W47 stabtopic!

DeletedUser68372

Guest
Beter in een stam zitten met slechte spelers, dan in een stam met een speler die verdacht wordt van omkoping.

Verdacht dat zeg je goed, als deze speler daadwerkelijk een speler heeft omgekocht tja dan ligt hij er bij ons natuurlijk ook uit.
 
Reactiescore
16
als we zo falen waarom wordt er dan PP aangeboden?:eek::rolleyes:

en ja je hebt mensen die snel opgeven en die speelden BTW vóór de fusie met R. en TBR/TWR. dus beter opletten in de klas mag jij wel gaan doen denk ik
 

DeletedUser69389

Guest
Beter in een stam zitten met slechte spelers, dan in een stam met een speler die verdacht wordt van omkoping.

Je bent onschuldig totdat het tegendeel is bewezen. Het TW team zie ik in dit geval als de rechtbank en jou als aanklager en volgens mij heeft de rechtbank nog geen oordeel geveld over deze zaak.

Nee, want je bent weer het onderwerp aan het veranderen.

Is door jou en je stamgenoot opgestart deze discussie, maar kan mij voorstellen dat al deze namen op een rij nogal confronterend zijn.
 

DeletedUser69389

Guest
als we zo falen waarom wordt er dan PP aangeboden?:eek::rolleyes:

en ja je hebt mensen die snel opgeven en die speelden BTW vóór de fusie met R. en TBR/TWR. dus beter opletten in de klas mag jij wel gaan doen denk ik

Die fusie betekend niet perse dat het beter wordt. Er zijn zat spelers in deze stammen die al vaak zijn gerund. Bijvoorbeeld een speler als Hard Target kan ik niet meer serieus nemen na zijn uitspraken in pm´s. Zei genoeg over het gebrek aan karakter waarover hij beschikt. Het is gewoon een schande van het originele TBR dat deze bende dezelfde naam draagt.
 

DeletedUser68372

Guest
als we zo falen waarom wordt er dan PP aangeboden?:eek::rolleyes:

en ja je hebt mensen die snel opgeven en die speelden BTW vóór de fusie met R. en TBR/TWR. dus beter opletten in de klas mag jij wel gaan doen denk ik

I dont care dat het gebeurde voor deze fusie, ze zijn gehoped omdat ze zagen hoe kansloos de situatie was, en hebben zichzelf bijna in een nog onmogelijkere situatie gewerkt.
 

DeletedUser77254

Guest
Die fusie betekend niet perse dat het beter wordt. Er zijn zat spelers in deze stammen die al vaak zijn gerund. Bijvoorbeeld een speler als Hard Target kan ik niet meer serieus nemen na zijn uitspraken in pm´s. Zei genoeg over het gebrek aan karakter waarover hij beschikt. Het is gewoon een schande van het originele TBR dat deze bende dezelfde naam draagt.

Je hebt het over uitspraken die ik heb gedaan, toen we nog op 150k punten zaten? In de tijd van Banana? Mooi dat je daarop mijn 'gebrek aan karakter' kan bepalen. Al deze persoonlijke verwijten zeggen eerder wat over jouw karakter. Ik ben tot nu toe bij 'Meow' gebleven en heb hier volgens mij niemand los aangevallen.
 
Reactiescore
16
we zullen maar niet beginnen over de faalacties van feroliciouz en fluffy op aggressive en peter-01:eek::eek:
 
Reactiescore
1.699
Die fusie betekend niet perse dat het beter wordt. Er zijn zat spelers in deze stammen die al vaak zijn gerund. Bijvoorbeeld een speler als Hard Target kan ik niet meer serieus nemen na zijn uitspraken in pm´s. Zei genoeg over het gebrek aan karakter waarover hij beschikt. Het is gewoon een schande van het originele TBR dat deze bende dezelfde naam draagt.

Zitten genoeg spelers van oud _TBR_ in de stam dus nee ;).
 

DeletedUser69389

Guest
Je hebt het over uitspraken die ik heb gedaan, toen we nog op 150k punten zaten? In de tijd van Banana? Mooi dat je daarop mijn 'gebrek aan karakter' kan bepalen. Al deze persoonlijke verwijten zeggen eerder wat over jouw karakter. Ik ben tot nu toe bij 'Meow' gebleven en heb hier volgens mij niemand los aangevallen.

Ook jouw recente uitlatingen na het leaven van E.Baw zeggen genoeg over je doorzettingsvermogen of beter gezegd het ontbreken daarvan. Daarnaast het verwijt dat je geeft over dat ik niemand los aangevallen zou hebben. Het lijkt mij logisch dat we samen aanvallen als we samen aan een acc grenzen.

we zullen maar niet beginnen over de faalacties van feroliciouz en fluffy op aggressive en peter-01:eek::eek:

Een actie hoeft niet altijd succesvol te zijn. Sometimes you win and sometimes you lose. Wij zijn 1 acc op dit moment verloren in die anderhalve maand en jullie een tiental.;) Daarnaast vergeet je het feit dat Fluffy over lange looptijden beschikt en waarbij Peter dat redelijk kon deffen als die onn was zoals nu. Dus deze praat kun je beter achter je houden.

Zitten genoeg spelers van oud _TBR_ in de stam dus nee ;).
Opvulling of kernaccounts maakt nog een verschil. Daarnaast heeft TBR een zekere reputatie, maar dit TBR vernagelt die, ook omdat er gewoon spelers bijzitten die niet over het niveau beschikken wat in het TBR van W2 geaccepteerd zouden worden.
 

DeletedUser67517

Guest
Zou wel opnieuw een treurig dieptepunt zijn in het ''moderne'' TribalWars. Dorpen kopen met PP
 
Reactiescore
1.699
_TBR_ van wereld 2 en deze kan je niet eens met elkaar vergelijken joh. Een aantal oud w2'ers richtte de stam op, hielden de zelfde naam aan. Maar namen andere spelers aan dan op w2. Dus is niet te vergelijken.
 

DeletedUser77254

Guest
Ook jouw recente uitlatingen na het leaven van E.Baw zeggen genoeg over je doorzettingsvermogen of beter gezegd het ontbreken daarvan. Daarnaast het verwijt dat je geeft over dat ik niemand los aangevallen zou hebben. Het lijkt mij logisch dat we samen aanvallen als we samen aan een acc grenzen.

Ik doel op het feit dat je het op mijn persoonlijkheid gaat gooien i.p.v. het algemeen houdt.

En hoezo is het leaven van E.baw een gebrek aan doorzettingsvermogen? Trekken aan een dood paard werkt niet en het blijkt maar dat het echt zo was, aangezien er dus voor gekozen om iets anders te beginnen. Je zou het dus ook kunnen zien als een uiting van onvrede en oproep tot verandering, maar ik begrijp dat Meow graag het negatieve in de tegenstander ziet.
 

DeletedUser68372

Guest
Wij zien liever het positieve, maar dat is ver te zoeken tho
 
Reactiescore
16
och, och.. ik heb het over NU met de huidige stammen, niet met al de opgevers. dan kan je daar weer elke keer op terugkomen/over opscheppen maar nu zie ik dat er toch wat moeite is met het wegvegen van onze spelers, ook met die omkoping bijv.
 
Bovenaan