DeletedUser
Guest
Beter in een stam zitten met slechte spelers, dan in een stam met een speler die verdacht wordt van omkoping.
Nee hoor want als iemand verdacht wordt van iets dan is dat nog niet bewezen
Beter in een stam zitten met slechte spelers, dan in een stam met een speler die verdacht wordt van omkoping.
Nee, want je bent weer het onderwerp aan het veranderen.
als we zo falen waarom wordt er dan PP aangeboden?
en ja je hebt mensen die snel opgeven en die speelden BTW vóór de fusie met R. en TBR/TWR. dus beter opletten in de klas mag jij wel gaan doen denk ik
als we zo falen waarom wordt er dan PP aangeboden?
en ja je hebt mensen die snel opgeven en die speelden BTW vóór de fusie met R. en TBR/TWR. dus beter opletten in de klas mag jij wel gaan doen denk ik
Die fusie betekend niet perse dat het beter wordt. Er zijn zat spelers in deze stammen die al vaak zijn gerund. Bijvoorbeeld een speler als Hard Target kan ik niet meer serieus nemen na zijn uitspraken in pm´s. Zei genoeg over het gebrek aan karakter waarover hij beschikt. Het is gewoon een schande van het originele TBR dat deze bende dezelfde naam draagt.
Die fusie betekend niet perse dat het beter wordt. Er zijn zat spelers in deze stammen die al vaak zijn gerund. Bijvoorbeeld een speler als Hard Target kan ik niet meer serieus nemen na zijn uitspraken in pm´s. Zei genoeg over het gebrek aan karakter waarover hij beschikt. Het is gewoon een schande van het originele TBR dat deze bende dezelfde naam draagt.
we zullen maar niet beginnen over de faalacties van feroliciouz en fluffy op aggressive en peter-01
Je hebt het over uitspraken die ik heb gedaan, toen we nog op 150k punten zaten? In de tijd van Banana? Mooi dat je daarop mijn 'gebrek aan karakter' kan bepalen. Al deze persoonlijke verwijten zeggen eerder wat over jouw karakter. Ik ben tot nu toe bij 'Meow' gebleven en heb hier volgens mij niemand los aangevallen.
we zullen maar niet beginnen over de faalacties van feroliciouz en fluffy op aggressive en peter-01
Opvulling of kernaccounts maakt nog een verschil. Daarnaast heeft TBR een zekere reputatie, maar dit TBR vernagelt die, ook omdat er gewoon spelers bijzitten die niet over het niveau beschikken wat in het TBR van W2 geaccepteerd zouden worden.Zitten genoeg spelers van oud _TBR_ in de stam dus nee .
Zou wel opnieuw een treurig dieptepunt zijn in het ''moderne'' TribalWars. Dorpen kopen met PP
Ook jouw recente uitlatingen na het leaven van E.Baw zeggen genoeg over je doorzettingsvermogen of beter gezegd het ontbreken daarvan. Daarnaast het verwijt dat je geeft over dat ik niemand los aangevallen zou hebben. Het lijkt mij logisch dat we samen aanvallen als we samen aan een acc grenzen.
Zou wel opnieuw een treurig dieptepunt zijn in het ''moderne'' TribalWars. Dorpen kopen met PP
Peter-01 stats :Zullen we de cijfers erbij pakken?