W47: Challenge Guaranteed, or Not?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser64081

Guest
Ik twijfel om te spelen, iemand die mij op het account wil?
 
Reactiescore
1.167
Reactiescore
1.167
En dat noemt zich dan de 'snipekoning' he :eek:
 
Reactiescore
2.303
Beter nog, "de beste deffer van tw"
 

DeletedUser74396

Guest
Komen er dan ook wereldwijde afspraken?

Het is altijd leuk om een wereld te starten als je weet dat er grotere namen komen spelen. Maar 1 van de hoofdredenen van een gebrekkig niveau komt doordat de wereld meestal al bijna vanaf de start direct besloten is. Mocht je niet geïnteresseerd zijn in zo'n einde wordt je snel inactief waardoor het einde van een wereld enkel maar versneld word, een lelijke cyclus.
Heel vaak zie je vanaf de start/relatief vroeg alle spelers met een naam samenbundelen, dit wordt dan 'gecounterd' door een massa stam van defnoobjes. En als er dan eens een wereld is dat dit niet het geval is, dan zie je de massa stam vervangen worden door kleine stammetjes met onderling allemaal een BG/NAP. Alsof dat het verschil maakt.

Een ander demotiverend aspect is de zwakke loyaliteit van elke speler. Ondersteuning wordt zelden gegeven early-game doordat iedereen wel het idee heeft dat ze het zelf beter kunnen gebruiken. Als je stam kapot gaat jump je gewoon naar de volgende stam, who cares als een stamgenootje kapot gespeeld wordt. Een stam stelt natuurlijk ook nog zeer weinig voor, want hef je de stam op en maak je een nieuwe met exact dezelfde leden (zonder het lid dat dorpen verloor uiteraard) dan is dat een hele nieuwe stam dat 'niets' met die zwakke vorige stam te maken heeft. Sure thing...

afspraken zoals
'max 8 leden/stam'
'geen recruits uit vijandige stam'
'geen continentoverschreidende stammen id start'
'geen persoonlijke NAP/BG's'

Dit zou een heel wat grote drijfveer zijn dan zien dat bepaalde vriendengroepjes komen spelen die toevallig een goede naam hebben.
het aantal toppers maakt niet uit als je vanaf de start een 2frontenoorlog krijgt. Meerdere kleine stammetjes die het tegen elkaar uitvechten en loyaal blijven aan elkaar. Dat zou eens een wereld zijn die het waar is om op te spelen
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Ben jij dan de mascotte?

:D
Nee.
Ik ben ook nog steeds op zoek :(
Wie ben jij?
Kom je hier spelen ja? :)
Misschien wel ja, na de start uiteraard. :D
Verwacht maar niet dat hij de eerste paar maand iets doet!!

Laurens kan niet eens csnipen, de noob

Beter nog, "de beste deffer van tw"

Ik own jullie alle 3.;)
 

DeletedUser76954

Guest
Komen er dan ook wereldwijde afspraken?

Het is altijd leuk om een wereld te starten als je weet dat er grotere namen komen spelen. Maar 1 van de hoofdredenen van een gebrekkig niveau komt doordat de wereld meestal al bijna vanaf de start direct besloten is. Mocht je niet geïnteresseerd zijn in zo'n einde wordt je snel inactief waardoor het einde van een wereld enkel maar versneld word, een lelijke cyclus.

Daarom zijn er nu al minstens (?) 3 premades, bovendien ontstaan er elke wereld wel weer nieuwe stammen met een aantal spelers die niet tot een premade horen en die de 'noobjes' dan de nodige skills bijleren.
 

DeletedUser

Guest
En uit die 3 premades komt één BG die eerst de ene slopen om vervolgens tegen elkaar te vechten. Zoals The Weirdness al zei, een lelijke cyclus. Ik zou ook graag zsm afspraken zien tussen de 'top'- stammen.
 
Reactiescore
3.584
Komen er dan ook wereldwijde afspraken?

Het is altijd leuk om een wereld te starten als je weet dat er grotere namen komen spelen. Maar 1 van de hoofdredenen van een gebrekkig niveau komt doordat de wereld meestal al bijna vanaf de start direct besloten is. Mocht je niet geïnteresseerd zijn in zo'n einde wordt je snel inactief waardoor het einde van een wereld enkel maar versneld word, een lelijke cyclus.
Heel vaak zie je vanaf de start/relatief vroeg alle spelers met een naam samenbundelen, dit wordt dan 'gecounterd' door een massa stam van defnoobjes. En als er dan eens een wereld is dat dit niet het geval is, dan zie je de massa stam vervangen worden door kleine stammetjes met onderling allemaal een BG/NAP. Alsof dat het verschil maakt.

Een ander demotiverend aspect is de zwakke loyaliteit van elke speler. Ondersteuning wordt zelden gegeven early-game doordat iedereen wel het idee heeft dat ze het zelf beter kunnen gebruiken. Als je stam kapot gaat jump je gewoon naar de volgende stam, who cares als een stamgenootje kapot gespeeld wordt. Een stam stelt natuurlijk ook nog zeer weinig voor, want hef je de stam op en maak je een nieuwe met exact dezelfde leden (zonder het lid dat dorpen verloor uiteraard) dan is dat een hele nieuwe stam dat 'niets' met die zwakke vorige stam te maken heeft. Sure thing...

afspraken zoals
'max 8 leden/stam'
'geen recruits uit vijandige stam'
'geen continentoverschreidende stammen id start'
'geen persoonlijke NAP/BG's'

Dit zou een heel wat grote drijfveer zijn dan zien dat bepaalde vriendengroepjes komen spelen die toevallig een goede naam hebben.
het aantal toppers maakt niet uit als je vanaf de start een 2frontenoorlog krijgt. Meerdere kleine stammetjes die het tegen elkaar uitvechten en loyaal blijven aan elkaar. Dat zou eens een wereld zijn die het waar is om op te spelen

Je uitleg klopt wel maar wat je vraagt is niet bepaald realistisch. Precies of er een algemene regel kan gemaakt worden dat elke stam op w47 max 8 leden mag hebben dat is onmogelijk. In een latere fase is dat bespreekbaar. Geen persoonlijke afspraken kan ook niet natuurlijk en neem je een deel van het tactisch aspect weg uit TW daar ben ik niet eens voorstander van.
Continentoverschreidende stammen id start is ook onmogelijk.
Recruits uit vijandige stammen ben ik groot voorstander van maar ook dat is niet bepaald realistisch aangezien die spelers gewoon een weekje uit hun stam gaan en dan overlopen naar de vijand (onrechtstreeks dus)

En uit die 3 premades komt één BG die eerst de ene slopen om vervolgens tegen elkaar te vechten. Zoals The Weirdness al zei, een lelijke cyclus. Ik zou ook graag zsm afspraken zien tussen de 'top'- stammen.

Wat zijn de topstammen in de beginfase? Zeer moeilijk te zeggen natuurlijk tenzij we elke stam nauwkeurig gaan screenen maar dat lijkt me onbegonnen werkt. Ik ben hier wel voorstander van maar dan in een latere fase van het spel.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Veel 'goede' spelers = veel verschillende sterke karakters/meningen, je gaat mij niet wijsmaken dat al deze goede spelers allemaal met elkaar gaan samenwerken tegen noobs. Daar botsen sommige karakters te sterk voor, alsook dat veel al een verleden zullen hebben met anderen..
 

Deleted User - 487936070

Guest
Veel 'goede' spelers = veel verschillende sterke karakters/meningen, je gaat mij niet wijsmaken dat al deze goede spelers allemaal met elkaar gaan samenwerken tegen noobs. Daar botsen sommige karakters te sterk voor, alsook dat veel al een verleden zullen hebben met anderen..

Daarom dat een mix van spelers (qua niveau) soms beter werkt dan een 'topstam'. Volgens mij is het belangrijker dat stamgenoten elkaar kunnen motiveren om zo gezamenlijk tot een hoger niveau te komen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan