w21 Meeting

DeletedUser

Guest

DeletedUser

Guest
Wat naampjes die me te binnen schieten van dit forum:

-Vendoux
-CR
-Victus
-Illy
-Feyerem
-Ettie
-Sjimmie
-Zoepie
-Flopper99
-Zingende Baardaap
-13lad3r
-Bearguy
-Hard With Style
-Flame-War
-Caporzo
-Fresomania
-NoMoreIdols
-Teutonic Order
-Fille (De Goede)
-Drigun
-Maikelzz
-Jerreuh :eek:
-Hargorn
-Lysha
-Infinitum :D
-Cornetto
-Warre
-AshKetchum
-Chip
-Dreadking
-Frozenduck
-Bringoutthebottles

& Idunno

... etc

thanx :mad::mad:

gok je 3de?:p Ingame - MMM - Tirpitz?

3e zelfs nog.. maar op MMM heb nauwelijks iets gedaan he :D

die hebben jullie verkrekt :p
 

DeletedUser

Guest
Wat naampjes die me te binnen schieten van dit forum:

-Vendoux
-CR
-Victus
-Illy
-Feyerem
-Ettie
-Sjimmie
-Zoepie
-Flopper99
-Zingende Baardaap
-13lad3r
-Bearguy
-Hard With Style
-Flame-War
-Caporzo
-Fresomania
-NoMoreIdols
-Teutonic Order
-Fille (De Goede)
-Drigun
-Maikelzz
-Jerreuh :eek:
-Hargorn
-Lysha
-Infinitum :D
-Cornetto
-Warre
-AshKetchum
-Chip
-Dreadking
-Frozenduck
-Bringoutthebottles

& Idunno

... etc

Ik had mezelf wel als eerst genoemde verwacht.
 

DeletedUser60153

Guest
Groningen is zeker goed bereikbaar. Elk half uur een treinverbinding richting de randstad (R'dam/A'dam/Schiphol).
Is sowiso een aanrader hoor, leuke stad, cultuuractiviteiten, geweldig uitgaanscentrum, ik woon er, .. :D

Amsterdam moet je ook doen.

Grootste pluspunt ben je vergeten. Ik woon er :)

Maar klopt, echt een mooie stad. Wordt ook wel het Amsterdam van het noorden genoemd. Op dezelfde manier opgebouwd en nog een hele authentieke stad. Daarnaast een mooi museum, veel goeie kleine leuke eettentjes en een heel bruisend uitgaansleven en daarnaast de grootste studentenstad van Nederland met 50.000 studenten op 190.000 inwoners. En daarvan 30.000 vrouwelijk :D
 

DeletedUser

Guest
Haha. Ik wil zo'n meeting wel eens zien. Benieuwd of we mekaar ook beginnen uit te maken voor n00b, naabje, noiob...
 

DeletedUser58227

Guest
Ja dat is Jorn, zo te zien heeft hij nog altijd een grote mond.
 

DeletedUser

Guest
harmen, noordelijke amsterdam wil je niet genoemd worden want amsterdam zuigt
 

DeletedUser

Guest
Klopt. Zo'n trip zouden mijn ouders ook nog evt willen betalen :D

Een van mijn reisdromen is Zuid-Amerika. Ik zou daar best wel graag een jaar willen studeren/werken/vrijwilligerswerk doen/reizen. Het liefst dan met het openbare vervoer, zodat je dicht bij de bevolking komt. Alleen spreek ik geen spaans :p

Vrijwilligerswerk is echt aan te raden! :) Ik ben deze zomer naar Uganda geweest (weliswaar wel voor een relatief korte tijd), maar enkele weken in een totaal andere cultuur, zonder enige luxe (zelfs geen toilet, alleen een put :D) en een hele groep nieuwe vrienden (allemaal Hollanders :eek:) maakten dat één van, en waarschijnlijk dé beste reis van mijn leven. Er zijn zo veel nieuwe indrukken die je opdoet. Eens je er geweest bent, wil je echt graag teruggaan ;) Tenminste, dat wil ik in elk geval.
De organisatie waarmee ik geweest ben (worldmapping) gaat vanaf volgend jaar ook naar Brazilië. Ik weet dat je dat liever niet wil, maar het is wel aan te raden om eerst voor een kortere termijn vrijwilligerswerk te doen en kijken hoe het je bevalt.

