Voorstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser72634

Guest
HoKuZ ik ken je helemaal niet, maar je moet gewoon echt lekker ophouden op W42 over je W37 wereld. Ga daar lekker huilen over personen die hier reageren.

Dit is een Voorstel forum, waarbij mensen zich voorstellen (met humor) en niet om jouw gezeur en gehuil aan te horen, bij voorbaat dank.

Nils 18 jaar en ik heb een alcoholprobleem.
 

DeletedUser

Guest
Ik heet Knarf en mn date heeft net mn plee ondergescheten..

De liefde is nu voorbij en ik ben maar weer verder gegaan met mn hobby; bierdrinken.
 

DeletedUser35742

Guest
HoKuZ ik ken je helemaal niet, maar je moet gewoon echt lekker ophouden op W42 over je W37 wereld. Ga daar lekker huilen over personen die hier reageren.

Dit is een Voorstel forum, waarbij mensen zich voorstellen (met humor) en niet om jouw gezeur en gehuil aan te horen, bij voorbaat dank.

Nils 18 jaar en ik heb een alcoholprobleem.

Als je me niet kent is een vriendelijkere toon aanslaan bij een eerste kennismaking misschien een leuk idee? Aangenaam, in ieder geval;)
 

DeletedUser74110

Guest
Als je me niet kent is een vriendelijkere toon aanslaan bij een eerste kennismaking misschien een leuk idee? Aangenaam, in ieder geval;)

Ook aangenaam, maar hij is niet het enige met dat verzoek.

Dus bij deze hetzelfde verzoek:cool:
 

DeletedUser35742

Guest
Sorry daarvoor. Ik speel al vanaf W1 wat betekent dat ik op elke nieuwe wereld die ik start, ik wel mensen tegenkom die ik van eerdere werelden ken. Dat kan heel leuk zijn, soms is het ook heel negatief. Ik liet me een beetje meevoeren, excuus.
 

DeletedUser72154

Guest
Ben zowaar vergeten mezelf voor te stellen :p
Dus om toch een beetje on-topic te blijven ik ben Vincent, 16 jaar, gespeeld als floflo5, Repetive Dream, PatatSpeciaal (W42) en op aantal grote accounts als co gespeeld. Ik ben een eenhoorn en alcoholist en mn hobbys zijn regenbogen berijden.

Stay kjoet <3
 
Reactiescore
2.039
Nee dit ik ben geen B. niet E.

Wij elkaar niet geloof ik. :eek:

Ok dan is dit heel raar want een van mijn vrienden heet bram, is heel klein waardoor we op de naam dwarf kwamen -> werd knarf en nu noemen wij hem al 7 jaar zo. Vandaar, WTF HOE DAN.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan