Deleted User - 1533669
Guest
Hier kan ik me wel in vinden ja. Het is gebeurd. Of dit volgens ethische aspecten is gegaan verschilt dan per persoon inderdaad.
Nou dankje xD. Dan kan ik nu weer gaan leren xD. Morgen tentamen #massaoplegendary.
Hier kan ik me wel in vinden ja. Het is gebeurd. Of dit volgens ethische aspecten is gegaan verschilt dan per persoon inderdaad.
Moet zeggen dat Zswader beter heeft gedefft dan sommige finity leden. Wellicht via vv, dat weet ik niet. Dat het een kwalitatief zeer sterke speelster is, kan ik niet ontkennen. Nu jullie Zswader te pakken hebben. Zou het zomaar kunnen dat we haar als ze eenmaal geheel is gebroken binnen Daap opnemen ja.
Moet zeggen dat Zswader beter heeft gedefft dan sommige finity leden. Wellicht via vv, dat weet ik niet. Dat het een kwalitatief zeer sterke speelster is, kan ik niet ontkennen. Nu jullie Zswader te pakken hebben. Zou het zomaar kunnen dat we haar als ze eenmaal geheel is gebroken binnen Daap opnemen ja.
overdreven faken en overdreven stacken zelfs allemaal not done)
Waarom zouden overdreven faken en overdreven stacken not done zijn?
Dennis speelde gewoon bij ons op Haranu (aangezien hij doodleuk targets aan jullie heeft vermeld, remember?) na het Eviction gebeuren.
Overigens heb ik ook aangehaald er geen discussie over te willen voeren, maar uiteraard moet meneer reageren en verwacht dan nog een uitgebreide reactie terug.
Steff was eerst een tijdje gestopt voordat hij naar Babe kwam.
Toen werd hij gekickt door Willem omdat hij info naar jullie lekte (waardoor het hele stab gedoe ontstond) Toen Daap kwam, was hij uiteraard weer welkom. Hele andere context, maar nice try.
Jessey, Psycho heeft allang uitgelegd wat er was met het dorp dat ie overgenomen had van zswader. Wat betreft Dominum weet ik het gewoonweg niet. Ik heb de vv al een paar maanden niet meer, en weet ook niet waar die vv wel is. Volgens mij is het gewoon de bespeler van Domi die logt
Kun je weeral Daap weer gaan aankijken, maar ik zie mijn prioriteiten ergens anders liggen dan om uit te zoeken wie er.op dat account zit om vervolgens te regelen dat dat dorp naar jou gaat. Lijkt me zeer logisch.
En leg uit, van wie heb je dit vernomen (dat we alle bb's in jullie cluster willen pakken? ). Nu wil ik ook bewijs zien.
Niels rot op. Finity is de oorzaak waardoor het hier zo aan toe gaat.
Volgens mij kunnen we beter alle afspraken beeindigen, dan krijg je tenminste dat gejank van jullie niet. Het komt me de keel uit.
Oke die vorige cf discussie kan ik inkomen, via een andere speler. Maar waarom slaa(g?)t dit alles? Dit is je mb godverdomme.
En bedoel je dat er door Daap amper dorpen worden genomen van jou, of van heel Finity? Anders kan ik nog wel wat van twstats afplukken hoor. Voor "1 van de beste deffers van tw" vind ik het best erg hoeveel dorpen we al gepakt hebben. Had je trouwens niet aangekondigd dat je gister ging stoppen? En hoe zit het met die "we deffen alles met eigen def"-ideologie van Sjeinen? Gaat ook niet meer op, toch?
Zei toch ook dat ik daar niet de juiste persoon voor ben haha. Zo staat het althans bij oorlogsstatistieken ingame als samenvatting. Kan ik niemand bij toevoegen.
Overigens denk ik dat het duidelijk mag zijn dat als er ook maar één onverklaarbare, rechtstreeks via bb geedelde CF komt bij purr, ik er persoonlijk voor ga zorgen dat we alle afspraken ontbinden met Finity en er een regelrechte casual van maken met als gevolg dat ik kata's zonder pardon rond ga strooien.