Mss moeten we een nieuw topic aanmaken. 'Het Grote W21-reistopic' :D.

------

Praag staat hier ook nog op de short(long?)list.

En vrijwilligerswerk is idd heel verrijkend en cheap. Heb het al eens in het oostblok gedaan maar in Z-Amerika lijkt me dat ook zeer interessant. Argentinië of Chili :)

Firenze en Kopenhagen zijn tot nu toe mijn favorieten trouwens :).

Firenze is wel een heel mooie stad. Budapest is anders ook wel een leuke stad. Goedkoop, mooie stad en de westerse luxe heeft de stad nog niet echt bereikt, waardoor je nog veel authentieke dingen kunt bezichtigen.

Wat naampjes die me te binnen schieten van dit forum:

-Vendoux
-CR
-Victus
-Illy
-Feyerem
-Ettie
-Sjimmie
-Zoepie
-Flopper99
-Zingende Baardaap
-13lad3r
-Bearguy
-Hard With Style
-Flame-War
-Caporzo
-Fresomania
-NoMoreIdols
-Teutonic Order
-Fille (De Goede)
-Drigun
-Maikelzz
-Jerreuh :eek:
-Hargorn
-Lysha
-Infinitum :D
-Cornetto
-Warre
-AshKetchum
-Chip
-Dreadking
-Frozenduck
-Bringoutthebottles

& Idunno

... etc

Jerreuh voor mij? :mad::mad:

Luik is wel absoluut niet representatief voor heel Wallonië/België. Steden als Namen/Gent/Hasselt kennen bijvoorbeeld amper een armoedige straat.

Achja, stel eens voor dat je een kijkje neemt in Polen (niet Krakow/Warschau/Gdansk), Roemenië, Wit-Rusland, Oekraïne ofzo. Op zich ook Europa, maar ge gaat nogal ogen trekken :)

Mss moeten we een cheapass (jeugdhostels in het oostblok kosten soms maar 5euro voor een nacht) W21-reis naar het Oostblok organiseren. Op reis gaan voor een dag of 5 met mensen die je alleen kent van dit forum. HOE GENIAAL ZOU DA ZIJN :D

Gent kent wel degelijk armoede hoor. Het gaat er maar om waar je zit. Het zuiden is relatief rijk, het noorden (wijken als Ledeberg, Sint-Amandsberg) zijn armer. Je ziet direct een groot verschil tussen noord en zuid.
 

DeletedUser

Guest
Jij was toch die n00b met grote mond die daarna moraalbreker werd toen die gesloopt werd? :D:D:D

VOlgens mij ben ik de n00b die tot nu toe meer bereikt heeft en omhoog gewerkt heeft dan jou :rolleyes: Dus je zou eerder complimenten moeten geven dan neerbuigend neer kijken, want ik zie jou jezelf nog niet omhoog werken... Daarbij ben je ook nog is 2 jaar ( dacht ik ) geleaved dus de aanhouder wint dus jij bent hier de n00b.

Ja dat is Jorn, zo te zien heeft hij nog altijd een grote mond.

Ik ben niet degene die alleen maar praatjes maakt maar geen gaatjes vult :eek: Laat nou maar is wat zien held op sokken... IG heb je nog nooit wat laten zien dus houd jij die mond maar van je dicht :rolleyes:
 

DeletedUser58227

Guest
Nee ik heb nog nooit iets van me laten zien IG :D Daar komen de praatjes weer hoor
 

DeletedUser

Guest
Je zei altijd dat je kon deffen etc... toen eenmaal puntje bij het paaltje kwam was je weg door een of andere smoes en de schuld op de co's af te schuiven dus daar komen idd de praatjes weer ja...
 
Bovenaan