamp riep dat 'heel Rota op de stab-list moest' en vervolgens twee van deze spelers rekruteren. Ik attendeerde jullie toen al op het feit dat het te kort door de bocht is om de hele stam erop aan te kijken, daar waren jullie het niet mee eens. Dat maakt deze actie simpelweg hypocriet. Het geeft aan dat Chill maar gewoon doet wat goed uit komt, zoals vaak blijkt bij zogenaamde voorbeeld/moraalridder-stammen. Ongeacht of de spelers zich er van gedistantieerd hebben of niet, direct overstappen naar de vijand is evenmin een schone actie en daar is in topic ook al velen keren vol afgunst over gesproken.

Domme actie van Chill, die met deze actie een snel front met Vinage zoekt en ondertussen vele diplomatieke deuren dicht gooit. Ik weet niet wie er aan kop van Chill zit maar dit lijkt mij een zeer ondoordachte keuze xD Sneu voor Jus Soli, dit topic is nu ook onbetwistbaar één grote grap.

Hier hebben we Roald weer deze kerel is ook een grote grap :p:p
Enigste wat ik van deze man af zie komen is dat ze chill afzagen en vinage de hemel in prijzen.
Besef jij wel dat chill - suits - tiktak spelers zijn die jou wereld wat uitdaging geven al zouden die allemaal vertrekken hebben jullie helemaal geen moeite meer met een wereld...
aangezien jij jezelf zo geweldig vindt :)

ik ben roald vinage is top en de wereld is al besloten kom op jongens laten we er aan mee doen en hem veren in de kont geven de rest afzeiken:cool::cool:
Dan ben je dah bomb
 

DeletedUser58258

Guest
Ja nu steek je jezelf in de maag, er was een samenwerking EN er werd wat intel doorgegeven.

Gast je maakt wel van een mug een olifant nu. Bovendien was deze samenwerking minimaal zoals vodka al genoemd heeft.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.790
@FreeRunner, ik heb je speciaal even van mijn ban-list afgehaald. Ik zie dat je interesse hebt om toe te treden tot mijn fanclub. Verder wil ik je erop attenderen dat ik ingeschreven sta in het mentorsysteem als mentor en ik op dit moment nog één plekje vrij heb! Met een beetje geluk linken ze je aan mij en kun je net zo geweldig worden als ik. Wil je ook je baasje (stamleiding o.i.d.) erop wijzen dat dit geen los loopgebied is?
2w4xtoi.jpg

Je stelt dat YouKiller willens en wetens een PBG heeft aangevallen en samenwerkt met de vijand. Lever hier bewijsstukken voor. Je sluit dan af met dat jouw stammetje niet weet of hij wel daadwerkelijk heeft samengewerkt. Dus al bij het geringste vermoeden wordt iemand gestabd? Lekkere stam heb je dan... Dat het 'shady' is wil nog niet zeggen dat het ook werkelijk waar is. Want het is zoals je zelf zegt alles behalve zeker: en dan ga je niet iemand stabben!

Verder geef je aan dat je niet 100% over de aanval overtuigd was, maar ja voor je stam doe je dan toch mee. Want als de stam stabbed dan kan jij natuurlijk niet achterblijven. Het lijkt wel alsof er bij Rota een spel wordt gespeeld: wie krijgt de meeste stabs op zijn naam. Toont bovendien niets anders aan dan dat je geen ruggengraat hebt en jij je zelf in situatie waarbij jouw onderbuik gevoel al zegt dat er iets niet klopt laat meeslepen.

Mocht jij of je stam geen tegenbewijs leveren dan kom je zeker op de stablijst. Maar ik gun jullie net zoals de rest tijd om je te verweren.

Tot slot, jij en jouw stam hebben een groot aandeel in het feit dat deze wereld enorm 'sukt'. Als je keer op keer stabs pleegt en niet vies bent van gemeen spel, dan wordt de wereld inderdaad niet leuk. Rota, de stam die haar eigen leden stabt... diep beschamend.

Mocht dit wederom een bewezen stab worden dan hoop ik oprecht dat de community op staat en de spelers die actief zijn op deze wereld even alle onenigheden opzij zetten om deze stam zo snel mogelijk van de wereld te vegen

Wat ik hier leuk aan vind is dat we nu zien hoe geloofwaardig deze post is. Zal Jus Soli zijn eigen maten op de list plaatsen? Dan weten we ineens of deze topic 'Chill propaganda' is of niet.

Hierbovenop mag YouKiller ook wel op de lijst. Als intel doorgeven niet stabben is weet ik het ook niet meer.

Het mooiste is gewoon dat Jus Soli in dit citaat terecht een aantal statements maakt dat je niet zomaar mag aanvallen (stabben) bij vermoedens en dat Rota kapot moet gaan en alle deelnemers geen ruggengraat hebben etcetera. Zelf geloven ze er niet in dat Youkiller een spy is, het werd zelfs steeds ontkent / niet bewezen (zie hierboven).

Prima wat mij betreft, maar dat maakt de aanval op Youkiller gewoon een stab van de bovenste plank. Het is dan zo enorm typerend dat Chill een paar dagen later de grootste stabber die keihard in een pmwisseling zegt; 'gooi maar aanvallen, hij moet dood' o.i.d., weet te rekruteren. Vervolgens zo een belachelijke statement over het distantiëren van acties.

Ik vergeef het Chill dat ze niet op de hoogte waren van Romische reich haar rol in deze meest recente stab, mits ze op kort termijn wel gaan handelen naar behoren conform het beleid wat ze hier trachten neer te zetten als kloppend. Als ze dit nu ineens wegwuiven als onzin dan kun je je stamleden beter een af-verbod geven want veel hypocrieter dan dit is bijna niet mogelijk.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Ja nu steek je jezelf in de maag, er was een samenwerking EN er werd wat intel doorgegeven.

En ziehier DRR zich distantieren van de massa:
0Q5axfY.png
bVlWNj9.png
oQ6LFgh.png
cQbtdvo.png

De enigste reden waarom ze niet hebben aangevallen is omdat ze te ver liggen...


Ben benieuwd wat Jus Soli hierover heeft te zeggen.

Waar staat dat ze niet hebben aangevallen omdat ze te ver liggen...
Verder zegt hij tegen jou gewoon aanvallen misschien had deze persoon geen zin in jou gezever?

Chill op de stablijst omdat ze iemand recruiteren die naar mijn weten niet veel verkeerd zegt.
als iemand tegen jou zegt gewoon in de put springen doe je dat dan ook?

Je hebt zelf ook hersens gekregen lijkt mij.
Dat maakt jou stab niet goed zuur ;)
 

DeletedUser78825

Guest
Waar staat dat ze niet hebben aangevallen omdat ze te ver liggen...
Verder zegt hij tegen jou gewoon aanvallen misschien had deze persoon geen zin in jou gezever?

"Jazeker, hij moet weg."

Is dat hoe jij het zou verwoorden als je geen zin had in iemand zijn gezever?
 

DeletedUser

Guest
"Jazeker, hij moet weg."

Is dat hoe jij het zou verwoorden als je geen zin had in iemand zijn gezever?

Zou kunnen dat ik het zo verwoord.
Maar lijkt mij dat als het gepland was ze hadden kunnen zien dat DRR niks stuurde?
Of doen hun niet aan bevelen delen.
Verder lijkt het me vrij simpel dat je zelf nadenkt en niet blind weg in een hondengang volgt.

@Zuur Dit maakt jou stab niet goed en ben blij dat ik op deze zeik wereld niet speel.
 
Reactiescore
831
Ach man wat een zever hahaha

In de eerste spoiler zegt DRR letterlijk dat ik meedoe aan de massa omtrent mijn ligging! Dus dit maakt mij de stabber maar hem niet? :confused:

als iemand tegen jou zegt gewoon in de put springen doe je dat dan ook?

Als je niet naar je baas luistert word je ontslagen.
Als een soldaat in oorlog niet luistert naar een commando word hij terecht gesteld als verader en geexecuteerd.

In ben iemand die sterkt gelooft in het opvolgen van wat er gevraagd wordt, als 50% het niet doet en 50% het wel doet is het zoizo een faal. Dan kan je net zo goed met 100% ervoor gaan en als het dan een faal is is het jammer.

Bovendien zie ik mezelf ook niet als een stabber. Daarbovenop heb ik me ook gedistantieerd van ROTA, dus als DRR het niet is omdat hij zich distantieerd en ik ben het wel dan klopt er ook iets niet.
 
Reactiescore
1.168
Hier hebben we Roald weer deze kerel is ook een grote grap :p:p

Een speler die meer heeft gepresteerd dan jij ooit zal doen, tot zover de grap.

Enigste wat ik van deze man af zie komen is dat ze chill afzagen en vinage de hemel in prijzen.

Welkom op het AF knul :)

Besef jij wel dat chill - suits - tiktak spelers zijn die jou wereld wat uitdaging geven al zouden die allemaal vertrekken hebben jullie helemaal geen moeite meer met een wereld...
aangezien jij jezelf zo geweldig vindt :)

Wij kunnen er nou eenmaal ook niks aan doen dat wij de beste zijn. Iedereen wilt ook een BG met ons :) Jullie zijn het die het ons makkelijker maken.

ik ben roald vinage is top en de wereld is al besloten kom op jongens laten we er aan mee doen en hem veren in de kont geven de rest afzeiken:cool::cool:
Dan ben je dah bomb

Perfect verwoord.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Echt elke wereld opnieuw word een stam neergezet om ''slecht beleid'' en nu is het Vinage die Chill zo weg zetten lol.

Hou alsjeblieft op met dat ''Chill leid hier extreem gezichtsverlies''. Er worden twee mannen gerekruteerd uit een krakende stam waar al ver voor de vorige ''stab'' contact mee was. En ook al contact voor t gedoe om Havelte... Ik persoonlijk ken Dries al meerdere werelden net als DRR... Deze mannen staan niet achter Rota, al een tijd niet meer. Hoe fout is het dan van Chill om het cluster gat dicht te maken door de, in onze ogen, twee beste en tevens bekende van onze stam te rekruteren...

Ik ben zelf een speler die de afgelopen werelden vol mee ging met de moraalridders van TW, premades en vroege wereld stammen met de ''fair play'' helden gestart en gestreden tegen ''stabs'' maar ik heb bewust deze wereld gekozen om in te stappen op een account met minder bekende spelers en spelers die bij Vinage bekend zouden staan als onprettige persoonlijkheden.. Maar wel spelers die een persoonlijkheid hebben en het spel gewoon lekker spelen.

Tuurlijk keur ik stabben niet goed, maar je moet nou wel eens onder ogen zien dat tribalwars niet meer zo moraal en eerlijk is als het ooit was.

Als we nou een Marter en Havelte hadden gehaald, tja.... o_O.
 
Reactiescore
831
Met persoonlijkheden bedoel je spelers die door stabbers aan te pakken willen dat iemand anders stabt?

nhQGeis.png

Of bedoel je de persoonlijkheden die beginnende spelers dwingen tot het aanvallen van vijanden/moraalbreker worden.

T8J5i7W.png

b02ifpF.png
MSdSldy.png

Tenslotte bedoel je zeker ook de persoonlijkheden die zover zijn gegaan op deze topic dat elke member van Rota letterlijk werd beschuldigd van stabben. Maar vervolgens 2 spelers ervan recruteren?
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.790
Echt elke wereld opnieuw word een stam neergezet om ''slecht beleid'' en nu is het Vinage die Chill zo weg zetten lol.

Neen dat zeg ik helemaal niet. Ik zeg dat Chill door middel van zo een berichtingstopic een voorbeeld wilt neerzetten voor wereld 59. Een nobel streven, een streven wat ik nauwelijks realistisch vind (zo nobel). Vervolgens blijkt dat Chill zelf dat voorbeeld niet is en (wat later blijkt) een stabber rekruteert. Ben ik dan de gene die Chill onterecht wijst op het feit dat deze actie niet conform het beleid is dat Chill hier neer wilt zetten?

Hou alsjeblieft op met dat ''Chill leid hier extreem gezichtsverlies''. Er worden twee mannen gerekruteerd uit een krakende stam waar al ver voor de vorige ''stab'' contact mee was. En ook al contact voor t gedoe om Havelte... Ik persoonlijk ken Dries al meerdere werelden net als DRR... Deze mannen staan niet achter Rota, al een tijd niet meer. Hoe fout is het dan van Chill om het cluster gat dicht te maken door de, in onze ogen, twee beste en tevens bekende van onze stam te rekruteren...

