Voorstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser72154

Guest
Ik lees sindskort weer berichten op het AF omdat ik binnenkort ga spelen op W42. Maar ik zou wel graag willen weten wie er praat op het af :) (buiten je forumgebruikersnaam)
Dus kunnen jullie aub je naam op W42 en/of namen op andere werelden noemen en misschien iets over jezelf vertellen (hobby's, leeftijd, werk etc.) :rolleyes:

Alvast bedankt en stay kjoet <3
 

DeletedUser68973

Guest
Ik ben Korneel ik ben 16 heb geen leven spammen is me life spammen doe ik voor m'n werk:cool:
 
Reactiescore
57
Hoi ik ben casimodo, ik hou van klokkenluiden en had in 2007 last van disleksie toen ik m'n accountnaam registreerde.
 

DeletedUser35742

Guest
Je hebt inmiddels zowel Nilva als Mental als Story gestabbed dus nee. Een discussie is iets waar we elkaar onze standpunten vertellen. Jij hebt geen standpunten en bent gewoon een stabber. Ik vind het inmiddels gewoon grappig om jou een stabber te noemen:) Stabbiemodo.
 
Reactiescore
3.584
Je hebt inmiddels zowel Nilva als Mental als Story gestabbed dus nee. Een discussie is iets waar we elkaar onze standpunten vertellen. Jij hebt geen standpunten en bent gewoon een stabber. Ik vind het inmiddels gewoon grappig om jou een stabber te noemen:) Stabbiemodo.

Vergeet niet dat deze casi vanaf die 2 mil had nimeer speelde op w37 :rolleyes:
Verder mag je mijn stam matties niet beledigen dus ik eis jouw excuses :mad:

En ik ben Jannes beetje type Korneel als het op AF spammen aankomt alleen ben ik nog aardiger :cool:
 

DeletedUser68973

Guest
Je hebt inmiddels zowel Nilva als Mental als Story gestabbed dus nee. Een discussie is iets waar we elkaar onze standpunten vertellen. Jij hebt geen standpunten en bent gewoon een stabber. Ik vind het inmiddels gewoon grappig om jou een stabber te noemen:) Stabbiemodo.

Ga eens over iets anders praten dan dit zeg
Overigens, als het al een stab was, was het steff en niet hij.

Ik ben een alcoholist :(

Damn das hard:(
Ik ben smammolist:(
 
Reactiescore
57
Je hebt inmiddels zowel Nilva als Mental als Story gestabbed dus nee. Een discussie is iets waar we elkaar onze standpunten vertellen. Jij hebt geen standpunten en bent gewoon een stabber. Ik vind het inmiddels gewoon grappig om jou een stabber te noemen:) Stabbiemodo.

Dat is op alle drie de punten fout ouwe tovenaar van me.

Nilva heb ik verlaten omdat jij ruzie met iedereen had gemaakt. Ja dat vond ik jammer, maar probeerde de kudde nog enigszins bij elkaar te houden. Je faalde als leider, face it.

Ik Mental gestabt? Dat is de grootste onzin ooit. Geen idee waar je dat vandaan haalt. Ik heb nog goed contact met Simplicity en Triador.

Story gestabt? Voor het account casimodo in Story ging was ik al even gestopt en lag het account helemaal bij Steff. Misschien dat je op Steff zijn actie doelt daarna ofzo.

Waarom ga ik hier überhaupt op in:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan