W45 stab lijst!

DeletedUser75413

Guest
Dat ze nog geen bericht hebben gestuurd oke, dat had wel zo netjes geweest.
Hoelang de gesprekken gaande zijn en hoelang er os etc staat dat weet ik niet? (ga ik ook geen uitspraken over doen), maar als die gesprekken later gestart zijn snap ik wel dat die os vraagt.

wat een voorbeeld haha :D

Idd :eek:

Geen stab? Bevelen doorsturen/laten meelezen die wij op Saccha hebben lopen.. Echt de meeste mensen handelen nog minder integer dan een fucking kikkervis. Jullie kunnen proberen het goed te praten maar je laat daardoor alleen maar jezelf van je slechtste kant zien. Dat jullie het op zo'n manier willen spelen.

Wie zegt dat er bevelen doorgestuurd zijn? Dat denken jullie maar is daar bewijs tegen?
Volgens mij zijn dat gewoon conclusies die getrokken worden zonder enige onderbouwing... (corrigeer me als ik fout heb)
 

DeletedUser59942

Guest
Dat zouden wij inderdaad zeker niet goedkeuren. Wat we echter nog minder appreciëren, is dat jullie door jullie zogenaamde fusie het spel bedorven hebben. Waarom nog de tijd nemen voor spelers als Naevius en Fissie aan te pakken als je ze gewoon kunt rekruteren, right? Alsof het pact O.W. , ERROR en ex-Devo nog niet groot genoeg was?

Wij binnen Yolo hadden en hebben op zich geen nieuwe spelers nodig, ware het niet dat er dermate veel gerekruteerd, gefuseerd en geïnterned wordt dat de fun er een beetje vanaf is.

Daarom hebben jullie ook nooit geprobeerd om INSA te rekruteren:rolleyes:

Ik zie dit er liever niet bij betrokken worden, maar als je er toch over begint reageer ik er ook op.
Jullie hebben precies hetzelfde geprobeerd, om met aZemmels woorden te spreken, gewoon een goede zet.

Dan zou ik dat heel vervelend vinden, maar is het nogsteeds een goede zet voor error. Dan zou ik ze niet op de stablijst zetten :p

Dat zeg je nu en dat is heel mooi politiek correct.
Maar als die situatie zich echt voor doet reageer je niet zo, dan ben je flink pissed off.

Yolo op de stablijst, nee, maar Nuru wel.
Overstappen naar de vijand is gewoon zwak en not done.

Mochten wij Donn dwingen om zich te laten internen dan zou ik dat een logische keus vinden :)

Niemand heeft hen gedwongen.
Er is hen een plan voorgelegd en daarmee zijn ze akkoord gegaan.
Dat ze daar nu op terugkomen is gewoon zwak.

Lol recruitten is ook al een stab ...

Nee, rekruteren is niet zo'n probleem, mits het niet van de vijand is.
In hoeverre dit Yolo aan te rekenen is, niet zo gek veel denk ik. (Persoonlijk zou ik ze niet aannemen als leider, maar dat is een principe kwestie)
Dat Nuru doodleuk overstapt naar de vijand vind ik wel erg.


Overigens ben ik er ergens ook wel blij mee, dat soort spelers hoef ik niet mee samen te werken.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Dat zeg je nu en dat is heel mooi politiek correct.
Maar als die situatie zich echt voor doet reageer je niet zo, dan ben je flink pissed off.

Yolo op de stablijst, nee, maar Nuru wel.
Overstappen naar de vijand is gewoon zwak en not done.

Ach, doe niet net of het nooit gebeurd. Zolang Nuru het respect richting zijn oude stam behoud en een nette nap afsluit heeft hij de situatie zo goed mogelijk opgelost in mijn ogen. Ben benieuwd wat jij had gedaan als ze je vroegen van je account af te gaan en het te laten internen? Die jongens hebben daar ook maanden tijd in gestoken, willen ze niet zomaar opgeven wat ik vrij logisch vind ;).
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser59942

Guest
Ach, doe niet net of het nooit gebeurd. Zolang Nuru het respect richting zijn oude stam behoud en een nette nap afsluit heeft hij de situatie zo goed mogelijk opgelost in mijn ogen. Ben benieuwd wat jij had gedaan als ze je vroegen van je account af te gaan en het te laten internen? Die jongens hebben daar ook maanden tijd in gestoken, willen ze niet zomaar opgeven wat ik vrij logisch vind ;).

Ik zeg niet dat het nooit gebeurd, enkel dat ik het zwak vind.

Hij heeft 0 respect getoond richting zijn oude stam, hij heeft er helemaal niks over gezegd.
Mooi dat je dit zegt, dan gaat hij dus geen intern worden bij jullie:)
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Ik zeg niet dat het nooit gebeurd, enkel dat ik het zwak vind.

Hij heeft 0 respect getoond richting zijn oude stam, hij heeft er helemaal niks over gezegd.
Mooi dat je dit zegt, dan gaat hij dus geen intern worden bij jullie:)

We zullen zien wat er allemaal gaat gebeuren :p
 

DeletedUser17072

Guest
Ach, doe niet net of het nooit gebeurd. Zolang Nuru het respect richting zijn oude stam behoud en een nette nap afsluit heeft hij de situatie zo goed mogelijk opgelost in mijn ogen. Ben benieuwd wat jij had gedaan als ze je vroegen van je account af te gaan en het te laten internen? Die jongens hebben daar ook maanden tijd in gestoken, willen ze niet zomaar opgeven wat ik vrij logisch vind ;).

Die jongens hebben er veel tijd in gestoken, echter heb ik ze ook de tijd gegeven om over het voorstel na te denken dat er lag en wanneer ze problemen zagen, het mij duidelijk te laten brengen. Problemen met het voorstel van de kant van nuru heb ik nooit gehoord en ook alle leden van nuru waren het er mee eens. Nadat ze akkoord waren gegaan heeft error er voor gezorgd dat er tonnen os naar nuru ging.

Nou zijn ze van plan veranderd en gaan ze naar de vijand, ja Melvin dat is een backstab. ;)
 

DeletedUser77130

Guest
Wie zegt dat er bevelen doorgestuurd zijn? Dat denken jullie maar is daar bewijs tegen?
Volgens mij zijn dat gewoon conclusies die getrokken worden zonder enige onderbouwing... (corrigeer me als ik fout heb)

Leg mij eens ff uit hoe ik van het weekend een dorp direct gerapt heb (dus geen shady shit of dorpsintel) en lopen 2 clears op het dorp inclusief edels, beide clears worden een MS of 12, respectievelijk 30 er uitgesnipet, zonder dat je enige intel hebt over de looptijden? Vreemd verhaal hea. Dorp werd wel weer gerecapt door mij, maar als je het hard to get wilt spelen kun je het krijgen. ;)

Daarnaast die defaanvragen á 300 dorpen totaal (6 mio totaal def) laten lopen op meer dan een etmaal en dan 9 dagen later beginnen te heulen met de tegenstander.... slap, hoor. ;)

Ach, doe niet net of het nooit gebeurd. Zolang Nuru het respect richting zijn oude stam behoud en een nette nap afsluit heeft hij de situatie zo goed mogelijk opgelost in mijn ogen. Ben benieuwd wat jij had gedaan als ze je vroegen van je account af te gaan en het te laten internen? Die jongens hebben daar ook maanden tijd in gestoken, willen ze niet zomaar opgeven wat ik vrij logisch vind ;).

Een NAP? 300k kata's kan die op zijn donder krijgen voor dit hoogverraad. ;)
 

DeletedUser

Guest
Leg mij eens ff uit hoe ik van het weekend een dorp direct gerapt heb (dus geen shady shit of dorpsintel) en lopen 2 clears op het dorp inclusief edels, beide clears worden een MS of 12, respectievelijk 30 er uitgesnipet, zonder dat je enige intel hebt over de looptijden? Vreemd verhaal hea. Dorp werd wel weer gerecapt door mij, maar als je het hard to get wilt spelen kun je het krijgen. ;)

Daarnaast die defaanvragen á 300 dorpen totaal (6 mio totaal def) laten lopen op meer dan een etmaal en dan 9 dagen later beginnen te heulen met de tegenstander.... slap, hoor. ;)

Een NAP? 300k kata's kan die op zijn donder krijgen voor dit hoogverraad. ;)

Tja, als je elk stukkie pech al op Yolo gaat schuiven samen met Axel kun je beter een topic maken op je stamforum dan hier komen zeuren. Yolo keek geen bevelen van Saccha via wie dan ook. Die clear die Melvin stuurde toen volgens mij Jonas vv had was gewoon een time van hem omdat hij een snipe verwachtte. Kan gebeuren, zo sturen namelijk meerdere mensen hun troepen bij het edelen. Dat Nuru 300 def aanvroeg snap ik ook niet helemaal, hij had en heeft namelijk een NAP met ons van Zemmel. Misschien voelde hij de bui hangen dat wij de nap wouden opzeggen en besloot hij vast wat def aan te vragen. Maar het lijkt me niet dat dit te koppelen is aan het feit dat hij 9 dagen later met ons in gesprek gaat.

Kata's op Nuru omdat hij graag toekomst heeft voor zijn eigen account en de stam wil joinen waar hij als eerst al naar toe zou gaan?
 

DeletedUser77130

Guest
Kata's op Nuru omdat hij graag toekomst heeft voor zijn eigen account en de stam wil joinen waar hij als eerst al naar toe zou gaan?

Dan ben ik blij wanneer die weg is. Kunnen we 300k kata's op hem poeieren, want zulk gedrag is zwaar beneden peil. ;)
 

DeletedUser27722

Guest
Wat een hoop gezever van Yolo, een overstap naar de vijand, na eerst tonnen def te krijgen én akkoord te gaan met z'n allen is gewoon 'pech'?

Belachelijke redenering, als een woord geen woord meer is, dan wordt TW waardeloos.
 
Reactiescore
3.457
Ow dreigt met katas :O
Die gooiden ze al standaard heur :) ( boeren,smederijen )
 
Reactiescore
3.457
Het gaat hier over Ow die dreigt met katas , we kunnen de hele wereld die dat heeft gedaan wel vernoemen he ?
Maar dan missen we de essentie van het verhaal , namelijk OW dreigt met katas gooien terwijl ze dat al lang en breed deden !
Dank u
 

DeletedUser

Guest
Pleegt yolo hoogverraad? Breekt yolo een vorm van bg (een stab, die ironisch genoeg wel al eens bij ERROR gebeurde..)? Schendt het enige vorm van NAP? Komt yolo ook maar 1 afspraak niet na?
Yolo is een correcte stam hierin en dat zal ook altijd zo blijven.

De nuggets die nog steeds volharden dat yolo stabbed, zijn niet toevallig diegene waarvan hun grijze massa
in erg geringe mate aanwezig is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan