DeletedUser34772
Guest
In hun cluster is zeer strategisch. Zo'n aanbod al gehad, en afgeslagen. Morele normen hebben begint wel erg nadelig te worden in dit spel.
Moet wel iemand zijn die strategisch goed ligt voor Finity he. We moeten wel een grondige reden hebben waarom hij bij Finity als BG zou passen. Ik zou zeggen om iemand zijn skills. Niet ingame skills perse maar mss iemand die goed kan koken. Als we dan de wereld winnen kunnen we met zijn allen bij diegene gaan eten. Is goed voor het stamgevoel.
Mag de bg mee komen eten?
Met BG's win je een wereld. Die hebben ook bijgedragen. Uiteraard eten die mee
Volledig akkoord met Max. Stop dan ook met mij op skype daarover aan te spreken, zonder dat ik weet heb van de situatie. Die dreigementen zijn ook wat "kinderachtig".
dat account eigenlijk gewoon bij Daap hoort.
Is een frontaccount van Daap dat gebroken is en nu wordt geïnternd
Daarnaast zag ik net in de stamchat passeren dat DBTD via zswader ook een CF bij Killb heeft gemaakt (niet gelogd dus geen zicht op de ligging op de kaart). Dus wat is jullie redenatie daaromtrent dan, want het lijkt mij exact hetzelfde.
Ok, daar heb je me wel Laat dat van DBTD maar weg, dat was idd even een foute denkwijze van mijn kant
Maar algemene punt blijft wel staan: als wij nu toegeven en dat dorp afstaan aan Sjeinen (dus niet 'terug'geven) staan we eigenlijk impliciet toe dat enkel Finity de dorpen van zswader mag edelen, omdat als wij het doen het 'bewust CF'en' is. Is dus eigenlijk gewoon een cheape manier om het front van Sjeinen een heel stuk sterker te maken. Die dorpen komen Finity niet gewoon toe he, omdat ze toevallig (al maanden) wat verder naar voor liggen.
Nu, dat zijn mijn 5 cents, alles wordt besproken binnen het account en met de leiding, we komen er wel uit.
Also zswader is een haar, niet een hem
Ik hoor ook nu pas van die CF, denk dat hoofdspeler die edels heeft gestuurd. Alright, ik snap de discussie maar volg Max hierin (en ja, dat kan als makkelijk aanzien worden). Maar jullie eisen dat dorp 'terug', terwijl het nooit van jullie is geweest. Ten tweede zie ik dit meer als een intern. Als wij nu dat dorp van zswader teruggeven, terwijl het account gebroken is, zouden we jullie daarmee eigenlijk gewoon alle dorpen van zswader gratis ende voor helemaal niks aan jullie geven, aangezien wij ze niet 'mogen' edelen, terwijl dat account eigenlijk gewoon bij Daap hoort.
Is niet een random speler die we in pakweg het safecluster van SS gaan edelen ofzo he. Is een frontaccount van Daap dat gebroken is en nu wordt geïnternd. Daarnaast zag ik net in de stamchat passeren dat DBTD via zswader ook een CF bij Killb heeft gemaakt (niet gelogd dus geen zicht op de ligging op de kaart). Dus wat is jullie redenatie daaromtrent dan, want het lijkt mij exact hetzelfde.
Even een analogie maken. Moest Sjeinen nu breken en geïnternd worden (wat nu bij zswader gebeurt) hebben wij toch ook het recht niet om die CF bij ons terug te eisen? Jullie zouden toch ook proberen te zorgen dat die CF met die prachtige ligging in handen van Finity blijft? Is gewoon exact hetzelfde wat nu gebeurt: zswader als onderdeel van Daap is gebroken en wordt geïnternd, de dorpen liggen er al maanden en gaan gewoon naar een andere speler, of zo zie ik het toch. Anders, zoals ik al zei, moeten wij gewoon toestaan dat Finity al die dorpen edelt omdat wij anders van 'smerig spel' verdacht worden? Die redenering is toch enorm krom? (en dan maar pronken met stats zeker )
Het verschil zit hem in de intentie: als jij nu een zogenaamd PBG met een noob in ons cluster aangaat is dat duidelijk met de intentie om te CF'en. Wij hebben er nooit aan gedacht om te vragen dat zswader dorpen ging afstaan, moesten jullie dat acc niet gebroken hebben hadden wij ook helemaal niks van haar geëdeld. Dus wat jij nu zegt is dat we in feite gewoon moedwillig die dorpen verloren moeten laten gaan? Lijkt me een even kromme redenatie van jouw kant.
Also 'terug'geven, da's ook weer dikke bullshit. Als het dorp naar Sjeinen zou gaan (er is nog niets beslist voor de duidelijkheid), is dat afstaan en niet teruggeven, aangezien het jullie dorp niet eens was. Wat je nu probeert is gewoon 300k aan gratis dorpjes lospeuteren