W43: The Decision

DeletedUser72857

Guest
Moet zeggen dat Zswader beter heeft gedefft dan sommige finity leden. Wellicht via vv, dat weet ik niet. Dat het een kwalitatief zeer sterke speelster is, kan ik niet ontkennen. Nu jullie Zswader te pakken hebben. Zou het zomaar kunnen dat we haar als ze eenmaal geheel is gebroken binnen Daap opnemen ja.

Mag ik dan vragen hoe jullie bij deze speler zijn terechtgekomen? En wat de intentie van de overeenkomat was initieel. Want dat deffen is van na jullie overeenkomst (of ben ik mis?).
 

DeletedUser34772

Guest
Moet zeggen dat Zswader beter heeft gedefft dan sommige finity leden. Wellicht via vv, dat weet ik niet. Dat het een kwalitatief zeer sterke speelster is, kan ik niet ontkennen. Nu jullie Zswader te pakken hebben. Zou het zomaar kunnen dat we haar als ze eenmaal geheel is gebroken binnen Daap opnemen ja.

De kwaliteiten van desbetreffende speler doen er niet toe. Jullie edelen iemand in het cluster van de vijand. Cfen. Punt. Wij kunnen nu ook iemand in jullie cluster vinden die zijn dorpjes wilt afgeven, hem mooi op de rug kloppen dat het eigenlijk best wel een topper is, en dan lekker edelen voor mooi gelegen dorpjes. Wij hebben al eens zo'n aanbod gekregen. Dat hebben wij niet gedaan, omdat wij in tegenstelling tot killb geen zielige noobs zijn.
 
Reactiescore
660
Ik ben een man van weinig woorden.

Katapulten ergens anders op dan muur en vp is foute boel.
Een dorp edelen in het cluster van je tegenstanders, foute boel (alleen een dorp van de tegenstander zelf)

simpel

al de rest zou opus vroeger nooit toegelaten hebben (op w1 en dus als oude w1 speler en hier lopen er nog rond vonden we 's nachts edelen, overdreven faken en overdreven stacken zelfs allemaal not done)

laten we daar katas en cf van overhouden
 

DeletedUser72857

Guest
Waarom zouden overdreven faken en overdreven stacken not done zijn?

Hij laat het dan ook vallen, w1 was een andere tijd. Iedereen was nog een beetje nub, minder/andere scripts. Laat hun maar in de waan :)
 

DeletedUser71655

Guest
Dennis speelde gewoon bij ons op Haranu (aangezien hij doodleuk targets aan jullie heeft vermeld, remember?) na het Eviction gebeuren.

Overigens heb ik ook aangehaald er geen discussie over te willen voeren, maar uiteraard moet meneer reageren en verwacht dan nog een uitgebreide reactie terug.

Steff was eerst een tijdje gestopt voordat hij naar Babe kwam.
Toen werd hij gekickt door Willem omdat hij info naar jullie lekte (waardoor het hele stab gedoe ontstond) Toen Daap kwam, was hij uiteraard weer welkom. Hele andere context, maar nice try.

Hoezo andere context? Maakt geen hol uit als hij nu opeens wel weer welkom is, feit blijft dat je hem recruit uit BBK(de vijand) en is het dus precies hetzelfde als Dennis.

Jessey, Psycho heeft allang uitgelegd wat er was met het dorp dat ie overgenomen had van zswader. Wat betreft Dominum weet ik het gewoonweg niet. Ik heb de vv al een paar maanden niet meer, en weet ook niet waar die vv wel is. Volgens mij is het gewoon de bespeler van Domi die logt

Kun je weeral Daap weer gaan aankijken, maar ik zie mijn prioriteiten ergens anders liggen dan om uit te zoeken wie er.op dat account zit om vervolgens te regelen dat dat dorp naar jou gaat. Lijkt me zeer logisch.

Het is inderdaad de speler, daar moest ik zelf achter komen zelfs, maakt verder geen hol uit als het de bespeler zelf is, het is jullie MB account en dus moeten jullie het regelen als het dingen doet die volgens jullie zelf niet kunnen/mogen.
Ik heb zelfs van jou bevestiging gekregen dat ik het dorp terug mocht, na herhaaldelijk vragen bij jou kreeg ik te horen dat ik zelf maar moest vragen aan de bespeler.
Toch absurd dat de leiding van Daap, die verantwoordelijk is voor Faber, mij niet kon/wilde helpen toch?
Anyways, op jouw advies toch maar geen navragen bij het account zelf, en kwam ik erachter dat er inderdaad een speler op speelt, ik heb hem netjes gewezen op het feit dat ik het dorp terug moest krijgen en dat ik bevestiging van jou had. Hierop heb ik jou IG acc aan hem gegeven om na te vragen, nu heb ik geen idee als hij dit gedaan heeft, maar sinds die PM wordt ik gewoon genegeerd door zowel jou als de speler zelf. En krijg ik zelfs nog leuke pm's zoals dit:

