w21 Meeting

DeletedUser62436

Guest
Ik weet wel een aantal die daar wonen, maar dat moeten ze zelf maar aangeven weet niet of ze het leuk vinden als ik dat overal rond ga lopen roepen
 

DeletedUser57071

Guest
Ik woon zelf in gelderland :p Als ik vanuit arnhem naar eindhoven ga met trein ben ik ongeveer 2uur onderweg. Is wel te doen vanaf hier dus.
 

DeletedUser62436

Guest
Das mooi, ik ben vanaf hier 1 uur 15 min - 1 uur 30 min onderweg mocht het in eindhoven zijn
 

DeletedUser57071

Guest
Ja maar ik denk dat H. bedoelt dat iemand in zo'n stad dat gewoon weet. Hoeft iemand uit belgie ofzo dat niet op 't internet op te zoeken.
 

DeletedUser

Guest
BRABANT!

En dan maaskantje ofzo, kent iedereen wel? daar ben ik zo namelijk :D
 

DeletedUser

Guest
Als het in Gent is:

Ik ben Jan en 16 jaar oud.
Ik speelde op het acc: muay-ray
Optioneel: Op het AF heb ik de naam: frozenduck2
Ik kan in deze weekenden: Regel maar wat, dan kijk ik wel.
 

DeletedUser

Guest
Ik woon momenteel officieel in Brabant, mijn ouders wonen een half uur van Eindhoven af. Ikzelf 20 minuutjes. Verder een veertig minuten van Den Bosch wat natuurlijk ook een mooie stad is.
 

DeletedUser

Guest
Ik woon momenteel officieel in Brabant, mijn ouders wonen een half uur van Eindhoven af. Ikzelf 20 minuutjes. Verder een veertig minuten van Den Bosch wat natuurlijk ook een mooie stad is.

ik precies dezelfde minuten xD

waar woon je ongeveer dan welke gemeente? haha, misschien wonen we nog verdomde dicht bij elkaar XD
 

DeletedUser

Guest
Ik woon in Son en Breugel, mijn ouders in het plaatsje horst in Limburg.
 

DeletedUser

Guest
Ook al ben ik als Belg zijnde lang onderweg. Een jeugdherberg in Amsterdam lijkt me ook nog wel top. Voor uithoeken van Nederland heb ik minder zin om 100den kilometers te maken :D
 
Reactiescore
217
Ook al ben ik als Belg zijnde lang onderweg. Een jeugdherberg in Amsterdam lijkt me ook nog wel top. Voor uithoeken van Nederland heb ik minder zin om 100den kilometers te maken :D

Gehehe ik weet waarom jij in Amsterdam wilt :D
 
Bovenaan