DeletedUser69389
Guest
Ik ben niet helemaal bekend met de procedure, maar het lijkt me niet dat een account direct wordt geblokkeerd als er alleen een 'support aanvraag' is ingediend, want dan kunnen er wel heel veel accounts geblokkeerd worden.
Daarnaast is naar mijn weten alleen BusinessBoys benoemd binnen de support en niet MRsniffles. Dus blijkbaar is die link al wel gelegd door de TW Mods...
Ben benieuwd hoe Meow hier mee omgaat. Aangezien jullie altijd hebben aangegeven, jullie te willen distantiëren van dit soort praktijken, maar nu gaat het toch om een top 10 speler en een oorspronkelijk Meow lid.
Wanneer er sterke vermoedens zijn dan wordt een account geblokkeerd. Bij mogelijke casussen zoals bij dit geval wordt een account al vlot geblokkeerd om daarna een onderzoek te doen.
Zoals mijn leiding al zegt volgt er een uitleg indien dit mogelijk is, maar het wijzende vingertje is niet bepaald nodig. Ik denk dat het in jullie belang het beter is om je aandacht op andere aspecten te richten dan dit.