Als ik een topic maak waarin ik katapulten verafschuw en een lijst maak met katapulteerders die we collectief zouden moeten wegspelen en vervolgens zelf katapulteer, leid ik dan gezichtsverlies? Vul het zelf maar in. Je kunt prima de moraalridder uithangen maar dan zul je wel naar je eigen wetten moeten leven, dit moet je haast wel met mij eens zijn. Bijna hetzelfde als een vijftigjarige prostituee die beweerd maagd te zijn, niet geloofwaardig dus.

Leuk dat er al eerder contact was. Echter zie ik net in screens van een pm wisseling, 7 dagen terug, dat DRR een stamgenoot zit op te stoken om aanvallen te sturen en dus deel te nemen aan een stab. Hoe kun je dan beweren dat DRR niet achter Rota staat... Neem alleen het feit dat ze hem op de hoogte houden van 'top secret informatie' en hij nog deel neemt in de uitvoering ervan ook. Komop zeg, lees de feiten voordat je gaat reageren, dit is gewoon onzin. Wat Dries betreft, lees het terug, ik rep daar geen woord over, prima rekruut, weinig op tegen. Behalve dan dat Chill Rota verafschuwde wegens een stabstam en er dan alsnog van rekruteert, maar prima dat wil ik nog wel over het hoofd zien. Maar iemand rekruteren die overduidelijk deel nam in een stab en het vervolgens zo proberen weg te wuiven? No way. Desnoods maak ik een geweldig mooie collage van alle afgunst van Chill account over stabbers / stabacties. Ik ben bang dat ik aan één post (10000 tekens) veel te weinig heb.

Ik ben zelf een speler die de afgelopen werelden vol mee ging met de moraalridders van TW, premades en vroege wereld stammen met de ''fair play'' helden gestart en gestreden tegen ''stabs'' maar ik heb bewust deze wereld gekozen om in te stappen op een account met minder bekende spelers en spelers die bij Vinage bekend zouden staan als onprettige persoonlijkheden.. Maar wel spelers die een persoonlijkheid hebben en het spel gewoon lekker spelen.

Tuurlijk keur ik stabben niet goed, maar je moet nou wel eens onder ogen zien dat tribalwars niet meer zo moraal en eerlijk is als het ooit was.

Als we nou een Marter en Havelte hadden gehaald, tja.... o_O

Ik lees hier bagatellisatie en een veronderstelling. Op het moment dat je zegt; 'ach, tegenwoordig is niet iedereen meer fair play, ik hecht er zelf ook geen waarde meer aan' is het einde zoek. Verder zit er naar mijn idee geen enkele onprettige persoonlijkheid in Chill en ik zou niet weten wie van de Vinagers er heel anders over denkt. Verder zeer krom om te suggereren dat er in Vinage geen mensen zijn met een persoonlijkheid die het spel lekker spelen. Mag ik je erop wijzen dat dit algemeen forum ook een deel van het spel is, wat ook gewoon lekker gespeeld wordt, ook door vinage spelers?

In feiten geef je dus toe dat DRR een stabber is en Chill hem heeft gerekruteerd omdat het wel praktisch was om het gat te dichten. Ik kom weer terug op gezichtsverlies....

Het beste zou de Chill leiding zich even over deze actie buigen, voordat het totaal escaleert, om tot een besluit te komen nu bekend is dat DRR wel degelijk een hoofdrol had in de stab op youkiller (althans, jullie noemen het een stab omdat er geen contact was en geen bewijs van is).
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.790
Overigens wil ik nog even terugkomen op een eerdere uitspraak van mij. Ik heb ergens vroeg in dit topic in twijfel getrokken of zo een topic zou werken en invloed zou hebben op de publieke opinie. Rota, de rang 3 stam, is (gedeeltelijk) gevallen door alle commotie en berechting in dit topic. Het lijkt mij duidelijk dat ik er (flink) naast zat en zo een topic wel degelijk blijkt te werken. Dus @Jus soli / @jokersbrain , keep up the good work. Ps. Niet haten, dit is al moeilijk genoeg :(
 
Reactiescore
831
Overigens wil ik nog even terugkomen op een eerdere uitspraak van mij. Ik heb ergens vroeg in dit topic in twijfel getrokken of zo een topic zou werken en invloed zou hebben op de publieke opinie. Rota, de rang 3 stam, is (gedeeltelijk) gevallen door alle commotie en berechting in dit topic. Het lijkt mij duidelijk dat ik er (flink) naast zat en zo een topic wel degelijk blijkt te werken. Dus @Jus soli / @jokersbrain , keep up the good work. Ps. Niet haten, dit is al moeilijk genoeg :(

Het haalt wel degelijk meer uit dan sommigen denken. Ik zelf merk nu ook het effect ervan.
(Degenen die denken dat ik een stabber ben hoef ik niet te horen aub)

Ik probeer nu al een tijdje dat 'stabber imago' (dat in mijn ogen nogsteeds onterecht is) dat ik heb verworven kwijt te spelen. Eerst door hier te posten maar dat heeft uiteindelijk alleen maar meer schade gedaan (Wat ik niet snap want in 1 van de oudere posts geven jus soli en een chill member mij zelf gelijk en zeggen ze sorry).
Nu probeer ik het door stam te veranderen. Erg drastisch want nu sta ik er vrij alleen voor en kan het mijn toekomst in deze wereld beschadigen. Maar jammer genoeg zijn er wel wat spelers die door dit topic niet meer met mij willen omgaan/communiceren (bv: mijn nieuwe stam joinen). Erg jammer en ik hoop dat dit niet in toekomstige werelden terugkomt. Zo zie je maar hoeveel schade het kan doen.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Neen dat zeg ik helemaal niet. Ik zeg dat Chill door middel van zo een berichtingstopic een voorbeeld wilt neerzetten voor wereld 59. Een nobel streven, een streven wat ik nauwelijks realistisch vind (zo nobel). Vervolgens blijkt dat Chill zelf dat voorbeeld niet is en (wat later blijkt) een stabber rekruteert. Ben ik dan de gene die Chill onterecht wijst op het feit dat deze actie niet conform het beleid is dat Chill hier neer wilt zetten?



Als ik een topic maak waarin ik katapulten verafschuw en een lijst maak met katapulteerders die we collectief zouden moeten wegspelen en vervolgens zelf katapulteer, leid ik dan gezichtsverlies? Vul het zelf maar in. Je kunt prima de moraalridder uithangen maar dan zul je wel naar je eigen wetten moeten leven, dit moet je haast wel met mij eens zijn. Bijna hetzelfde als een vijftigjarige prostituee die beweerd maagd te zijn, niet geloofwaardig dus.

Leuk dat er al eerder contact was. Echter zie ik net in screens van een pm wisseling, 7 dagen terug, dat DRR een stamgenoot zit op te stoken om aanvallen te sturen en dus deel te nemen aan een stab. Hoe kun je dan beweren dat DRR niet achter Rota staat... Neem alleen het feit dat ze hem op de hoogte houden van 'top secret informatie' en hij nog deel neemt in de uitvoering ervan ook. Komop zeg, lees de feiten voordat je gaat reageren, dit is gewoon onzin. Wat Dries betreft, lees het terug, ik rep daar geen woord over, prima rekruut, weinig op tegen. Behalve dan dat Chill Rota verafschuwde wegens een stabstam en er dan alsnog van rekruteert, maar prima dat wil ik nog wel over het hoofd zien. Maar iemand rekruteren die overduidelijk deel nam in een stab en het vervolgens zo proberen weg te wuiven? No way. Desnoods maak ik een geweldig mooie collage van alle afgunst van Chill account over stabbers / stabacties. Ik ben bang dat ik aan één post (10000 tekens) veel te weinig heb.



Ik lees hier bagatellisatie en een veronderstelling. Op het moment dat je zegt; 'ach, tegenwoordig is niet iedereen meer fair play, ik hecht er zelf ook geen waarde meer aan' is het einde zoek. Verder zit er naar mijn idee geen enkele onprettige persoonlijkheid in Chill en ik zou niet weten wie van de Vinagers er heel anders over denkt. Verder zeer krom om te suggereren dat er in Vinage geen mensen zijn met een persoonlijkheid die het spel lekker spelen. Mag ik je erop wijzen dat dit algemeen forum ook een deel van het spel is, wat ook gewoon lekker gespeeld wordt, ook door vinage spelers?

In feiten geef je dus toe dat DRR een stabber is en Chill hem heeft gerekruteerd omdat het wel praktisch was om het gat te dichten. Ik kom weer terug op gezichtsverlies....

Het beste zou de Chill leiding zich even over deze actie buigen, voordat het totaal escaleert, om tot een besluit te komen nu bekend is dat DRR wel degelijk een hoofdrol had in de stab op youkiller (althans, jullie noemen het een stab omdat er geen contact was en geen bewijs van is).


Ik heb geen zin om je post te ontleden, alleen al omdat ik niet eens weet hoe ik stukje voor stukje dingen quote dus ik haal t even anders aan;

''Verder zeer krom om te suggereren dat er in Vinage geen mensen zijn met een persoonlijkheid die het spel lekker spelen. '' DIT, heb ik echt niet gezegd xD. Ik zei dat zulke spelers in Chill zitten, dat betekent niet dat ik niet vind dat die in Vinage zitten... Heel raar dat je dat er van maakt vind ik ook.

Verder maakt Jus Solli zoon topic, betekent dat dan dat heel Chill achter dit topic staat en er tevreden over is? Er zitten hier misschien 2 a 3 chill leden op t forum... tja.

En ik geef nergens toe dat DRR een stabber is en dat wij hem daarom maar rekruteren, ik geef juist aan dat DRR en wij al langer contact hadden en hierover contact hebben gehad.

Dan als laatste; ''Verder zit er naar mijn idee geen enkele onprettige persoonlijkheid in Chill en ik zou niet weten wie van de Vinagers er heel anders over denkt. ''

Onze maat UT heeft letterlijk zijn solli bij Goez ingetrokken toen hij van de spelers hier in Chill hoorde omdat hij vind dat Goez geen fijne co is. ook zijn postje in het ''co gezocht'' topic van Kalm met die vodka;

''Acc lijkt het vooralsnog voor de wind te gaan. Stam kwa ligging biedt potentie echter zitten er een aantal spelers aan met een niet al te schoon (stab)verleden. Echter heb je er ook leuke en goede spelers. Ikzelf zie in Chill omwille van de eerder genoemde aparte spelers het niet tot het einde volhouden.''

Verder ga ik er ook niet meer op in, Ik ben geen leiding in chill en ik sta gewoon achter hun rekruut... ik heb DRR gevraagd de verwijten van t AF aan me uit te leggen en dat heeft hij prima kunnen doen gister.. Mocht hij de behoefte hebben dit hier uit te leggen doet hij dat maar ;p.
 
Reactiescore
2.303
ik sta gewoon achter hun rekruut
Zeg dan meteen gewoon dit, in plaats van een lange en nietszeggende post tegen Roald. Maar nu weten we ook weer vat voor een persoon jij bent!

Hier hebben we Roald weer deze kerel is ook een grote grap :p:p
Enigste wat ik van deze man af zie komen is dat ze chill afzagen en vinage de hemel in prijzen.
Besef jij wel dat chill - suits - tiktak spelers zijn die jou wereld wat uitdaging geven al zouden die allemaal vertrekken hebben jullie helemaal geen moeite meer met een wereld...
aangezien jij jezelf zo geweldig vindt :)

ik ben roald vinage is top en de wereld is al besloten kom op jongens laten we er aan mee doen en hem veren in de kont geven de rest afzeiken:cool::cool:
Dan ben je dah bomb

Roald is helemaal niet grappig, maakt ook zelden moppen.
Verder voert hij gewoon simpele P&P... Je kon anders ook gewoon schrijven "Je mag blij zijn dat wij hier spelen" LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL kspeel nog liever tegen 3 bakstenen.

Laatste zin is wel compleet correct, Roald en vinage zijn ook top! En hij kan heel wat veren hebben, heeft sinds kort een zuid-afrikaanse vriend. En ik hoorde dat Roald de vrouw is.
 
Bovenaan