Clicky

Na dit stukje heb ik niet eens reactie terug gehad, dus het komt er nu al op neer dat ik dus al 9 dagen niets heb vernomen, en de bespeler het zelf niet eens snapt.
Dus het boeit jullie duidelijk geen fuck, of jullie doen het gewoon expres. Willen jullie het echt zo ver laten komen dat ik zelf maar actie onderneem en een barb bij Daap ga edelen om mijn punt duidelijk te maken, of ga je het nu wel regelen?:)



En leg uit, van wie heb je dit vernomen (dat we alle bb's in jullie cluster willen pakken? :D). Nu wil ik ook bewijs zien.

Ik hoorde het van Dennis, staat ergens in de stamchat, ga niet hele stamchat terug zoeken:p

Niels rot op. Finity is de oorzaak waardoor het hier zo aan toe gaat.

Volgens mij kunnen we beter alle afspraken beeindigen, dan krijg je tenminste dat gejank van jullie niet. Het komt me de keel uit.

Ik ben voor iig, kan Daap de regeltjes niet omzeilen en maar met de hele wereld samen werken.
Heb je zo'n groot kwantitatief voordeel, en moet je alsnog overal vriendjes hebben, schandalig te noemen:D

Oke die vorige cf discussie kan ik inkomen, via een andere speler. Maar waarom slaa(g?)t dit alles? Dit is je mb godverdomme.

Bwah, het is denk ik algemeen bekend dat mb's wat minder spelers zijn, hierdoor is het edelen er van dus vrij easy en zie ik het enkel als een zwakte omdat je schijnbaar niet (genoeg) dorpen kan pakken van het acc welke je cf't.

En bedoel je dat er door Daap amper dorpen worden genomen van jou, of van heel Finity? Anders kan ik nog wel wat van twstats afplukken hoor. Voor "1 van de beste deffers van tw" vind ik het best erg hoeveel dorpen we al gepakt hebben. Had je trouwens niet aangekondigd dat je gister ging stoppen? En hoe zit het met die "we deffen alles met eigen def"-ideologie van Sjeinen? Gaat ook niet meer op, toch?

Maakt het sowieso iets uit hoe er gedeffed wordt? Denk dat het jullie sowieso niets aan gaat, en het is zelfs eerder een schande dat er niet meer dorpen zijn gepakt omdat Sjeinen er echt beroerd voor stond:D

Zei toch ook dat ik daar niet de juiste persoon voor ben haha. Zo staat het althans bij oorlogsstatistieken ingame als samenvatting. Kan ik niemand bij toevoegen.

Overigens denk ik dat het duidelijk mag zijn dat als er ook maar één onverklaarbare, rechtstreeks via bb geedelde CF komt bij purr, ik er persoonlijk voor ga zorgen dat we alle afspraken ontbinden met Finity en er een regelrechte casual van maken met als gevolg dat ik kata's zonder pardon rond ga strooien.

Verneuk de wereld maar als je echt niet tot inziens kan komen Laurens ;)

De wereld is allang verneukt joh, daar zorgen jullie wel voor.
Dragonforge heeft een barb geprobeerd te pakken achter San Holo, gelukkig was er één speler van dat acc die het niet netjes vond en het dus gemeld heeft.
Dominum heeft een barb gepakt bij mij, die ik vandaag de dag nog steeds niet terug heb mogen maken.
KillB heeft een cf van zswader gepakt, die zogenaamd mocht omdat jullie samenwerken met Zswader, toen erna mochten we dat ene dorp wel terug, maar de 2 dorpen die geedelt zijn via dat dorp ineens niet. Zegt toch wel genoeg dat we dat ene dorp opeens wel terug mochten? Dus jullie wisten wel dat het niet zo netjes was, waarom zou je anders dat ene dorp terug aanbieden?;)
En nu dit weer op Sjeinen, ik weet niet waar het gaat eindigen op deze manier. Zelf ben ik totaal niet voor deze zooi, maar als Daap het daadwerkelijk zo wil, dan zal het maar moeten zeker?
Voor zover ik hoor komt de leiding van beide partijen er niet uit, wat toch wel jammer is gezien wij denk ik een goed voorstel deden, waardoor er niet regeltjes omzeilt konden worden, en jullie kwamen met een brol tegen voorstel waardoor er allemaal omzeilingen mogelijk waren.

Dat je er niet was is een slap excuus de aanvallen liepen al meerdere dagen kon je makkelijk zien dat er gedefft moest worden is een simpele uitvlucht wat je nu zegt

Ja als ik online ben verliezen we ook geen dorpjes kan ik net zo goed altijd offline zijn als ik aanvallen krijg mrja dat snap jij met je tunnelvisie niet denk ik

Zucht, jij begrijpt echt bijzonder weinig hé..
Als hij zelf al aangeeft dat hij niet kan deffen door andere prio's(leren, RL, whatever) dan kun je onmogelijk hem gaan blamen.
Als het nou elke massa is kun je hem gaan blamen ja, maar hij heeft de vorige keren gewoon netjes gedeffed, en ook deze massa als het écht moet staat die er.

Dus omdat jij er niet bent moeten we denken och arme Laurens is er niet laten we de edels maar later versturen zodat die zijn "pro-heid" kan tonen.

Laurens jij bent zo arrogant dat je denkt dat "sjeinen" enkel om jou draait een goed acc is een acc waar meerdere spelers goed kunnen aanvallen en deffen jij kan goed deffen misschien maar, als jouw medespelers dit verpesten zegt alsnog dat JIJ het net zo hebt verpest en dat JULLIE dorpen hebben verloren op het moment dat er aanvallen kwamen.

Man, heb je hem zien zeggen dat je geen edels mag zeggen? Nee dus, misschien moet jij je aannames eens voor je houden.
Sjeinen draait niet alleen om Laurens, en dat verkondigt hij ook nergens, dus weeral moet jij misschien je aannames voor je houden en iets beter gaan lezen.
Of gewoon van het AF verdwijnen, zou iig een sterke vooruitgang zijn van het w43 AF
 

DeletedUser63354

Guest
Zullen we anders ook afspreken dat je niet na 10 uur savonds aanvallen mag versturen, en pas na 12 uur smiddags weer? En dan doen we ook gelijk dat je maximaal 10 aanvallen per dorp mag hebben. Oh, en maximaal 250 rammen per clear, anders is het wel vies spel.

Daarnaast negeer ik jou niet, ik zeg dat je het met de.speler zelf moet regelen. Daar wordt je nu nog boos om ook? :D Ik negeer jou helemaal niet, ik heb echter gewoon geen zin om als slaafje van Finity te dienen als de manier waarop dingen mij gevraagd worden ook niet zo heel netjes zijn.

En he mb argument is gewoon kut. Laurens weet ook wel dat het gewoon was toegestaan, we hebben nu al alles geregeld verder, dus waarom zit je er sowieso eigenlijk over te zeiken?
 

Deleted User - 487776907

Guest
Ik ben een man van weinig woorden.

Katapulten ergens anders op dan muur en vp is foute boel.
Een dorp edelen in het cluster van je tegenstanders, foute boel (alleen een dorp van de tegenstander zelf)

simpel

al de rest zou opus vroeger nooit toegelaten hebben (op w1 en dus als oude w1 speler en hier lopen er nog rond vonden we 's nachts edelen, overdreven faken en overdreven stacken zelfs allemaal not done)

laten we daar katas en cf van overhouden

Mee eens. Enkel was er op W1 in de Opus periode niet tot nauwelijks sprake van MB's. Hierdoor had je één dicht cluster tegen een ander dicht cluster waar geen MB's tussen lagen. Ik zie een MB als onderdeel van de tegenstander zelf en dus als het edelen van je tegenspeler. SvenH ligt bijvoorbeeld ook in SjEiNeN's cluster en die raak ik met geen bijl aan, omdat dit een speler is die tot geen van beide stammen behoort.

Als ik een front van 3 linies maak met een tegenspeler en laat daarachter mijn MB om het dorp een dorpje edelen zodat safe verdeeld is tussen mijn MB en mijzelf, mag je dan mijn MB niet aanvallen, omdat je alleen de tegenstander mag edelen en dus enkel mijn dorpen er uit mag kiezen om te edelen?

Maakt allemaal niet veel meer uit. Laurens en Twan zijn er samen uitgekomen en hebben gezamenlijk nieuwe afspraken gemaakt tussen SjEiNeN en Purr.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser69389

Guest
Mee eens. Enkel was er op W1 in de Opus periode niet tot nauwelijks sprake van MB's. Hierdoor had je één dicht cluster tegen een ander dicht cluster waar geen MB's tussen lagen. Ik zie een MB als onderdeel van de tegenstander zelf en dus als het edelen van je tegenspeler. SvenH ligt bijvoorbeeld ook in SjEiNeN's cluster en die raak ik met geen bijl aan, omdat dit een speler is die tot geen van beide stammen behoort.

Als ik een front van 3 linies maak met een tegenspeler en laat daarachter mijn MB om het dorp een dorpje edelen zodat safe verdeeld is tussen mijn MB en mijzelf, mag je dan mijn MB niet aanvallen, omdat je alleen de tegenstander mag edelen en dus enkel mijn dorpen er uit mag kiezen om te edelen?

Maakt allemaal niet veel meer uit. Laurens en Twan zijn er samen uitgekomen en hebben gezamenlijk nieuwe afspraken gemaakt tussen SjEiNeN en Purr.

Ik zie ze niet hoor.:eek::eek::eek: En nee internet werkt nu wel. Vraag het die dooie edeltjes maar.:cool: Tsja ik hoor het straks wel, maar ik hoop voor jullie dat het acceptabel is, want over de laatste gebeurtenissen ben ik not amused. Een stam die pretendeert afstand te hebben genomen van Babe, maar waar afgezien van gevallen zoals destijds met de grote stab geen afstand van is genomen. Althans zo lijkt het voor mij als buitenstaander.
 

DeletedUser34772

Guest
Mee eens. Enkel was er op W1 in de Opus periode niet tot nauwelijks sprake van MB's. Hierdoor had je één dicht cluster tegen een ander dicht cluster waar geen MB's tussen lagen. Ik zie een MB als onderdeel van de tegenstander zelf en dus als het edelen van je tegenspeler. SvenH ligt bijvoorbeeld ook in SjEiNeN's cluster en die raak ik met geen bijl aan, omdat dit een speler is die tot geen van beide stammen behoort.

Als ik een front van 3 linies maak met een tegenspeler en laat daarachter mijn MB om het dorp een dorpje edelen zodat safe verdeeld is tussen mijn MB en mijzelf, mag je dan mijn MB niet aanvallen, omdat je alleen de tegenstander mag edelen en dus enkel mijn dorpen er uit mag kiezen om te edelen?

Maakt allemaal niet veel meer uit. Laurens en Twan zijn er samen uitgekomen en hebben gezamenlijk nieuwe afspraken gemaakt tussen SjEiNeN en Purr.

Nou, daar valt wel wat over te praten. In principe ben ik het met je eens, maar als je een mb in de safe van een ander gaat edelen, getuigt dat ook gewoon van zwakte. Als de mb in kwestie gewoon in de weg ligt zodat je de vijand niet optimaal kan aanvallen is dat natuurlijk een ander verhaal.
 
Reactiescore
117
Bliep Bloep Bliep!
 

DeletedUser34772

Guest
En het argument 'die edels liepen al" kan nu ook mooi de vuilbak in.
 

DeletedUser72857

Guest
Mag ik dan vragen hoe jullie bij deze speler zijn terechtgekomen? En wat de intentie van de overeenkomat was initieel. Want dat deffen is van na jullie overeenkomst (of ben ik mis?).

@daap, wil het oprecht weten wel :D
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Weer een cf die psycho overedelt van zswader, en dit keer liepen de edels niet. Uitleg graag. ;)
 
Reactiescore
768
Weer een cf die psycho overedelt van zswader, en dit keer liepen de edels niet. Uitleg graag. ;)

Simpel szwader hoort bij hun. Het is geen MB, maar PGB. Het is reglementair dat je dorpen mag overnemen van een bondgenoot of MB, anders zou SjEiNeN bijvoorbeeld ook niet mogen edelen van SS.

De gedachtegang van MB's een bb laten edelen in het cluster van de vijand en dat zelf overnemen is ethisch onverantwoord. Je hebt daardoor de intentie om een CF te creëren. Zswader lag daar al en is het geen intentie om een nieuwe CF te creëren. Slechts dat het nu van iemand anders is.
 

DeletedUser34772

Guest
Nogmaals, omdat wij op die manier ook iemand van daap kunnen cfen en zeggen dat de speler aan wie de dorpen toebehoren een bg van ons is.
 
Reactiescore
768
Moet wel iemand zijn die strategisch goed ligt voor Finity he. We moeten wel een grondige reden hebben waarom hij bij Finity als BG zou passen. Ik zou zeggen om iemand zijn skills. Niet ingame skills perse maar mss iemand die goed kan koken. Als we dan de wereld winnen kunnen we met zijn allen bij diegene gaan eten. Is goed voor het stamgevoel.
 
Bovenaan