W47 stabtopic!

DeletedUser77254

Guest
HAHA.jpg

HAHA1.jpg

Oke, dit is overduidelijk niet netjes. Meow doet zich voor als een nette degelijke stam, maar krijgt wel gratis dorpen van The Gambling Death en Businessboys. (Meeste dorpen blijven op 9995 staan)

Vervolgens wordt er eens geïnformeerd hoe dit komt en dan blijkt het gewoon dat Meow spelers om koopt, zodat ze geinterned mogen worden. Is dit überhaupt legaal?
 

DeletedUser69389

Guest
Bekijk bijlage 9902

Bekijk bijlage 9903

Oke, dit is overduidelijk niet netjes. Meow doet zich voor als een nette degelijke stam, maar krijgt wel gratis dorpen van The Gambling Death en Businessboys. (Meeste dorpen blijven op 9995 staan)

Vervolgens wordt er eens geïnformeerd hoe dit komt en dan blijkt het gewoon dat Meow spelers om koopt, zodat ze geinterned mogen worden. Is dit überhaupt legaal?

Ik weet persoonlijk nergens van af en het lijkt mij ook behoorlijk stug. Daarnaast kan ik uit deze pm niet direct concluderen of hetgeen wat deze Businessboys zegt klopt, want tegen wie is dit gezegd en kan hij bewijs geven? Indien dit het geval is dan mag hij dit doorsturen naar mij, Christie Monteiro. Nu zegt die iets wat als waarheid wordt gezien. Want als ik kijk naar de stats. The Gambling Death heeft een fikse ODD stijging gehad en staat daarmee 10e en dit vond plaats gedurende zijn val.

Het andere account is net op begonnen en heeft een lichte ODD stijging, maar als spelers slecht deffen dan kan dat soms ook.

image.php


image.php


image.php


image.php



Zolang ik geen screens zie van een pm of skypegesprekken beschouw ik dit als pure stokerij en zwartmakerij.
 

DeletedUser69389

Guest
Ik snap er niets van.:confused:


Christie Monteiro 19.04.16 18:43
Goedendag,


Graag zie ik de screens van de Meow speler die dit gezegd zou hebben.
Martijn
Bash en het vuil is weg.

BusinessBoys 19.04.16 18:52
Welke beschuldigingen man man man wordt echt moe ervan hoeveel mensen een Pm sturen naar me, graag een beetje duidelijkheid aub

Christie Monteiro 19.04.16 18:53
De screens dat een [ally]Meow[/ally] speler pp aanbood voor jouw dorpen.
Martijn
Bash en het vuil is weg.

BusinessBoys 19.04.16 18:53
Heeft serieus niemand gedaan, en hoezo hebben jullie contact met darkyr dan? :p

BusinessBoys 19.04.16 18:53
Kan hem van alles wijs maken

BusinessBoys 19.04.16 18:54
Maar eerlijk en oprecht niemand heeft mij pp aangeboden voor mijn dorpen

Christie Monteiro 19.04.16 18:54
Ik heb geen contact met Darkyr, het staat op het Algemeen Forum.
Martijn
Bash en het vuil is weg.

BusinessBoys 19.04.16 18:56
Hahahaha, interessant had aan een ex stamgenoot waarmee ik goed contact gezet waardoor het kwam dat ik uit de stam was gekickt! Meer info kan je gewoon bij mr sniffles vragen

BusinessBoys 19.04.16 18:57
Dat leid dus blijkbaar aan een ketting van reacties
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77254

Guest
We gaan het zien, hij komt in andere PM's oprecht over. Een MOD zal zich er wel over buigen en dan merken we het vanzelf.
 

DeletedUser63354

Guest
Martijn aka stab-detective is ook weer bezig zie ik. Hoe loopt het nu? Nog steeds de verkeerde te pakken?
 

DeletedUser63354

Guest
Ja het gerucht gaat dat Martijn nog steeds naar bewijs aant zoeken is.
 

DeletedUser63354

Guest
Nahh, Martijn heeft ook nooit zn excuses aangeboden voor een valse beschuldiging.
 
Bovenaan