Verneuk de wereld maar als je echt niet tot inziens kan komen Laurens
Dat je er niet was is een slap excuus de aanvallen liepen al meerdere dagen kon je makkelijk zien dat er gedefft moest worden is een simpele uitvlucht wat je nu zegt
Ja als ik online ben verliezen we ook geen dorpjes kan ik net zo goed altijd offline zijn als ik aanvallen krijg mrja dat snap jij met je tunnelvisie niet denk ik
Dus omdat jij er niet bent moeten we denken och arme Laurens is er niet laten we de edels maar later versturen zodat die zijn "pro-heid" kan tonen.
Laurens jij bent zo arrogant dat je denkt dat "sjeinen" enkel om jou draait een goed acc is een acc waar meerdere spelers goed kunnen aanvallen en deffen jij kan goed deffen misschien maar, als jouw medespelers dit verpesten zegt alsnog dat JIJ het net zo hebt verpest en dat JULLIE dorpen hebben verloren op het moment dat er aanvallen kwamen.
Ik ben een man van weinig woorden.
Katapulten ergens anders op dan muur en vp is foute boel.
Een dorp edelen in het cluster van je tegenstanders, foute boel (alleen een dorp van de tegenstander zelf)
simpel
al de rest zou opus vroeger nooit toegelaten hebben (op w1 en dus als oude w1 speler en hier lopen er nog rond vonden we 's nachts edelen, overdreven faken en overdreven stacken zelfs allemaal not done)
laten we daar katas en cf van overhouden
Mee eens. Enkel was er op W1 in de Opus periode niet tot nauwelijks sprake van MB's. Hierdoor had je één dicht cluster tegen een ander dicht cluster waar geen MB's tussen lagen. Ik zie een MB als onderdeel van de tegenstander zelf en dus als het edelen van je tegenspeler. SvenH ligt bijvoorbeeld ook in SjEiNeN's cluster en die raak ik met geen bijl aan, omdat dit een speler is die tot geen van beide stammen behoort.
Als ik een front van 3 linies maak met een tegenspeler en laat daarachter mijn MB om het dorp een dorpje edelen zodat safe verdeeld is tussen mijn MB en mijzelf, mag je dan mijn MB niet aanvallen, omdat je alleen de tegenstander mag edelen en dus enkel mijn dorpen er uit mag kiezen om te edelen?
Maakt allemaal niet veel meer uit. Laurens en Twan zijn er samen uitgekomen en hebben gezamenlijk nieuwe afspraken gemaakt tussen SjEiNeN en Purr.
Mee eens. Enkel was er op W1 in de Opus periode niet tot nauwelijks sprake van MB's. Hierdoor had je één dicht cluster tegen een ander dicht cluster waar geen MB's tussen lagen. Ik zie een MB als onderdeel van de tegenstander zelf en dus als het edelen van je tegenspeler. SvenH ligt bijvoorbeeld ook in SjEiNeN's cluster en die raak ik met geen bijl aan, omdat dit een speler is die tot geen van beide stammen behoort.
Als ik een front van 3 linies maak met een tegenspeler en laat daarachter mijn MB om het dorp een dorpje edelen zodat safe verdeeld is tussen mijn MB en mijzelf, mag je dan mijn MB niet aanvallen, omdat je alleen de tegenstander mag edelen en dus enkel mijn dorpen er uit mag kiezen om te edelen?
Maakt allemaal niet veel meer uit. Laurens en Twan zijn er samen uitgekomen en hebben gezamenlijk nieuwe afspraken gemaakt tussen SjEiNeN en Purr.
Mag ik dan vragen hoe jullie bij deze speler zijn terechtgekomen? En wat de intentie van de overeenkomat was initieel. Want dat deffen is van na jullie overeenkomst (of ben ik mis?).
Weer een cf die psycho overedelt van zswader, en dit keer liepen de edels niet. Uitleg graag.
Onzin.