W47: Challenge Guaranteed, or Not?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Goedendag lieve forumgenootjes!

Voor de mensen die het Algemeen Forum niet vaak genoeg volgen, eerst een kleine proloog.

Een tijd terug is er een discussie geweest op het forum over de instellingen van normale werelden. Deze discussie is terug te vinden vanaf hier. Dit is een begin geweest om weer niveau te brengen naar de normale werelden. Zeer recent vroeg Duckje ons ook wat wij graag zagen om de community te verbeteren, terug te vinden hier. Hier is ook naar voren gekomen dat de community graag meer variatie bij de normale werelden terugziet en niet alleen bij de classic werelden.

BELANGRIJK: dit topic is niet bedoeld om een discussie te openen over de instellingen of pp-functies van het spel. Hiervoor verzoek ik je naar andere topics te gaan (zoals bijvoorbeeld hierboven aangegeven).

Tot zover de proloog. What’s next?

Het niveau van een nieuwe wereld opkrikken is niet iets wat je even 1-2-3 doet. Mooie instellingen is een begin en een lokkertje voor spelers om te beginnen, maar wat vaak ook een mooie motivatie is, is om te weten of bepaalde spelers beginnen of juist de kennis dat veel (bekende) mensen gaan spelen. Dus Jannes (jokersbrain) en ik starten een nieuw initiatief!

Wat wij gaan doen is het volgende: mensen kunnen zich bij ons melden (via PM of topic), anoniem of niet anoniem. Wij gaan jullie proberen in te delen aan de hand van wat wij weten. Jullie mogen ook proberen om jullie zelf in te delen, maar wij voelen ons wel vrij om dit nog een beetje aan te passen. Dit gaan wij doen met zowel premade stammen als met speler accounts. Kleine sidenote: als jullie ons informatie geven blijft deze vertrouwelijk. Je mag ook bijvoorbeeld enkel je Algemeen Forum accountnamen geven en je accountnaam weglaten, zodat je wel anoniem kan starten. Verras me!

We hebben geen idee of dit initiatief gaat werken. We hopen echter dat er zich genoeg mensen voor Wereld 47 gaan aanmelden zodat dit weer eens een ouderwets interessante wereld kan worden!

The Leaderboards

Stammen:

1. Zwakke stam:



2. Middelmatige stam:


3. Goede stam:
? - (Castiel).
? - (Democratische Zwijmelaars).



4. Stam met hoge verwachtingen:
? - (Howlin) & (Auseinandersetzung).



Accounts:

1. Zwak account:
1. Ringo (KingRingo).
2. Definition of Insanity: Henry (Nilpheria), Steven (Global Knowledge), Matthijs (el paridono) en Floris (flonaldo).
3. Sprietje-222: Bas (Tissue).
4. Thomas (mywayorthehardway) & Nicky (nicckyy).
5. Steff (Alex Lannon.)
6. Douwe (Imperio Mundi), David (Leaving Behind) & 3 co's.
7. (Arrivederci).


2. Middelmatig account:
1. Nikki (Enlightning Sounds).
2. Guillaume (Fobia), Yannick (Lord of the toilet), Willem & Miguel (mickiedn).
3. (Excrite) & co.
4. Danny, Marvin & Steven.
5. (mama waar is mijn pils).
6. (Playing for Change).
7. Bart (.SpeedDragon).
8. (sanderbond007).
9. (.gandhi).
10. Tom (McAwesome).
11. IAmOriginal.


3. Goed account:
1. Timo (.Sick Individuals), Luuk (luckyluukmans), Joren (Triggerbullet) & Patrick (fus1on).
2. Jannes (jokersbrain), Seba (TheUltimateFighter) & Robin (Remakez).
3. (TerrorJor).
4. Hans (nyade) & Lennart (Spamkaboutertje).
5. Team 'The Fault is Our Stars' (nlc11) & Sander.
6. Tim (Timtim589) & Ruben (Ruben640).
7. Wouter (TheCountofMonteCristo). (je gaat gewoon spelen jonge)
8. Emile (MyPride), Phillipe (Jack Torrance) & Thomas (Jack Daniels.).
9. Melvin (MisterME), Jens (jenskeuh) & Niels (dialgaman).
10. Jurgen (back up).
11. (starmed) & Rolf (bincky10).
12. Smokin Aces: SeTi & Ralpha.
13. Manu (Nuke incoming.), Meiko, Thomas, Dion & Jeroen (Straight Flush).
14. (Libby Powell) & 2 co's.
15. Adventure Of A Lifetime: 4 co's.
16. (Aesthetician).
17. Stefan (Drunken Baby).
18. Niels (MOHniels1).
19. Freek (Churchill), Robin (Jadeonfounder) & Jurgen.
20. Thorsten (Farmox).
21. Chen, Alex (arrighi) & Robin (De Herrezen Draak).
22. (RavenNL).
23. FeroliciouZ: Alex, Robin, Geoffrey & Enzo.


