DeletedUser68372
Guest
Het feit dat ze zelf al toegeven fout te zitten? er hoeft niets meer bewezen te worden? Het account zit fout en daar draait het om?
Leuk seg, ey ik edel wat dorpjes van je maar sorry ik was die NAP vergeten op te zeggen. Hoe ga je dit rechtzetten?
Xyroptus heeft idd de stab toegeven, enkel nog even de juiste oplossing bedenken.
Here we go. De #2 van W47, account Chna-nung, mag ook een stukje aan zichzelf gewijd krijgen in dit topic.
Heb ik er veel woorden aan nodig? Neuh.
![]()
Volgens tw-stats vond het ontslag plaats vandaag om 17:06 plaats. Die tijd zal wel ongeveer kloppen, maar goed, toch even link naar tw-stats:
http://nl.twstats.com/nl47/index.php?page=tribe&mode=tribe_changes&id=3803
Eerste overname van Chna op Zonneschijn vindt plaats om 18:12.
http://nl.twstats.com/nl47/index.php?page=player&mode=conquers&id=1855649
Niet geheel netjes natuurlijk hoe dit gebeurd is. Chna heeft al een historie van stammen vroegtijdig verlaten als hij het er niet helemaal mee eens is.. Nu iemand gekickt en vervolgens meteen edelen?
Ik heb de PM's tussen Chna en Zonneschijn doorgestuurd gekregen. Wat blijkt is dat Chna activiteit mistte en Zonneschijn vroeg om op zijn account aan te sluiten. Op een vrij dringende manier ook, het is bijna een dreigement:
![]()
Nu, de volgende PM maakt het een beetje discutabel:
![]()
Wat zegt Zonneschijn hier nu? Ik stop? Geen idee.. Wat ik wel zie is dat Chna vervolgens een paar dagen niet reageert en zeer kort voor de kick hem succes wenst en uit de stam bonjour't.
Gevaarlijk ventje wat mij betreft. Ben benieuwd naar zijn kant van het verhaal.
Nu, de volgende PM maakt het een beetje discutabel:
![]()
Wat zegt Zonneschijn hier nu? Ik stop? Geen idee.. Wat ik wel zie is dat Chna vervolgens een paar dagen niet reageert en zeer kort voor de kick hem succes wenst en uit de stam bonjour't.
Wat is er voorgevallen dan ? het lijkt nu op internen.
Het lijkt erop dat ze een doorgang naar de rim creëren voor deze speler door wat dorpen van PP te geven.
Twan twan twan, zo onschuldig als hij lijkt.
w43 was hij ook al lekker bezig:d
ik weet dat hij er niks vanaf wist hoor