W37 Awards & Achievements

Reactiescore
1.075
Wees trots, de zwakste classic van alle 11 tot nu toe.:eek:

als hij zo zwak was, waarom ben je dan zelf weggeedeld zoals elke classic gebeurd of heb je hem zelf niet gewonnen? late game lag het niveau inderdaad laag, maar in de beginfase was het gewoon een degelijk niveau net zoals op alle overige classics waar jij je niet hebt kunnen handhaven

In de top meedraaien? Je bedoeld internen tot plek 8 ofzo en dan vervolgens zag je het niet meer zitten toen je front kreeg. Man houd toch eens op met die domme uitspraken. Ik verloor amper iets op classic totdat ik gekicked werd door corne (dus de verliezen waren niet vanuit mijn kant)

kerel ik lach me echt te pletter met jou, het enige wat jij wou doen was net internen hoezo hypocriet?
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser69389

Guest
als hij zo zwak was, waarom ben je dan zelf weggeedeld zoals elke classic gebeurd of heb je hem zelf niet gewonnen?



kerel ik lach me echt te pletter met jou, het enige wat jij wou doen was net internen hoezo hypocriet?

Omdat ik die classic niet heb gespeeld, want de instellingen spraken mij totaal niet aan. Tweemaal deelgenomen aan een classic. Eerste gewonnen en met de Tweede nog volop in de strijd.;)
 
Reactiescore
1.075
Omdat ik die classic niet heb gespeeld, want de instellingen spraken mij totaal niet aan. Tweemaal deelgenomen aan een classic. Eerste gewonnen en met de Tweede nog volop in de strijd.;)

1e gewonnen omdat je op het accounts kwam toen die classic al gespeeld was, gefeliciteerd, sterker nog, naar wat ik hoorde lukte het je om alsnog een account te kunnen verneuken :D
 

DeletedUser69389

Guest
1e gewonnen omdat je op het accounts kwam toen die classic al gespeeld was, gefeliciteerd, sterker nog, naar wat ik hoorde lukte het je om alsnog een account te kunnen verneuken :D

Klinklare bullshit.:eek: Zal er later op ingaan.
 
Reactiescore
1.075
je eigen stamgenoten van CL8 zeiden me het nog, hoe kan het dan onzin zijn :D
 

DeletedUser69459

Guest
Luister schat, dit is het w37 forum. Het is absurd dat jij acties of gebeurtenissen moet verantwoorden van een andere wereld op het w37 forum. Een wereld die zelfs over is. Ingaand op w37 heb jij je meer bewezen dan zij die het nodig vinden om haatdragende sneren naar je te gooien. Ik snap niet waarom Stefaan en Martijn dit daarom ook hier moeten aankaarten, omdat hier geen reden voor moet zijn, een klein beetje sneu vinden jullie niet?

:^)

Je had toch echt wel teveel op precies, ik maakte gewoon een grapje over dat er weinig mensen hem serieus nemen :p
. Weetikveel over w42, het zijn daar zelf idioten die martijn zijn leugens geloven :D
 

DeletedUser72524

Guest
:^)

Je had toch echt wel teveel op precies, ik maakte gewoon een grapje over dat er weinig mensen hem serieus nemen :p
. Weetikveel over w42, het zijn daar zelf idioten die martijn zijn leugens geloven :D

Ik was misschien niet bepaald nuchter hé, maar dat is logisch als Brabander rond deze tijd. Alhoewel sta ik achter mijn bericht.
 

DeletedUser69389

Guest
je eigen stamgenoten van CL8 zeiden me het nog, hoe kan het dan onzin zijn :D

Lijkt mij uitermate stug, maarja gemakkelijk scoren zonder bewijs zoals zovaak. Alleen wel apart dat merendeel van de stam op classic 8 nu ook weer bij mij in de stam zit of we mee samenwerken.;)
 

DeletedUser69459

Guest
Ik was misschien niet bepaald nuchter hé, maar dat is logisch als Brabander rond deze tijd. Alhoewel sta ik achter mijn bericht.

Als je mijn naam weghaalt klopt je post volledig ;)

Ik kwam hier enkel post dat steff een stabber is omdat hij het op w46 deed, voor de rest interesseert het me weinig wat Danny of iemand anders doet of niet doet en zal ik zeker geen posts aan hen besteden.
 
Reactiescore
1.075
Lijkt mij uitermate stug, maarja gemakkelijk scoren zonder bewijs zoals zovaak. Alleen wel apart dat merendeel van de stam op classic 8 nu ook weer bij mij in de stam zit of we mee samenwerken.;)

ik kan je best de bewijzen geven, maar dat lijkt me niet eerlijk voor de personen in kwestie.
 

DeletedUser69389

Guest
ik kan je best de bewijzen geven, maar dat lijkt me niet eerlijk voor de personen in kwestie.

Dat zegt men altijd, maar het is een pure broodje aap verhaal. Ik kwam destijds op Secuela toen het nog alle partijen versus 7-1=8 was. Ja Secuela werd verslagen, maar van de bespelers van dat account was ik alleszins nog de enige die het probeerde te redden samen met de stam ondanks dat ik vooraf al had gezegd die week niet actief te zijn wegens tentamens en andere verplichtingen. Samen met Laurens het account rechtgetrokken en deffbaar gemaakt in 1 dag en men beloofde het niet weer te verneuken, maar daarna werd er weer niet gedefft dus nee valt mij niet aan te rekenen. Het is niet voor niets dat mij later nog een account is aangeboden en waarop ik uiteindelijk de wereld heb uitgespeeld.;)
 
Reactiescore
1.075
Dat zegt men altijd, maar het is een pure broodje aap verhaal. Ik kwam destijds op Secuela toen het nog alle partijen versus 7-1=8 was. Ja Secuela werd verslagen, maar van de bespelers van dat account was ik alleszins nog de enige die het probeerde te redden samen met de stam ondanks dat ik vooraf al had gezegd die week niet actief te zijn wegens tentamens en andere verplichtingen. Samen met Laurens het account rechtgetrokken en deffbaar gemaakt in 1 dag en men beloofde het niet weer te verneuken, maar daarna werd er weer niet gedefft dus nee valt mij niet aan te rekenen. Het is niet voor niets dat mij later nog een account is aangeboden en waarop ik uiteindelijk de wereld heb uitgespeeld.;)

het is toch altijd toevallig dat je accounts weggespeeld worden als je er niet bent:rolleyes: Ik kom hier later wel even op terug
 

Deleted User - 487936070

Guest
Het moest er dan toch eens van komen en na al die onzin over andere werelden lijkt me dit een goed moment om mijn lijstje eens te posten. Het heeft me een tijdje gekost en ik ben vast wat dingen vergeten. Bedankt iedereen voor de mooie tijd/herinneringen en ik hoop jullie op W47 terug te zien!

