W59 - Expose The Stabbers

Reactiescore
1.049
Nou dat is dan duidelijk! Gefeliciteerd Chill jullie hebben een stabber gerekruteerd, bovenstaand bewijs lijkt mij wel flink solide :biggrin::biggrin:

Ik wil graag Das Romische Reich en de stam Chill op de stablist. Alvast bedankt.
@FreeRunner, ik heb je speciaal even van mijn ban-list afgehaald. Ik zie dat je interesse hebt om toe te treden tot mijn fanclub. Verder wil ik je erop attenderen dat ik ingeschreven sta in het mentorsysteem als mentor en ik op dit moment nog één plekje vrij heb! Met een beetje geluk linken ze je aan mij en kun je net zo geweldig worden als ik. Wil je ook je baasje (stamleiding o.i.d.) erop wijzen dat dit geen los loopgebied is?
2w4xtoi.jpg





Het mooiste is gewoon dat Jus Soli in dit citaat terecht een aantal statements maakt dat je niet zomaar mag aanvallen (stabben) bij vermoedens en dat Rota kapot moet gaan en alle deelnemers geen ruggengraat hebben etcetera. Zelf geloven ze er niet in dat Youkiller een spy is, het werd zelfs steeds ontkent / niet bewezen (zie hierboven).

Prima wat mij betreft, maar dat maakt de aanval op Youkiller gewoon een stab van de bovenste plank. Het is dan zo enorm typerend dat Chill een paar dagen later de grootste stabber die keihard in een pmwisseling zegt; 'gooi maar aanvallen, hij moet dood' o.i.d., weet te rekruteren. Vervolgens zo een belachelijke statement over het distantiëren van acties.

Ik vergeef het Chill dat ze niet op de hoogte waren van Romische reich haar rol in deze meest recente stab, mits ze op kort termijn wel gaan handelen naar behoren conform het beleid wat ze hier trachten neer te zetten als kloppend. Als ze dit nu ineens wegwuiven als onzin dan kun je je stamleden beter een af-verbod geven want veel hypocrieter dan dit is bijna niet mogelijk.
Even kort op reageren, vanmiddag op alles:
Wat mij betreft zet just soli hem op de stablijst tot er tegendeel is bewezen. Verder tast een stab die is geweest en een rekruut die daarvoor al bijna vaststond ons imago niet aan.
 

DeletedUser

Guest
@Zuur je stabber imago krijg je niet weg ookal probeer je het zo hard etc etc.
Verder dat je nu de stam leaved omdat er niks meer van over is heeft niks te maken met dat je dit doet om de stabs dan had je dag 1 dat je het hoorde moeten leaven
ohnee ik doe het nu en ga smeken om mij schoon te zetten.

@Roald97
Als jij dan een anderen stam inpv vinage de tijd geeft om iets uit te leggen.
Meteen iemand zwart maken terwijl ze nog geen eens antwoord op dat hebben gegeven diep triest.

Wat Vinage betrefd goede spelers maar een te hooge hoop stront van hunzelf zoals elke wereld die ze spelen.

@underground tacticz.
Even ode aan deze man die meent dat hij grappig is en probeert iedereen van chill zwart te maken.
Speelt deze speler uberhaupt nog wil of is deze man ook afgeschreven vanwegen zijn Runner imago wat ik gehoord heb van meerdere
 

Deleted User - 1959223

Guest
@Roald97
Als jij dan een anderen stam inpv vinage de tijd geeft om iets uit te leggen.
Meteen iemand zwart maken terwijl ze nog geen eens antwoord op dat hebben gegeven diep triest.

Wat Vinage betrefd goede spelers maar een te hooge hoop stront van hunzelf zoals elke wereld die ze spelen.


Waar had Vinage dan nog een "hooge hoop stront van hunzelf" ?
Eerst en vooral wanneer jezelf wilt verweren, gebruik dan ten eerste juiste gezegdes zoals een hoge pet en dergelijke.
Verder moet je ook nog een knap stuk leren typen...

