W47 stabtopic!

DeletedUser68372

Guest
Het feit dat ze zelf al toegeven fout te zitten? er hoeft niets meer bewezen te worden? Het account zit fout en daar draait het om?
 

DeletedUser75236

Guest
Leuk seg, ey ik edel wat dorpjes van je maar sorry ik was die NAP vergeten op te zeggen. Hoe ga je dit rechtzetten?
 

DeletedUser

Guest
Xyroptus heeft idd de stab toegeven, enkel nog even de juiste oplossing bedenken.
 

DeletedUser71618

Guest
Gun ze tijd het af te handelen, zo lang ze zelf het nog niet 100% op orde hebben kan je niet verwachten dat het hier geplaatst wordt right? ;)
 

DeletedUser68372

Guest
Leuk seg, ey ik edel wat dorpjes van je maar sorry ik was die NAP vergeten op te zeggen. Hoe ga je dit rechtzetten?

Xyroptus heeft idd de stab toegeven, enkel nog even de juiste oplossing bedenken.

Denk dat de reactie van Joris genoeg zegt?

I.p.v te claimen niks gedaan te hebben, is deze speler iig bereid om te helpen na dat hij onrecht heeft angedaan. Je kan hier een oneindigheid lang blijven bitchen over een fout die duidelijk gemaakt is. At least heeft hij de ballen om dit toe te geven, en daar waar mogelijk dit recht te zetten. Ken weinig spelers die dit doen.
 

DeletedUser

Guest
Ja het recht zetten is terecht, enkel even bekijken intern hoe en wat. aangezien Edjeraketje zijn BG wel door blijft stuiteren.
 

DeletedUser72857

Guest
suuhngdtg9jxq.19.40.png

Ah zo, 'geheime fora' werk normaal niet echt met fora.

Neen dat is niet normaal, eventueel zelf iets mispeuterd?
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.784
Here we go. De #2 van W47, account Chna-nung, mag ook een stukje aan zichzelf gewijd krijgen in dit topic.

Heb ik er veel woorden aan nodig? Neuh.

chgMl5t.png


Volgens tw-stats vond het ontslag plaats vandaag om 17:06 plaats. Die tijd zal wel ongeveer kloppen, maar goed, toch even link naar tw-stats:

http://nl.twstats.com/nl47/index.php?page=tribe&mode=tribe_changes&id=3803

Eerste overname van Chna op Zonneschijn vindt plaats om 18:12.

http://nl.twstats.com/nl47/index.php?page=player&mode=conquers&id=1855649

Niet geheel netjes natuurlijk hoe dit gebeurd is. Chna heeft al een historie van stammen vroegtijdig verlaten als hij het er niet helemaal mee eens is.. Nu iemand gekickt en vervolgens meteen edelen?

Ik heb de PM's tussen Chna en Zonneschijn doorgestuurd gekregen. Wat blijkt is dat Chna activiteit mistte en Zonneschijn vroeg om op zijn account aan te sluiten. Op een vrij dringende manier ook, het is bijna een dreigement:

BbJkrV8.png


Nu, de volgende PM maakt het een beetje discutabel:

4FYDrCc.png


Wat zegt Zonneschijn hier nu? Ik stop? Geen idee.. Wat ik wel zie is dat Chna vervolgens een paar dagen niet reageert en zeer kort voor de kick hem succes wenst en uit de stam bonjour't.

Gevaarlijk ventje wat mij betreft. Ben benieuwd naar zijn kant van het verhaal.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser72857

Guest
Here we go. De #2 van W47, account Chna-nung, mag ook een stukje aan zichzelf gewijd krijgen in dit topic.

Heb ik er veel woorden aan nodig? Neuh.

chgMl5t.png


Volgens tw-stats vond het ontslag plaats vandaag om 17:06 plaats. Die tijd zal wel ongeveer kloppen, maar goed, toch even link naar tw-stats:

http://nl.twstats.com/nl47/index.php?page=tribe&mode=tribe_changes&id=3803

Eerste overname van Chna op Zonneschijn vindt plaats om 18:12.

http://nl.twstats.com/nl47/index.php?page=player&mode=conquers&id=1855649

Niet geheel netjes natuurlijk hoe dit gebeurd is. Chna heeft al een historie van stammen vroegtijdig verlaten als hij het er niet helemaal mee eens is.. Nu iemand gekickt en vervolgens meteen edelen?

Ik heb de PM's tussen Chna en Zonneschijn doorgestuurd gekregen. Wat blijkt is dat Chna activiteit mistte en Zonneschijn vroeg om op zijn account aan te sluiten. Op een vrij dringende manier ook, het is bijna een dreigement:

BbJkrV8.png


Nu, de volgende PM maakt het een beetje discutabel:

4FYDrCc.png


Wat zegt Zonneschijn hier nu? Ik stop? Geen idee.. Wat ik wel zie is dat Chna vervolgens een paar dagen niet reageert en zeer kort voor de kick hem succes wenst en uit de stam bonjour't.

Gevaarlijk ventje wat mij betreft. Ben benieuwd naar zijn kant van het verhaal.

Ziet er niet proper uit inderdaad, ben benieuwd naar die Chna-nung zijn antwoord hierop.
Jammer dat bepaalde spelers denken dat ze zich tegen kleinere spelers alles mogen permitteren en dan tegen grotere spelers een hele andere toon aannemen.
 
Reactiescore
298
Nu, de volgende PM maakt het een beetje discutabel:

4FYDrCc.png


Wat zegt Zonneschijn hier nu? Ik stop? Geen idee.. Wat ik wel zie is dat Chna vervolgens een paar dagen niet reageert en zeer kort voor de kick hem succes wenst en uit de stam bonjour't.

Ik zou zeggen dat hij "Is top" zegt, als reactie op een bericht van Chna-Nung.

Vreemde actie is het wel zeker ja, zeker dat terwijl de aanvallen duidelijk op verzet stuiten, Chna gewoon doorgaat.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.784
Aahja, is top makes more sense! Die zag ik nog niet eens. :)
 
Reactiescore
1.167
Lief Klein Konijntje mag hieraan toegevoegd worden, jawel de stabmeister strikes again. Twan aka Het mannetje met de blauwe mesjes heeft het weer voor elkaar. Bah.

7d421e1fb664a4bd92cd39744bf7a01b.png
 
Reactiescore
1.167

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Echt een stabber die Twan!!!!
 
Bovenaan