Beste Speler actueel (Nog bestaand account): Lastig om te zeggen omdat ik niet vind dat er een account echt bovenuit steekt. Cabbie heeft altijd erg goed gebruikt gemaakt van hun overmacht qua dorpen en beukte daardoor overal goed doorheen. Er is verder geen speler die uitblinkt in alle facetten van het spel. Andere spelers die voor beste speler in aanmerking zouden kunnen komen zijn: Vestri, Floris, TTV, Giedo & Rokade.
Beste Gestopte Speler: Voor mij is dit een makkelijke keuze. Triador is de enige die direct bij mij te binnen schiet. Zijn inzet/skills hebben er zeker in de mid-fase ervoor gezorgd dat Mental bleef staan. Andere hele goede spelers zijn naar mijn mening: Team ethno van de start, Gerwin (+ Team GAY), Jelle (KipOpStok), Tide.
Beste Stamspeler: Binnen Mental liepen er een aantal rond die zich uitstekend voor de stam hebben ingezet. Denk hierbij aan: Giedo, Bas (AM), Nick, Ivan, Bart, Erik, Pieter, Robert, Mars, Knalwin, Matthias (Jelly Ganja), Gerwin, Auni, Yennie, Maurice, Floris, Marky-Mark, Twan, Stef, Tria, Jordy, Frank, Tiny, Steven, Henkie, Basboy. Buiten Mental had ik het idee dat de volgende spelers goede stamspelers waren: Auke, Glenn, Carsten, Daniel, Richard, Tuur, Cleo, Martijn.
Gezeligste speler: Onmogelijk voor mij om op te noemen omdat ik met tientallen mensen plezier heb gehad. Mijn team (Wilco & Matthijs) waren geweldig en ik heb heel veel gespamd met Mars. Verder nog een hele hoop mensen maar dit zijn de personen waarmee ik al maanden dagelijks contact mee heb.
Beste Stam (Buiten Mental): R_R, de stam die mij als TW-speler heeft veranderd. Waar ik in het begin nog volledig op mezelf gefocust was zorgde R_R ervoor dat ik een echte stamspeler werd. Het was geen stam met topspelers maar R_R was het perfecte voorbeeld van hoe een stam moet zijn. De synergie in deze stam was indrukwekkend en meerdere spelers stegen totaal boven zichzelf uit. De laatste weken door de zomer een stuk inactiever wat uiteindelijk voor een overstap naar Mental zorgde. Misschien wel 1 van de eerste grote klappen voor Cyan.
Wie zou je zeker vragen om een volgende wereld bij je te spelen: Floris, beest in aanvallend opzicht. Lijkt me geweldig om lekker een biertje te drinken en de dorpen te zien binnenstromen. Verder komt half Mental hiervoor in aanmerking maar speciale personen voor mij zijn dan toch Bas (AM), Yentl, Mars, Team Ollies, Knalwin, Steven, Maks, Nick, Giedo, Stef, Gerwin, Henkie, Timon, Basboy.
De meest Faire Speler: Gerwin. Vals spel komt niet in zijn woordenboek voor. Toppertje.
De Beste / leukste actie: Meerdere dingen:
- Massa op nightring was lachen aangezien mijn co nightring net had overgehaald om Mental te joinen. Een hoop tactisch spel gespeeld in de beginfase, na een maand in R_R is dit wat minder geworden.
- Ook leuk vond ik de overstap naar Mental. Tientallen woedende en overdreven reacties vanuit Cyan en nog 100x zoveel spam in de stamchats met Mental en Nilva. 1 van de hoogtepunten op W37.
- Openbaren van kerktool. Wat een drama en dat om zo’n simpel script. Geniaal bedacht en geweldig uitgevoerd. Nooit gedacht dat de openbaring zoveel invloed zou hebben op Story..
- Eindigen van W37. Eindelijk, duurde veel te lang.
De actie die het meest mijn wenkbrauwen deed fronsen: Hypocriete gedoe van Story. Dubieuze acties die met de raarste argumenten werden ontkent. Modder gegooi en propaganda vind ik maar onzin.
Met wie had je zeker W37 willen afsluiten: Jelle, Auke, Korneel, Daniel, Triador, Peter, Toon (dehardekern), Marianne, Matthias (wereldleider), Jasper & Bas (medeoprichters ollies), Tjen, Yentl, Bas, Auni, Richard.
De beste aanvaller: Floris, beste aanvallende speler die ik ken. Aanvallend geweld waar niet tegenop te boksen is. Meerdere spelers werden totaal vernederd zodra Floris losging. In combinatie met zijn maatje Matthijs helemaal onverslaanbaar. Hoe de massa op blacky werd uitgevoerd was simpelweg geniaal te noemen. Ik lag heerlijk te slapen toen Floris & Matthijs honderden edelclears op Blacky knalde. Helaas maar 1x dit geweld mogen aanschouwen want daarna was het niet meer nodig.
