w21 Meeting

DeletedUser60153

Guest
Gast enige wat je is hier rondroepen dat je een goede speler bent. Sorry, dat ben je niet. Je vergelijkt je met Ash en zegt dat je beter bent. Daaruit kunnen we concluderen dat je jezelf heel wat vind.
 

DeletedUser58227

Guest
Ik heb nooit gezegd dat ik de beste speler ben weet niet waar je die bullshit nou weer vandaan haalt...

Je loopt telkens dingen te ontkennen die zwart op wit hier op het forum staan aan waar je zelfs anderen mee confronteerd
 

DeletedUser

Guest
Ik heb de zin: ik ben de beste nooit uitgeroepen dus dan moeten jullie gewoon leren begrijpend lezen... Kom op zeg dat jullie zeggen dat ik zeg dat ik de beste ben betekent niet gelijk dat ik dat ook gezegd heb...
 

DeletedUser58227

Guest
Het is dat jij altijd zo goed bent in begrijpend lezen of je doet je zelf gewoon dommer voor...
Iig laat je je wel overkomen dat je je een erg goede deffer vind ;)
 

DeletedUser

Guest
Mooi om zien hoe de topicstarter zijn eigen topic laat ontsporen :)
 

DeletedUser60153

Guest
Ja toch? :) Soms gaat correctie en mensen wijzen op hun tekorten boven een meeting.
 

DeletedUser

Guest
VOlgens mij ben ik de n00b die tot nu toe meer bereikt heeft en omhoog gewerkt heeft dan jou :rolleyes: Dus je zou eerder complimenten moeten geven dan neerbuigend neer kijken, want ik zie jou jezelf nog niet omhoog werken... Daarbij ben je ook nog is 2 jaar ( dacht ik ) geleaved dus de aanhouder wint dus jij bent hier de n00b.

ddan klopt jou conclusie zoals wel vaker gewoon niet...

Omdat jij hun punt blijkbaar niet snapt: hier nog eens jouw reactie, waaruit wel degelijk blijkt dat je jezelf (in vergelijking met Ash, die een goeie speler is) jezelf goed vindt.
 

DeletedUser

Guest
Ik vind Jorn wel een waardevolle speler, ik zou 'm graag langs m'n zijde hebben.
Hij is actief, behulpzaam, leergierig, heeft beste met je voor. 't is niet de beste speler, maar wel een hele fijne speler om mee te spelen. en ik kan er natuurlijk goed mee praten. Hij kan hier vaak wel wat aparte dingen zeggen maar het is een prima speler in game vind ikzelf.
 

DeletedUser

Guest
Ik vind Jorn wel een waardevolle speler, ik zou 'm graag langs m'n zijde hebben.
Hij is actief, behulpzaam, leergierig, heeft beste met je voor. 't is niet de beste speler, maar wel een hele fijne speler om mee te spelen. en ik kan er natuurlijk goed mee praten. Hij kan hier vaak wel wat aparte dingen zeggen maar het is een prima speler in game vind ikzelf.

Zolang ik in game maar beter presteer als hier ben ik blij :D
 

DeletedUser

Guest
Hij is gewoon niet slim genoeg om op grammaticaal vlak correct te schrijven :p
 

DeletedUser

Guest
Wat een grammar nazi's hier... Zeker niets beters te doen thuis?
 

DeletedUser

Guest
Eerlijk gezegd snapte ik m eerst niet haha, maar nu ik m nog een keer lees snap ik de grap maar is ie al niet meer leuk :(
 
Bovenaan