W37 Awards & Achievements

Reactiescore
1.367
sws
 

DeletedUser72524

Guest
Nee, maar serieus sneu van hen om hierover te beginnen. Het topic heet w37 awards and achievements en niet Martijn's en Stefaan's klaagtopic over andere niet relevante werelden!
 

DeletedUser72524

Guest
Ik heb elke frontspeler van Cyan/Story serieus genomen :cool:

Hahah wie kent de Vestri neemt iedere Story lid in hun poepert spotprent nog? Ik kan hem jammer genoeg hier niet posten, omdat ik dan een ban krijg:(
 

DeletedUser72420

Guest
Luister schat, dit is het w37 forum. Het is absurd dat jij acties of gebeurtenissen moet verantwoorden van een andere wereld op het w37 forum. Een wereld die zelfs over is. Ingaand op w37 heb jij je meer bewezen dan zij die het nodig vinden om haatdragende sneren naar je te gooien. Ik snap niet waarom Stefaan en Martijn dit daarom ook hier moeten aankaarten, omdat hier geen reden voor moet zijn, een klein beetje sneu vinden jullie niet?

Nu doe je net of deze wereld ooit wat voorgesteld heeft. Het is niet knap als je w37 gewonnen hebt, als je een stam hebt die iedereen naar 0pt kata'ed en als er zelfs noobs als fichtme winnen en steff
 

DeletedUser72524

Guest
Nu doe je net of deze wereld ooit wat voorgesteld heeft. Het is niet knap als je w37 gewonnen hebt, als je een stam hebt die iedereen naar 0pt kata'ed en als er zelfs noobs als fichtme winnen en steff

Ik doe nergens alsof de wereld ooit wat heeft voorgesteld. Compleet misplaatste opmerking van jou. Ik zeg alleen dat dit forum niet bedoelt is om over andere werelden te praten, omdat daar andere wereldfora voor zijn ingericht.
 

DeletedUser60969

Guest
Hahah wie kent de Vestri neemt iedere Story lid in hun poepert spotprent nog? Ik kan hem jammer genoeg hier niet posten, omdat ik dan een ban krijg:(

Die was baas :cool:

Nu doe je net of deze wereld ooit wat voorgesteld heeft. Het is niet knap als je w37 gewonnen hebt, als je een stam hebt die iedereen naar 0pt kata'ed en als er zelfs noobs als fichtme winnen en steff

Moet je nagaan hoe n00b jij bent als je niet eens in de buurt bent gekomen om kans te maken op de wereldwinst.
Enigste wat ik van je zie is een grote mond, maar gezien je vertoning op W37 kun je beter stil zijn.

Daarnaast hebben Fichtme en Steff wel een belangrijk iets voor de wereldwinst, en dat is doorzettingsvermogen. Jij was vast allang weer gequit in hun situatie.
 

DeletedUser72420

Guest
Daarnaast hebben Fichtme en Steff wel een belangrijk iets voor de wereldwinst, en dat is doorzettingsvermogen. Jij was vast allang weer gequit in hun situatie.

Kun je me dan eventjes uitleggen waarom Steff bij classics altijd wegrent? Er hoeft maar een beetje een betere speler voor hem te staan en hij komt al met een excuusje. Ja geen zin meer
 

Deleted User - 487936070

Guest
Kun je me dan eventjes uitleggen waarom Steff bij classics altijd wegrent? Er hoeft maar een beetje een betere speler voor hem te staan en hij komt al met een excuusje. Ja geen zin meer

Paul volgens mij heb jij hier niks te zoeken. Van alle spelers die er op W37 hebben rondgelopen ben jij toch wel 1 van de grootste stabbers. Ik speel nog 1000x liever met Steff in een stam dan dat ik met iemand zoals jij samen moet spelen. Was jij niet heel toevallig degene die een account binnen Mental had gehackt en daar voor een ban had gezorgd?

Ga je eerst maar eens normaal gedragen voordat je over andere mensen gaat oordelen. Op W37 is Steff nooit weggerend en heeft hij zeer veel doorzettingsvermogen getoond. Situaties op andere werelden hebben hier simpelweg helemaal niks mee te maken.
 

DeletedUser72524

Guest
Was dat Paul? Scheer je weg uit de TW-community! Vieze hackert!
 

DeletedUser60969

Guest
Kun je me dan eventjes uitleggen waarom Steff bij classics altijd wegrent? Er hoeft maar een beetje een betere speler voor hem te staan en hij komt al met een excuusje. Ja geen zin meer

Ik ken hem niet van Classic en zoals Sander al zei heeft dat ook weinig met dit forum te maken.
Hij heeft hier in elk geval bewezen geen runner te zijn.
 
Reactiescore
1.075
Kun je me dan eventjes uitleggen waarom Steff bij classics altijd wegrent? Er hoeft maar een beetje een betere speler voor hem te staan en hij komt al met een excuusje. Ja geen zin meer

jonge, ik heb 2 classics gespeeld, 1tje draaide ik lang in de top mee, en inderdaad gequit omdat 't een kut classic was en de andere heb ik gewonnen, beetje vreemd om te zeggen altijd wegrennen bij classics dan xD was jij niet diegene die dorpen verloor op de classic terwijl jij net de massa deed?

hoeveel classics heb jij al gestabbed en verloren ondertussen?


Nu doe je net of deze wereld ooit wat voorgesteld heeft. Het is niet knap als je w37 gewonnen hebt, als je een stam hebt die iedereen naar 0pt kata'ed en als er zelfs noobs als fichtme winnen en steff


kerel je bent gerimt door hoempapa..... hoe durf je dan spreken over noobs als fichtme en steff... met alle respect voor hoempapa uiteraard:p
 

DeletedUser69389

Guest
jonge, ik heb 2 classics gespeeld, 1tje draaide ik lang in de top mee, en inderdaad gequit omdat 't een kut classic was en de andere heb ik gewonnen, beetje vreemd om te zeggen altijd wegrennen bij classics dan xD was jij niet diegene die dorpen verloor op de classic terwijl jij net de massa deed?

hoeveel classics heb jij al gestabbed en verloren ondertussen?





kerel je bent gerimt door hoempapa..... hoe durf je dan spreken over noobs als fichtme en steff... met alle respect voor hoempapa uiteraard:p

Wees trots, de zwakste classic van alle 11 tot nu toe.:eek:
 

DeletedUser72420

Guest
jonge, ik heb 2 classics gespeeld, 1tje draaide ik lang in de top mee, en inderdaad gequit omdat 't een kut classic was en de andere heb ik gewonnen, beetje vreemd om te zeggen altijd wegrennen bij classics dan xD was jij niet diegene die dorpen verloor op de classic terwijl jij net de massa deed?

hoeveel classics heb jij al gestabbed en verloren ondertussen?

In de top meedraaien? Je bedoeld internen tot plek 8 ofzo en dan vervolgens zag je het niet meer zitten toen je front kreeg. Man houd toch eens op met die domme uitspraken. Ik verloor amper iets op classic totdat ik gekicked werd door corne (dus de verliezen waren niet vanuit mijn kant)
 

DeletedUser72524

Guest
In de top meedraaien? Je bedoeld internen tot plek 8 ofzo en dan vervolgens zag je het niet meer zitten toen je front kreeg. Man houd toch eens op met die domme uitspraken. Ik verloor amper iets op classic totdat ik gekicked werd door corne (dus de verliezen waren niet vanuit mijn kant)

Waarom werd je gekickt?
 
Bovenaan