W45 stab lijst!

DeletedUser

Guest
Deftig discussiëren is toch zinloos gezien het feit dat er van jullie kant nooit toegegeven gaat worden aan het feit hetgeen nu gebeurd gewoon verraad is. Ik heb jullie al strontvlieg en kikkervis genoemd, nu de tweede wereldoorlog werd aangehaald kan ik hier ook wel met wat leuke metaforen komen :)

Laat je weinigzeggende metafoortjes maar achterwege :eek:
En ja scheld maar door, het is waarschijnlijk het enige waar je goed in bent en ik wil je dat plezier niet ontnemen. :)
 
Reactiescore
2.303
Haha Duitsland en Rusland hadden in het begin van de oorlogen toch een NAP :(
 

DeletedUser27722

Guest
Hehe die man heeft mij vroeger ook al veel geholpen :)

Als je de noodzakelijk voorwaarden nagaat vinden we o.a. het volgende;
De derde kende de contractuele relatie of behoorde haar redelijker wijze te kennen; Hoezo wisten wij dat er
al degelijk een contract op poten stond? Wij hadden slechts vernomen dat het om een voorstel ging van jullie naar nuru uit, niet dat die er al mee akkoord was gegaan. En zoals je misschien al gemerkt hebt zit Nuru nog altijd niet Yolo.
Maar in ieder geval, de lieve vrienden bij ERROR zijn denk ik wel de laatste om daar een oordeel over te velgen. (cf. DAH)

*Voorstel is niet bindend.

Voorstel? Er was een aanbod en dit werd 3 weken geleden unaniem door alle spelers van Nuru aanvaard, aanbod + aanvaarding = contract en dus wél bindend. En ja, Melvin had hier weet van. ;)

Wat heeft DAH dan gedaan dat hiermee te maken zou hebben?

Eerlijk gezegd vind ik het geen stab.
Neemt niet weg dat Nuru verre van netjes heeft gehandeld.
Ben ook wel benieuwd wat YOLO hier aan gaat doen.

Merendeel van yolo keurt dit goed, kan je duidelijk aan de reacties aflezen, gewoon 'pech' noemen ze dit.
 

DeletedUser

Guest
Voorstel? Er was een aanbod en dit werd 3 weken geleden unaniem door alle spelers van Nuru aanvaard, aanbod + aanvaarding = contract en dus wél bindend. En ja, Melvin had hier weet van. ;)

Wat heeft DAH dan gedaan dat hiermee te maken zou hebben?

Dat is het hem net, Melvin heeft NOOIT geweten dat er werkelijk een geldig contract was tussen jullie 2 tot recent. EN toevallig tot recent, nu we weten dat er wel een contract staat, denk ik niet dat nuru in yolo zit? Of ben ik wat duizelig geworden door al haat in vorm van zever die ik de afgelopen uren heb moet lezen, of moet ik zeggen zever in de vorm van haat ? :confused:

Feit blijft dat het een waanzinnig zwak rekruteringsbeleid is van ERROR en O.W. , als jullie er met die safe zone nog in slagen dit te verprutsen ga ik pas echt hard lachen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser5114

Guest
Merendeel van yolo keurt dit goed, kan je duidelijk aan de reacties aflezen, gewoon 'pech' noemen ze dit.

Deze welles nietus discussie slaat ook op helemaal niks.
Gebeurd is gebeurd, je kunt het toch niet terugdraaien.
Het is nu aan YOLO/Nuru om het zo netjes mogelijk verder af te handelen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Weer lekkere discussie jongens, enige bijdrage die een duimpje omhoog verdiend is het filmpje dat Ghost Whisperer mij op skype stuurde :p.
Voor de rest veel in het rond geschreeuwd, weinig bewijzen en elkaar proberen te overtuigen door simpelweg terug te schreeuwen.
 

DeletedUser17072

Guest
Lol, jij concludeert wel erg snel dat het een stab is. Maar ik zie stabben toch als een andere betekenis, en met dit geval zie ik het niet als stab.

Eerlijk gezegd vind ik het geen stab.
Neemt niet weg dat Nuru verre van netjes heeft gehandeld.
Ben ook wel benieuwd wat YOLO hier aan gaat doen.

Nee het joinen van de vijand is natuurlijk geen backstab. Lieve mensjes zolang ik al dit spel heb gespeeld, is het joinen van de vijand altijd al een backstab geweest. Waarom zal het hier nou anders zijn.:rolleyes:
 

DeletedUser75812

Guest
Ga weg joh met je contract, jij blijft te veel hangen in je waanzin wat je leert op school Promo. Tis leuk dat je rechten studeert, maar je weet net zo goed dat je niets hebt aan mensen die geen toekomst meer zien in jou en je stam. Sterker nog, dit zal eerder tot het minder presteren van jouw stam lijden. Je moet een beetje naar de realiteit kijken jij.:eek:

Overstappen zijn normaal en gedraag je nou eens niet als een klein kind. :confused::confused:
 
Reactiescore
3.457
Die jongens hebben er veel tijd in gestoken, echter heb ik ze ook de tijd gegeven om over het voorstel na te denken dat er lag en wanneer ze problemen zagen, het mij duidelijk te laten brengen. Problemen met het voorstel van de kant van nuru heb ik nooit gehoord en ook alle leden van nuru waren het er mee eens. Nadat ze akkoord waren gegaan heeft error er voor gezorgd dat er tonnen os naar nuru ging.

Nou zijn ze van plan veranderd en gaan ze naar de vijand, ja Melvin dat is een backstab. ;)

ja Melvin dat is een backstab

Hoe geloofwaardig willen jullie overkomen als stam? Jullie verafschuwen stabs,maar hebben 1 van de grootste stabbers ooit in jullie stam zitten?


https://forum.tribalwars.nl/showthr...pelwereld-43&p=5815458&viewfull=1#post5815458

https://forum.tribalwars.nl/showthr...pelwereld-43&p=5834360&viewfull=1#post5834360

http://justpaste.it/pa51


En ja dat is het vriendje van die co die op Mirage heeft gespeeld,waren jullie steeds nog opmerkingen over maken .

.Reality

https://gyazo.com/9c468a88dbc982f6ea3e5c762d8154e7
pepijn:eek:
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser17072

Guest
ja Melvin dat is een backstab

Hoe geloofwaardig willen jullie overkomen als stam? Jullie verafschuwen stabs,maar hebben 1 van de grootste stabbers ooit in jullie stam zitten?


https://forum.tribalwars.nl/showthr...pelwereld-43&p=5815458&viewfull=1#post5815458

https://forum.tribalwars.nl/showthr...pelwereld-43&p=5834360&viewfull=1#post5834360

http://justpaste.it/pa51


En ja dat is het vriendje van die co die op Mirage heeft gespeeld,waren jullie steeds nog opmerkingen over maken .

.Reality

https://gyazo.com/9c468a88dbc982f6ea3e5c762d8154e7
pepijn:eek:

Ik ken de nieuwe speler op .Reality niet, ik heb hem ook nog niet in de skypechat gezien. Mocht dit zo waar zijn wat je zegt en .reality weet hiervan, dan zie ik maar een oplossing en dat is die beste pepijn dan van het account aftrappen.

Wel vraag ik me af, waar jij het vandaan haalt dat het pepijn mogelijk kan zijn? Er zijn ook wel meer hondjes die vikie heten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
3.457
Ik ken de nieuwe speler op .Reality niet, ik heb hem ook nog niet in de skypechat gezien. Mocht dit zo waar zijn wat je zegt en .reality weet hiervan, dan zie ik maar een oplossing en dat is die beste pepijn dan van het account aftrappen.

Wel vraag ik me af, waar jij het vandaan haalt dat het pepijn mogelijk kan zijn? Er zijn ook wel meer hondjes die vikie heten.

Vraag eerst maar eens aan Vikkie zou ik zeggen :)
Hij heeft aan diverse mensen verteld dat hij op reality speelt.
 

DeletedUser

Guest
Goed betoog, lekker kort ook. :rolleyes:

Denk wel dat mijn boodschap in deze, en voorafgaande posts duidelijk is geweest. Dat jullie niet gaan
toegeven dat het een zwakke tactiek is, dat O.W. en ERROR in 1 slag zodanig veel spelers naar hun hand zetten dat je je begint af te vragen waarom nog spelen als je gewoon kunt recruiten en fuseren, zoveel is duidelijk.
Laat het dan ook duidelijk zijn dat wij nooit Nuru als recruit zouden benaderd hebben, mocht het niet zijn dat jullie op zo'n desastreuze wijze het spel bedorven hebben.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77130

Guest
Denk wel dat mijn boodschap in deze, en voorafgaande posts duidelijk is geweest. Dat jullie niet gaan
toegeven dat het een zwakke tactiek is, dat O.W. en ERROR in 1 slag zodanig veel spelers naar hun hand zetten dat je je begint af te vragen waarom nog spelen als je gewoon kunt recruiten en fuseren, zoveel is duidelijk.
Laat het dan ook duidelijk zijn dat wij nooit Nuru als recruit zouden benaderd hebben, mocht het niet zijn dat jullie op zo'n desastreuze wijze het spel bedorven hebben.

Afgunst...
 
Bovenaan