Overigens maakte hij niemand meteen "zwart" hij state effe zwart op wit de feiten dat Thelittlefighter hypocriet bezig was.

Nergens zie ik jullie het feit afbreken? Misschien daar eens mee beginnen?
 

DeletedUser

Guest
Waar had Vinage dan nog een "hooge hoop stront van hunzelf" ?
Eerst en vooral wanneer jezelf wilt verweren, gebruik dan ten eerste juiste gezegdes zoals een hoge pet en dergelijke.
Verder moet je ook nog een knap stuk leren typen...

Overigens maakte hij niemand meteen "zwart" hij state effe zwart op wit de feiten dat Thelittlefighter hypocriet bezig was.

Nergens zie ik jullie het feit afbreken? Misschien daar eens mee beginnen?

Die termen zijn voortaan saai zoals de sirieuze spelers in vinage die alleen maar kunnen zagen.
leren typen is niet zo moeilijk het is alleen een feit dat ik geen zin heb om een heel verhaal te gaan typen net als jus soli.
Gewoon kort door de bocht en niemand hoeft te filteren.

Ieder lid van een anderen stam is volgens jullie hypocriet...
Hetzelfde als dat chill zijn aanbod hypocriet was denk je dat hun alles op het AF gaan gooien?
Dan kunnen we net zo goed hier even de troepen etc neerzetten.

Vinage zijn de lieverdjes die nooit iets fout doen toch als jullie daar maar in blijven geloven ;)

Jullie een feit afbreken?
Ik heb niks met jullie te maken ik kom hier alleen even om de hoek kijken en valt me gewoon op dat vinage alleen stront kan gooien naar chill zelfs als iemand stabt tegen chill zeiken ze chill nog af.
Dat is zwart op wit.
 

Deleted User - 1959223

Guest
Die termen zijn voortaan saai zoals de sirieuze spelers in vinage die alleen maar kunnen zagen.
leren typen is niet zo moeilijk het is alleen een feit dat ik geen zin heb om een heel verhaal te gaan typen net als jus soli.
Gewoon kort door de bocht en niemand hoeft te filteren.

Ieder lid van een anderen stam is volgens jullie hypocriet...
Hetzelfde als dat chill zijn aanbod hypocriet was denk je dat hun alles op het AF gaan gooien?
Dan kunnen we net zo goed hier even de troepen etc neerzetten.

Vinage zijn de lieverdjes die nooit iets fout doen toch als jullie daar maar in blijven geloven ;)

Jullie een feit afbreken?
Ik heb niks met jullie te maken ik kom hier alleen even om de hoek kijken en valt me gewoon op dat vinage alleen stront kan gooien naar chill zelfs als iemand stabt tegen chill zeiken ze chill nog af.
Dat is zwart op wit.


King ringo style, i like it!
Als je helemaal geen zin hebt om te leren typen, stel ik voor dat je op een ander forum jezelf belachlijk gaat maken.
Omdat Vinage spelers gewoon deftige discussies kunnen voeren, neemt niet af dat wij een saaie stam zijn?
Leg eens uit aub hoe die twee verband houden?

Je laatste zin heeft niks bij deze kwestie te maken, try again.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.790
Zet die dwaas gewoon op je negeerlijst Emile, elk respons is weer verloren adem.

Ik heb geen zin om je post te ontleden, alleen al omdat ik niet eens weet hoe ik stukje voor stukje dingen quote dus ik haal t even anders aan;

Dat gaat vrij gemakkelijk. Je kopieert het eerste stukje, dat ''quote=naam, post, nummer, member, nummer]'' voor elk stukje citaat en kwakt aan het einde van elk citaat even tussen haken een 'slash' + quote.

''Verder zeer krom om te suggereren dat er in Vinage geen mensen zijn met een persoonlijkheid die het spel lekker spelen. '' DIT, heb ik echt niet gezegd xD. Ik zei dat zulke spelers in Chill zitten, dat betekent niet dat ik niet vind dat die in Vinage zitten... Heel raar dat je dat er van maakt vind ik ook.

Akkoord je zei het niet letterlijk. Echter doet je hele stukje dat wel vermoeden gezien je het schrijft in een tegenstellend verband.

Verder maakt Jus Solli zoon topic, betekent dat dan dat heel Chill achter dit topic staat en er tevreden over is? Er zitten hier misschien 2 a 3 chill leden op t forum... tja.

Helemaal mee eens, de actie van één individu geeft niet het stambeleid aan. Let op, de actie (openen van dit topic) niet. Maar er zijn hier verscheidene chill spelers (stuk of 5/7) die hier een zegje hebben gedaan over hoe verschrikkelijk de stab van Havelte was en dat de wereld met hem zou moeten afrekenen, dat ze op de rode lijst moeten en niemand in zee mag met zulke stabbers. Dat geeft wel degelijk een stambeleid aan en op het moment dat jullie nu PRECIES hetzelfde doen als het gene wat jullie gezamenlijk verafschuwen zijn jullie allemaal hypocriet en kun je stellen dat Chill hypocriet is ofwel een verkeerd beeld afgeeft op het forum (collectief)

En ik geef nergens toe dat DRR een stabber is en dat wij hem daarom maar rekruteren, ik geef juist aan dat DRR en wij al langer contact hadden en hierover contact hebben gehad.

Ik beweer niet dat Chill hem rekruteerde omdat het een stabber is. DRR blijkt nu een hoofdrol in een stab gehad te hebben, ik geloof wel dat Chill dit niet wist op het moment van contact/rekruteren. Maar nu is het wel bekend en nu moeten jullie handelen (op hypocriet zijn, mij best).

Dan als laatste; ''Verder zit er naar mijn idee geen enkele onprettige persoonlijkheid in Chill en ik zou niet weten wie van de Vinagers er heel anders over denkt. ''

Onze maat UT heeft letterlijk zijn solli bij Goez ingetrokken toen hij van de spelers hier in Chill hoorde omdat hij vind dat Goez geen fijne co is. ook zijn postje in het ''co gezocht'' topic van Kalm met die vodka;

Daar kun je gelijk in hebben, al speelt UT pas sinds kort bij Vinage. Voor mij, en de meeste, zal het wel op gaan. Verder verwijt ik het UT ook niet dat hij liever bij veel oude bekenden speelt dan bij, zoals je zelf al zei, een stel onbekendere spelers. Daarnaast is het altijd mogelijk dat er ergens een persoon blijkt te spelen waarmee je niet door één duur kan, dat zal ongetwijfeld ook wel een keer voorkomen dat een Chiller dat van een Vinager vind. Maar je generaliseerde door te zeggen dat Vinage de mensen in Chill maar rotzakken vinden, want dat is gewoon niet zo.

Verder ga ik er ook niet meer op in, Ik ben geen leiding in chill en ik sta gewoon achter hun rekruut... ik heb DRR gevraagd de verwijten van t AF aan me uit te leggen en dat heeft hij prima kunnen doen gister.. Mocht hij de behoefte hebben dit hier uit te leggen doet hij dat maar ;p.

Lekker makkelijk, prima wat mij betreft. Als hij zich niet verdedigd hier op het AF dan zijn de bewijzen (pm wisseling met zuur) voor zijn stabberij direct meer dan voldoende om hem hier op de stabbers lijst te plaatsen, dat weet jij net zo goed als ik.

Wat mij betreft zet just soli hem op de stablijst tot er tegendeel is bewezen. Verder tast een stab die is geweest en een rekruut die daarvoor al bijna vaststond ons imago niet aan.

Je weet gewoon dat ik het hier bij het rechte eind heb alleen komt het je te slecht uit om te handelen naar je vorige uitspraken. Je tweede zin is echt totale onzin natuurlijk. Rota moest als geheel op de stablist omdat ze een stabber rekruteerde, maar Chill kon er niets aan doen? Akkoord, mogelijk wisten ze de rol van DRR nog niet bij het rekruteren, daarom ligt de bal nu bij jullie om dat recht te zetten. Doe je dat niet, ben je als stam net zo slecht als Rota. Jullie verweten het Rota niet dat zij geen maatregelen namen achteraf tegen stabber Havelte. Wees dan niet zo hypocriet door zelf ook niets te ondernemen, dat tast jullie imago wel degelijk aan.
 

DeletedUser78489

Guest
Hey daar ben ik weer en ik ga meer weer eens mijn mening delen over alle stabs.

Allereerst waar het mee begon: de stab op Youkiller.

Youkiller heeft wat mij betreft genoeg bewijzen geleverd. Ik vind dat het niet uitmaakt wat de reden is maar een masskick zoals deze vind ik heel onethisch. Zeker omdat de aanvallende speler schijnheilig bleven doen. Gooi maar op de stablist die spelers.

Dan Youkiller zelf als spion zijnde: Tot nu toe heb ik alleen iets gehoord over een kleine samenwerking met vodka en heel veel geruchten van Harold dat hij een spion is. Ik heb nog geen bewijs gezien over echt spionage gedrag dus dat is op het moment nog niet genoeg voor een stab. Als dit bewijs geleverd kan worden mag Youkiller wat mij betreft ook op de stablist gegooid worden.

DRR en chill.

DRR speelde duidelijk een hele belangrijke rol in de stab op youkiller. Als Chill hiervan wist, of nog steeds achter DRR staat zonder compensatie te gaan leveren lijkt het in mijn ogen precies op de situatie met Rota en Havelte. Gooi ook maar op de stablist dan.

Word wel druk op die stabmap zo.
 

DeletedUser46450

Guest
Jullie een feit afbreken?
Ik heb niks met jullie te maken ik kom hier alleen even om de hoek kijken en valt me gewoon op dat vinage alleen stront kan gooien naar chill zelfs als iemand stabt tegen chill zeiken ze chill nog af.
Dat is zwart op wit.

Chill kan ook alleen maar met stront gooien naar de gehele stam van ~Rota~, weten jullie ook eens hoe dat voelt.
Karma is een bitch?
 
Reactiescore
1.049
Hey daar ben ik weer en ik ga meer weer eens mijn mening delen over alle stabs.

Allereerst waar het mee begon: de stab op Youkiller.

Youkiller heeft wat mij betreft genoeg bewijzen geleverd. Ik vind dat het niet uitmaakt wat de reden is maar een masskick zoals deze vind ik heel onethisch. Zeker omdat de aanvallende speler schijnheilig bleven doen. Gooi maar op de stablist die spelers.

Dan Youkiller zelf als spion zijnde: Tot nu toe heb ik alleen iets gehoord over een kleine samenwerking met vodka en heel veel geruchten van Harold dat hij een spion is. Ik heb nog geen bewijs gezien over echt spionage gedrag dus dat is op het moment nog niet genoeg voor een stab. Als dit bewijs geleverd kan worden mag Youkiller wat mij betreft ook op de stablist gegooid worden.

DRR en chill.

DRR speelde duidelijk een hele belangrijke rol in de stab op youkiller. Als Chill hiervan wist, of nog steeds achter DRR staat zonder compensatie te gaan leveren lijkt het in mijn ogen precies op de situatie met Rota en Havelte. Gooi ook maar op de stablist dan.

Word wel druk op die stabmap zo.
Iemand compenseren uit je eigen stam :D

@Roald97 even in t kort zonder wiswas want had hele post maar die kut quotes
Om te beginnen vind ik het al raar dat een 3de partij nu al voor de 2de keer zich gaat bemoeien met iets wat nu alleen intern is voor Chill gezien wij zijn gestabt en de stabber hebben.
Dan zal ik je even de exacte situatie geven vanuit Chill kant met een analogie zodat t iets makkelijker is:
Stel ik werk voor Pepsi en DDR werkt voor Dr. Pepper, Het zijn 2 concurendere bedrijven van middelmatige grootte
DDR heeft het niet erg naar zijn zin omdat Dr. Pepper alles voor de winst doet. Zelfs onze machines saboteren, Hij komt in aanraking met een medewerker van Pepsi en het klikt goed, Hij vertelt waarom wij liever zichzelf bij Pepsi ziet omdat hij het niet vindt kunnen dat je dit allemaal doet om je concurrent de baas te zijn. Zo gaat t redelijk goed en ze gaan in zee. Over een tijdje zal hij overstappen ; Maar tot die tijd is hij toch nog medewerker van zn eigen bedrijf.
Dan lijkt het alsof een eigen collega een formule waar ze mee bezig waren doorspeelt, Hij als Dr. Pepper medewerker zwiept een andere collega op om hem flink onder druk te zetten. Ondertussen weet Pepsi hier niks van en is de overstap geregeld, Als hij er is komt het aan het daglicht dat hij zn eigen medewerker onder druk heeft gezet en 'gestabbed' dan gaat hij hem toch niet ineens ontslaan om iets wat bij zijn vorige baas is gebeurd??
Daarvan was ik ook van mening bij de stab omtremt Havelte, Als je mijn PMs hebt gelezen weet je dat ik vond dat Havelte moest worden gestraft en niet de heel de stam! Dat is de hele stab mijn standpunt geweest ;)
Aangezien nu Chill stabber en gestabbede is is het geen situatie die je kunt vergelijken met Havelte, daar waren wij alleen slachtoffer. Omdat wij beide kanten zijn is de straf en compensatie bij ons van toepassing! daar heeft een 3de partij niks op te zeggen. Als wij wisten dat hij gestabbed zou hebben (Heeft hem niet zelf uitgevoerd trouwens. Alleen mensen opgejut) Dan hadden we hem niet aangenomen verwacht en hoop ik. Nu we hem hebben ligt de bal van beide kanten in ons kamp en bepalen we zelf wat we doen lijkt me?

Over dit topic zelf en just soli kan ik maar 1 ding zeggen
Dit topic is vanuit hem gemaakt niet vanuit Chill, Hij stuurde link nadat hij hem had gemaakt. Wat ik nog wel il voorstellen is @jokersbrain inschakelen als onafhankelijke rechter als jullie het graag zien??
 

DeletedUser78489

Guest
Aangezien nu Chill stabber en gestabbede is is het geen situatie die je kunt vergelijken met Havelte, daar waren wij alleen slachtoffer. Omdat wij beide kanten zijn is de straf en compensatie bij ons van toepassing! daar heeft een 3de partij niks op te zeggen.

Nu mis ik iets. DRR is de stabber en Youkiller de gestabbede toch?

DRR hoort nu bij Chill dus Chill is nu de stabber maar de gestabbede blijft Youkiller dus wat je zegt is niet echt waar. Zit Youkiller nu in chill?
 

DeletedUser78975

Guest
To the point: ik zal hier nog niet gaan oordelen maar als uiteindelijk blijkt dat YouKiller de stabber blijkt te zijn zal hij en niet DDR en Rota op de lijst komen. Is het andersom, dan zal uiteraard DDR op de lijst komen. Van een stab van Chill heb ik nog geen bewijs gezien. Vermeende verdenkingen van spionage van YouKiller leveren vies spel van Chill. maar en een stab van YouKiller op. Als je mijn oordeel nog eens terug leest geef ik aan dat Rota niet vanwege het aannemen van

@Vinage: heb het al eerder gezegd, maar ook bij mij wekken jullie de indruk dat jullie echt zwaar anti-chill zijn. Bij de stab van Havelte moest dat niet zo uitvergroot worden en er naar een constructieve oplossing worden gezocht. Nu DDR Chill mogelijk in de verlegenheid brengt hebben jullie wel al heel snel een oordeel gevormd en zoeken naar een oplossing? Nee hoor daar hoor ik nu niemand meer over. Wederom zal ik jullie het voordeel van het twijfel geven, maar nogmaals dat is de indruk die jullie opnieuw bij mij wekken.

@thelightfighter mijn objectiviteit is inderdaad meermaals in twijfel getrokken ondanks dat ik puur oordeel op basis van bewijzen en dit ook in mijn oordelen duidelijk terug te lezen valt. @jokersbrain heeft ervaring genoeg in huis om deze zaak van mij over te nemen mocht daar animo voor zijn. Wil men echter dat ik een hierover een oordeel vorm, dan zal ik dat zeker doen. :D Het gaat er mij om dat het oordeel straks niet als subjectief o.i.d. wordt afgeschilderd.
 
Reactiescore
1.049
Nu mis ik iets. DRR is de stabber en Youkiller de gestabbede toch?

DRR hoort nu bij Chill dus Chill is nu de stabber maar de gestabbede blijft Youkiller dus wat je zegt is niet echt waar. Zit Youkiller nu in chill?
Maar op het moment van stabben behoorde DDR niet bij ons. Dus het feit dat wij niet de stabbers zijn ;)
Ik heb dit ookal tegen Roald gezegd, Als je mijn PMs teruglas dacht ik er exact hetzelfde over als bij Havelte. Pak de speler niet de stam! Wat mij bretreft tot tegenbewijs is hij daar de fout ingegaan maar die kunnen wij niet rechtzetten ;)
Wel zullen we het moeten dragen als hij nog een keer de fout in gaat en dat zullen we ook doen maar dat gebeurt niet
 

DeletedUser78489

Guest
To the point: ik zal hier nog niet gaan oordelen maar als uiteindelijk blijkt dat YouKiller de stabber blijkt te zijn zal hij en niet DDR en Rota op de lijst komen. Is het andersom, dan zal uiteraard DDR op de lijst komen. Van een stab van Chill heb ik nog geen bewijs gezien. Vermeende verdenkingen van spionage van YouKiller leveren vies spel van Chill. maar en een stab van YouKiller op. Als je mijn oordeel nog eens terug leest geef ik aan dat Rota niet vanwege het aannemen van

Als Youkiller een spion bleek te zijn moet hij inderdaad op de stablijst komen maar ik vind niet dat dit het gedrag goed praat. Het blijft vies spel van Rota (en PIG) en ik vind dat ze dan alsnog op de lijst moeten komen. Ze hadden het netter af kunnen handelen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.049
Als Youkiller een spion bleek te zijn moet hij inderdaad op de stablijst komen maar ik vind niet dat dit het gedrag goed praat. Het blijft vies spel van Rota en ik vind dat ze dan alsnog op de lijst moeten komen. Ze hadden het netter af kunnen handelen.
Sorry net zeg je nog dat wij erop moeten?? Ik snap jouw punten denk ik niet
 

DeletedUser46450

Guest
Als Youkiller een spion bleek te zijn moet hij inderdaad op de stablijst komen maar ik vind niet dat dit het gedrag goed praat. Het blijft vies spel van Rota en ik vind dat ze dan alsnog op de lijst moeten komen. Ze hadden het netter af kunnen handelen.
Wij staan al op deze lijst, wil je dat ze er een 2x achter zetten?
Ons kun je niet zwarter maken op het forum, het hele AF is anti-Rota op een paar mensen buiten Chill om na
 
Bovenaan