De beste verdediger: Triador, Laurens, Matthias. Lopen nog wel wat goede deffers rond.
De beste vv'er: Giedo, op de een of andere manier is hij er altijd als het nodig is. Andere spelers die wel redelijk konden vv’en: Sander, Bas, Henkie, Bart, Erik, Pieter, Alwin, Stef.
De grootste noob / faler: Team razor ik heb me kapot gelachen om jullie zo nu en dan. Desondanks nooit problemen mee gehad dat jullie m’n buren waren. Grootste falers waren toch wel de spelers van tasarinan. Grote mond en uiteindelijk simpel weggespeeld worden.
Grootste Faalstam: Geen idee, misschien die stam van cleo. Alleen maar barbs edelen en verder niks doen. Van de goede stammen heeft Nilva uiteindelijk toch het meest gefaald. Ongelofelijk hoe dat als een kaartenhuis ineen is gezakt.
Dé verrassing van W37 (Speler/actie): Marky-Mark. Ik had nooit verwacht dat m’n vader zolang door zou blijven spelen. Uiteindelijk nog in de top 25 eindigen ook. Hoezo FA gebruiken om te farmen? Handmatig kan toch ook gewoon!
De beste leider: Altijd hele goede samenwerking gehad met Matthias in R_R, toppertje. Gerwin wist altijd precies de vinger op de zere plek te leggen, onmisbaar. Triador zat overal bovenop en wist altijd weer iedereen te motiveren, beslissend door zijn inzet. Sander en Steven hebben Mental de laatste maanden er doorheen geloosd. Vooral hun onuitputtelijke inzet zorgde ervoor dat Mental door bleef gaan en uiteindelijk won. Het bleek maar hoe belangrijk zij waren toen ze beiden op vakantie waren in de zomer en heel Mental opeens op instorten stond. Viel gelukkig te redden door flink te vv’en op YKMN en daarna succesvol te counteren.
Wie heeft op W37 jouw respect nu echt verdiend: Matthijs, beste co die ollies zich had kunnen wensen. Op het moment dat hij binnenkwam waren Wilco en ik erg inactief en stond ollies op het punt om op delete te gaan. De toevoeging van Matthijs zorgde ervoor dat de activiteit volledig opbloeide. Andere geweldige personen zijn grotendeels mensen die ik al heb genoemd. Speciaal voor mij zijn dan toch: Auke, Sander, Alwin, Floris, Tria, Steven, Matthias, Nick, Henri, Henkie, Gerwin.
De grootste spammer: Dat waren er wel een aantal. Ikzelf had er ook wel een redelijk aandeel in moet ik zeggen. Coupe d’etat Mental 2.0 zorgt altijd voor enorm veel spam. Vroeger waren Gerwin & Auni ook altijd leuke spammerds. Sander is mijn vaste trollmaatje en basboy bleek de laatste maanden een enorme spammer te zijn. Vooral vlak voor de mentalmeeting was zijn gespam extreem.
Wat heb ik zelf voor W37 betekent: Ik heb een klein aandeel gehad in het laten vallen van Cyan en Story, dat was wel komisch. Verder was ik inactief op de momenten dat het goed ging, maar trok ik er wel hard aan op het moment dat het nodig was. Ollies heeft op wereldniveau nooit mega veel betekent (voornamelijk door inactiviteit), maar was in het noorden wel altijd een belangrijke aanjager aangezien we 80% off waren.
Wat is mijn mening over Mental: De gezelligheid die ik in Mental heb meegemaakt was voor mij uniek. Op het gebied van samenwerking was Mental een topstam. De skypechat met duizenden berichten per dag zorgde voor een band die enorm sterk en motiverend was. De laatste werelden zijn geen werelden meer waar tientallen topaccounts actief zijn. Naar mijn mening is een stam zoals Mental dan ook 1 van de topstammen van de afgelopen werelden. Kwaliteit is niet de enige vereiste voor een topstam.
Speciaal bedankje: Een speciaal bedankje voor mijn co’s Matthijs en Wilco. Echte toppers die ervoor hebben gezorgd dat ik deze wereld heb afgemaakt. Op punten dat ik er klaar mee was hebben zij ervoor gezorgd dat ik toch weer gemotiveerd werd. Ik kan me geen betere co’s bedenken.

Mijn lijstje is redelijk Mental georienteerd maar ik heb geprobeerd om de spelers te noemen waar ik goed contact mee heb gehad uit andere stammen. Spelers uit het zuiden/oosten had ik over het algemeen wat minder mee omdat ik me daar niet echt in verdiepte. Sorry als jullie je vergeten voelen!
 

DeletedUser72524

Guest
Tof lijstje, Giedo zeker een stamspeler die te weinig wordt genoemd. Jammer genoeg.
 
Bovenaan