4. Account met hoge verwachtingen:
1. Jordi (Conceived by Communism), Jeremy (Vitalise) & Martin (Amber Heard).
2. Maick (Perfect Hatred), Damien (Evil Geniuses.) & Brent (Wandalica).
3. Baba (Castiel.), Remco & Gilles.
4. (KPHS) & (Howlin.)
5. Nikki (n1i1k1k1i12), Roald (Roald97), Bonaya (Single Malt) & Bram (Anarchistisch Kollektief).


5. Middelmatig account met chronische tunnelvisie symptonen:
1. Mike (Mikeeeeeee3) & Noel. (grapje Mike xoxo)
2. Wisse (Suited for a Job).
3. Rover Ram: Sebastiaan (cocoras).



Alvast succes allemaal.

PS: Wij zijn niet verantwoordelijk voor onze subjectiviteit. Als je de openingspost nog niet helemaal snapt na de eerdere introductie, hier is nog 'n uitleg:

Totaal niet. Ik ga geen premade's maken op basis van deze lijst.

Het idee hierachter is om te kijken wie op deze wereld gaat starten. Normaal weet je vanaf het begin van de wereld niet of er goede spelers op de wereld gaan starten. Het enige motief om een wereld te starten is dan vaak: de instellingen. Bevallen die je wel of niet?

Als je nu ziet dat bepaalde mensen starten kan je misschien de motivatie te krijgen om ook te starten. Misschien zijn het wel goede maten van je, of misschien heb je nog een appeltje te schillen met ze.

De achtergrond is: vollere werelden en werelden met een hoger niveau, zodat we er uiteindelijk allemaal van profiteren.

Natuurlijk, het is een nieuw initiatief. Gaat het werken? Geen idee. We'll see. :)
 
Laatst bewerkt:

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Ik heb alvast mijn eigen account er neer gezet. Hoop dat er meerdere zullen volgen! :)
 

DeletedUser75778

Guest
Super interessant en lijkt me een heel nobel initiatief. Ik zal er eens over nadenken!
 
Reactiescore
2.489
Wat een leuk idee! Als het een beetje gang krijgt (binnen de community) dan kijken we even of we het W47 P&P forum iets eerder open kunnen doen ;)
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Wat een leuk idee! Als het een beetje gang krijgt (binnen de community) dan kijken we even of we het W47 P&P forum iets eerder open kunnen doen ;)

Laten we dit zien als mijn en Jannes zijn voorstel om de community te verbeteren. ;)
 
Reactiescore
746
Wat een leuk (origineel) idee.

Dit kan vast wel mee met de volgende IGM (niet de eerstkomende, degene daarna als dit hier een goede kickstart krijgt). :)
 
Reactiescore
254
Let's go, #W47 Hype!
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Als mensen willen weten hoe ze de informatie aan mij kunnen doorgeven: je kunt het format gewoon gebruik zoals ik al gebruik heb voor mijn eigen team en andere teams.

Verder loopt het al goed. Bedankt CoMa voor de support! :D
 
Reactiescore
1.148
Spannend :D
 

DeletedUser72524

Guest
Ook al zou ik gaan starten, ik heb geen zin om mijn naam te zien bij een zwak account:(.
 

DeletedUser

Guest
Mooi initiatief. Hopelijk wordt W47 weer eens een wereld van niveau! Ik kijk ernaar uit!
 

DeletedUser

Guest
Als ik momenteel al kijk welke spelers er gaan spelen zal het niveau wel omhoog gaan. Alvast een leuk idee CbC! :)
 
Reactiescore
3.536
Ook al zou ik gaan starten, ik heb geen zin om mijn naam te zien bij een zwak account:(.

Zoals in het topic vermeld staat kan je uzelf ook anoniem houden, dan zetten we jouw (indien het zo is) bij zwakke accounts maar zonder naam. Gewoon Anoniem dus :)
 
Laatst bewerkt:

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Als ik momenteel al kijk welke spelers er gaan spelen zal het niveau wel omhoog gaan. Alvast een leuk idee CbC! :)

Een paar kreeg ik heel snel binnen ja, en ben er erg blij mee met wat tot nu toe start. :)
 

DeletedUser75778

Guest
Ik heb al veel mensen de link doorgestuurd. Kan je al vertellen dat er veel animo is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan