w21 Meeting

DeletedUser62436

Guest
Jorny als er toen niet iemand anders insprong om te deffen was je de lul geweest. Er liepen toen 20 a 30 edelclear treintjes. Het staat overigens 25 25, jij hebt sinds dat Muay-ray begon met aanvallen op Jatu.Dread altijd de vv'er / bespeler geweest. En ik niet eens de bespeler (laatste 2 massa's speelde ik amper meer, vooral vv en frozenduck)

En je bent van account gehopt en wat ik nu lees heb je ook nog de ballen gelikt van Dread om gered te worden. Je niet normaal hoge activiteit maakt veel goed, omdat als je veel online bent kan je veel doen. Maar ik weet 100% zeker dat ik als ik evenveel tijd als jouw zou hebben om TW te spelen ik je kei hard inmaak.

En over je tactisch inzicht te spreken, je geloofde alles wat ik je voorschotelde, waar clears, edels, fakes zouden komen. En je deffde er ook nog naar. Hoe dom kan je ooit zijn? En om nog eens terug te komen op wat ik eerder zei, je bent ook nog nooit een stamleider geweest. Activiteit voldoende, maar tactisch vernuft en communicatie skills - 2

Trouwens, mooie post gioc4tor3. Voor Jorny, hij heeft zich bewezen. Misschien niet in w21, maar des te meer in w18. Waar hij volgens mij ook stamleider is, but don´t shoot me if i´m wrong.

Lol klopt niks van deze post. Laat ik beginnen bij het feit dat jij jorn zeker niet in zou maken.
Jullie kennen jorn allemaal niet, Niet op AF en niet ingame.
Jorn is een hartstikke goede speler. Hij kan ook heel goed deffen. Daar moet jullie nu niet om heen gaan draaien want JD staat nog steeds, Kom hier maar over terug als jullie hem gesloopt hebben.

Ik heb met hem op w25 gespeeld in een hopeloze situatie. Waar wij meerdere continenten van de stam verwijderd lagen achter de vijand, Jorn heeft dat solo langere tijd uitgehouden met nauwelijks def van de stam. Aangezien ik niet kan deffen deed jorn het def werk daar :p

Verder verwijten jullie hem dat hij ingemaakt is door Dread en Jatu. Vinden jullie dat nu echt zo gek? Dread en Jatu zijn 2 van de beste tw spelers die ik ooit gezien heb. Wss zal ik nooit een betere speler dan dread tegen komen.
Die 2 zijn echt beesten. Tuurlijk verlies je als je tegen over hen komt te staan. Heb nog niemand ooit enige winst zien boeken op Dread.

Daarnaast is jorn zeker wel leider geweest, Check voortaan eerst je feiten voordat je dingen komt roepen!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Dat klopt, ik heb hem dan ook iets te veel als "slecht" bestempeld.
Hij is zeker wel een aardige speler met de benodigde kennis van tw.
Deffen kan hij inderdaad ook wel, enkel had hij bij de eerste massa van Resist op J.D. wel een fout gemaakt.
Maar volgens mij is het daar ook verder bij gebleven, dus verder is er geen reden om hem af te rekenen.
Ook zal hij in zijn tijd bij Plague ongetwijfeld beter zijn geworden, net als ik.
 

DeletedUser

Guest
Dat klopt, ik heb hem dan ook iets te veel als "slecht" bestempeld.
Hij is zeker wel een aardige speler met de benodigde kennis van tw.
Deffen kan hij inderdaad ook wel, enkel had hij bij de eerste massa van Resist op J.D. wel een fout gemaakt.
Maar volgens mij is het daar ook verder bij gebleven, dus verder is er geen reden om hem af te rekenen.
Ook zal hij in zijn tijd bij Plague ongetwijfeld beter zijn geworden, net als ik.

Dankje;) Ik zal heus wel meerdere fouten hebben gemaakt toen op jd de eerste massa, maar bekijk het is van deze kant ik heb mn eigen account en Jd erbij en ja daar heb ik voor gekozen om dread te helpen, die fouten komen denk ik door tijdsnood en dat ik JD nog niet kende zoals ik dat nu ken;)
 

DeletedUser62436

Guest
Dat klopt, ik heb hem dan ook iets te veel als "slecht" bestempeld.
Hij is zeker wel een aardige speler met de benodigde kennis van tw.
Deffen kan hij inderdaad ook wel, enkel had hij bij de eerste massa van Resist op J.D. wel een fout gemaakt.
Maar volgens mij is het daar ook verder bij gebleven, dus verder is er geen reden om hem af te rekenen.
Ook zal hij in zijn tijd bij Plague ongetwijfeld beter zijn geworden, net als ik.

Denk dat de meeste spelers in Plague wel wat geleerd hebben, als het geen skils zijn wel in omgang met andere mensen, of weer iets anders. Plague was echt een super stam :)
Ik kwam plague in als super noob :p en ben nu toch een stuk beter geworden.
 
Reactiescore
328
Denk dat de meeste spelers in Plague wel wat geleerd hebben, als het geen skils zijn wel in omgang met andere mensen, of weer iets anders. Plague was echt een super stam :)
Ik kwam plague in als super noob :p en ben nu toch een stuk beter geworden.

Ik kwam erin als een pro, maar werd steeds noober.. dat kon dus ook :(
 

DeletedUser55586

Guest
en wat ik nu lees heb je ook nog de ballen gelikt van Dread om gered te worden., but don´t shoot me if i´m wrong.

Heel fijn om te lezen dat ik nog gekieteld word waar ik zelf niet bij ben......i won't shoot you, but someone can lick my balls, and it ain't Jorny! :B

:p

By the way, wanneer is die meeting? :rolleyes2:

als ik evenveel tijd als jouw zou hebben om TW te spelen

Ook grappig om juist jou(w?) post ook te betrappen op door jou(w?) gemaakte fouten hehe
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser60153

Guest
Goeie vraag. Zullen we hier werk van maken? Mensen die zin hebben om hier aan mee te helpen?
 

DeletedUser

Guest
Als het maar niet in Groningen is ;)
Nee, nee, gewoon ergens centraal ofzo, dan heb je de meeste kans om zo veel mogelijk mensen te ontmoeten.
 

DeletedUser57071

Guest
centraal in nl of NL/BE? dan moet je meer ri brabant(tilburg,breda) gaan of utrecht. Zijn beide goed bereikbaar via OV
 

DeletedUser

Guest
Zuiden van Nederland, ongeveer even ver voor wie van Groningen komt als van Brussel ofzo.

Meh, Utrecht is niet zo heel goed bereikbaar. Ik ben de afgelopen 4 maanden 2 keer met de trein van Utrecht naar Gent geweest. Afstand met de wagen is 230 km, tijd dat ik met de trein onderweg ben geweest is 4.5 uur. Zo goed is de verbinding (naar België in elk geval) niet hoor.
 

DeletedUser62436

Guest
Utrecht is voor mij prima :D 15 minuutjes met de trein :)
Maar iets in brabant als breda of eindhoven is ook prima
 

DeletedUser60153

Guest
Brabant, stem voor. Wel lekker lang reizen. Woont iemand daar in de buurt? Lijkt me handiger als die dat fixt.
 
Bovenaan