W45 stab lijst!

DeletedUser77130

Guest
Het gaat hier over Ow die dreigt met katas , we kunnen de hele wereld die dat heeft gedaan wel vernoemen he ?
Maar dan missen we de essentie van het verhaal , namelijk OW dreigt met katas gooien terwijl ze dat al lang en breed deden !
Dank u

Kijk eens in mijn handtekening. :cool:

Pleegt yolo hoogverraad? Breekt yolo een vorm van bg (een stab, die ironisch genoeg wel al eens bij ERROR gebeurde..)? Schendt het enige vorm van NAP? Komt yolo ook maar 1 afspraak niet na?
Yolo is een correcte stam hierin en dat zal ook altijd zo blijven.

De nuggets die nog steeds volharden dat yolo stabbed, zijn niet toevallig diegene waarvan hun grijze massa
in erg geringe mate aanwezig is.

Nuru pleegt hoogverraad. Yolo lijft een speler in en ontvangt heel slim intel en doet alsof hun neus bloedt.
 

DeletedUser27722

Guest
Pleegt yolo hoogverraad? Breekt yolo een vorm van bg (een stab, die ironisch genoeg wel al eens bij ERROR gebeurde..)? Schendt het enige vorm van NAP? Komt yolo ook maar 1 afspraak niet na?
Yolo is een correcte stam hierin en dat zal ook altijd zo blijven.

De nuggets die nog steeds volharden dat yolo stabbed, zijn niet toevallig diegene waarvan hun grijze massa
in erg geringe mate aanwezig is.

Yolo neemt een lid over die reeds lange tijd lid was van een vijandelijke stam en had weet van het akkoord én de OS.
Dat van bevelen delen is een groot vermoeden, maar ja, zoiets kan niet bewezen worden en gaat indien waar toch nooit worden toegegeven.

Bon, laat jouw grijze massa even deze juridische info verwerken;
"Gezien Yolo weet had van een overeenkomst -contract- met Error/OW en ze poogden -en slaagden- om hem van deze overeenkomst doen af te zien, zijn ze medeplichtig aan contractbreuk van de partij Nuru.'

Idd :)

Nja door alle wisselingen was ik het ff kwijt !

Maar oke Error dreigt met katas , jammer hoeft niet

Hoeft niet, nee niets hoeft, maar nog altijd minder laag dan tot 2x toe een lid uit vijandelijke stam te recruiten. ;)
 
Reactiescore
2.303
Iedere wereld worden belangrijke spelers naar hun vijand gekaapt. In de wereldoorlogen was rusland toch ook eerst bondgenoot van duitsland ? Niet zo janken... Het enige flauwe wat gebeurde was dat hij deff vroeg en dat was niet correct !
 

DeletedUser

Guest
Yolo neemt een lid over die reeds lange tijd lid was van een vijandelijke stam en had weet van het akkoord én de OS.
Dat van bevelen delen is een groot vermoeden, maar ja, zoiets kan niet bewezen worden en gaat indien waar toch nooit worden toegegeven.

Bon, laat jouw grijze massa even deze juridische info verwerken;
"Gezien Yolo weet had van een overeenkomst -contract- met Error/OW en ze poogden -en slaagden- om hem van deze overeenkomst doen af te zien, zijn ze medeplichtig aan contractbreuk van de partij Nuru.'

Ahnja, want zo'n contracten zijn tegenwerpelijk aan derden. :eek:
 

DeletedUser77130

Guest
Iedere wereld worden belangrijke spelers naar hun vijand gekaapt. In de wereldoorlogen was rusland toch ook eerst bondgenoot van duitsland ? Niet zo janken... Het enige flauwe wat gebeurde was dat hij deff vroeg en dat was niet correct !

Nuru is geen belangrijke speler, maar hij heeft wel intel. Dat is het issue. Bedankt voor de input, geeft een ander perspectief. :)

Eerst bewijzen dat we intel kregen/krijgen, dan pas komen praten.
Yolo doet niet aan spionage.

Het feit dat hij zo ongeveer alles al heeft doorgeluld over O.W. en ERROR of jullie dat al los hebben gekregen zegt mij voldoende. Hij kreeg tonnen stamdef, intel en een goede aanbieding voor wanneer de intern voorbij was. Maar daar heb je het niet over. Daarom is het hoogverraad van Nuru i.p.v een simpele transfer.

Ahnja, want zo'n contracten zijn tegenwerpelijk aan derden. :eek:

Met gevoelige bedrijfsinformatie ga je niet onderhandelen met de concurrent.
 

DeletedUser

Guest
Met gevoelige bedrijfsinformatie ga je niet onderhandelen met de concurrent.

Dit is dan ook geen gevoelige bedrijfsinformatie, slaat nergens op. Ik heb het hier over een louter abstract/theoretisch juridisch aspect dat hier klaarblijkelijk goed van toepassing is.
 

DeletedUser17072

Guest
Iedere wereld worden belangrijke spelers naar hun vijand gekaapt. In de wereldoorlogen was rusland toch ook eerst bondgenoot van duitsland ? Niet zo janken... Het enige flauwe wat gebeurde was dat hij deff vroeg en dat was niet correct !

Rusland was nooit een bondgenoot van Duitsland. Leer je geschiedenis jongeman.:p
 

DeletedUser27722

Guest
Iedere wereld worden belangrijke spelers naar hun vijand gekaapt. In de wereldoorlogen was rusland toch ook eerst bondgenoot van duitsland ? Niet zo janken... Het enige flauwe wat gebeurde was dat hij deff vroeg en dat was niet correct !

Waar heb jij je geschiedenis geleerd, Emile?

Ahnja, want zo'n contracten zijn tegenwerpelijk aan derden. :eek:

Dit is een schoolvoorbeeld van 3e medeplichtigheid ja, indien er weet was ed.
Lees dit er maar op na.
 

DeletedUser

Guest
Discussieer dan deftig he, of wat wil je bereiken met je liedje? Een dancebattle?

Deftig discussiëren is toch zinloos gezien het feit dat er van jullie kant nooit toegegeven gaat worden aan het feit hetgeen nu gebeurd gewoon verraad is. Ik heb jullie al strontvlieg en kikkervis genoemd, nu de tweede wereldoorlog werd aangehaald kan ik hier ook wel met wat leuke metaforen komen :)

Lol, jij concludeert wel erg snel dat het een stab is. Maar ik zie stabben toch als een andere betekenis, en met dit geval zie ik het niet als stab.

Hoe zou jij het willen noemen dan? Als je een berg OS aanvraagt en vervolgens toch maar besluit om je tot de vijand te voegen? Een theekransje?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Hoe zou jij het willen noemen dan? Als je een berg OS aanvraagt en vervolgens toch maar besluit om je tot de vijand te voegen? Een theekransje?

Ik kan me er wel in vinden, dat geen goede keuze was van nuru. Eerst maar eens OS vragen, aan stamleden en dan toch maar even de vijand joinen. Maar om toch dit als een stab te gaan bestempelen, daar kan ik mij toch niet in vinden.
 

DeletedUser

Guest
Geen goede keuze, het is gewoon een naaistreek en laag spel.. Als je er een probleem mee hebt zeg het dan meteen. En niet nu achteraf opeens naar het Yolo kamp gaan. Maar goed, ik kan natuurlijk ook niet van kamp Yolo/Hora verwachten dat ze ertegenin gaan, aangezien zij aardig wat profijt hebben van de overstap.
 

DeletedUser77130

Guest
Lol, jij concludeert wel erg snel dat het een stab is. Maar ik zie stabben toch als een andere betekenis, en met dit geval zie ik het niet als stab.

Nee, hoor, geen stab *Kuch* *Facepalm*, *Double Facepalm*.

Even een shortlist waardoor je die uitgesproken domheid, ik-bloed-uit-mijn-neus of whatever voor zever op de achtergrond verdwijntn:

1. Nuru weet 95%-98% van wat er gebeurd in O2W en is gebeurd m.b.t. ERROR en O.w.;
2. Nuru laat via gedeelde bevelen meelezen, waardoor deffen op Saccha een heel andere dimentie kreeg;
3. Nuru vraagt kilo's, wat zeg ik TONNEN def aan en gaat amper 9 dagen later met de tegenstander lopen heulen;
4. Nuru respecteerd de gemaakte afspraken niet. Sterker nog, offert zijn eigen MB-er op voor een eventuele fusie met een YOLO-lid (ligt ook op de onderhandelingstafel.

Denk jij dat zoiets leuk is? Denk je dat dit geen stab is? Ga wat nuttigs doen vrind. ;)
 

DeletedUser5114

Guest
Eerlijk gezegd vind ik het geen stab.
Neemt niet weg dat Nuru verre van netjes heeft gehandeld.
Ben ook wel benieuwd wat YOLO hier aan gaat doen.
 

DeletedUser

Guest
Waar heb jij je geschiedenis geleerd, Emile?



Dit is een schoolvoorbeeld van 3e medeplichtigheid ja, indien er weet was ed.
Lees dit er maar op na.

Hehe die man heeft mij vroeger ook al veel geholpen :)

Als je de noodzakelijk voorwaarden nagaat vinden we o.a. het volgende;
De derde kende de contractuele relatie of behoorde haar redelijker wijze te kennen; Hoezo wisten wij dat er
al degelijk een contract op poten stond? Wij hadden slechts vernomen dat het om een voorstel ging van jullie naar nuru uit, niet dat die er al mee akkoord was gegaan. En zoals je misschien al gemerkt hebt zit Nuru nog altijd niet Yolo.
Maar in ieder geval, de lieve vrienden bij ERROR zijn denk ik wel de laatste om daar een oordeel over te velgen. (cf. DAH)

*Voorstel is niet bindend.
 
Bovenaan