Voorstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Stop nu eens met deze belachelijke discussie. Dit heeft echt niks te maken met dit topic. Ga skypen en leef je uit :p
 
Reactiescore
57
Welke acties lieverd? Jullie -ook al niet kloppende- argument destijds was toch dat ik er nooit was?:)

Je hebt mij en Nilva gestabbed door te vertrekken toen er niks aan de hand was, met een lulverhaal om mij schuldig te laten lijken, en omdat je graag onze BG Mental wilde stabben en ik dat tegenhield. Volgens de Story leiding heb je/jouw account ook Story gestabbed, dus welk deel van mijn verhaal zou niet kloppen?

...ik heb overigens nooit waar dan ook gehoord dat mijn stam over zou willen stappen naar Story.

Je weet oprecht van gekkigheid niet meer wat je nog uit je nek moet lullen he:eek:

Oke, mislukte poging om met je in gesprek te gaan. Stom dat ik het probeerde.

Veel succes nog op W42, en weer ontopic.
 

DeletedUser68973

Guest
Als dat zo is, en ik neem dan aan van wel, heb ik toch JUIST gelijk toen ik stelde dat mn stam stabbers waren? Richting zowel mij als Mental?

Dus omdat ze het niet eens zijn met jouw houding als leider zijn ze stabbers ?
Ik ga hier ook niet verder op in, discussie is al genoeg gevoerd op w37
 

DeletedUser35742

Guest
Dus omdat ze het niet eens zijn met jouw houding als leider zijn ze stabbers ?
Ik ga hier ook niet verder op in, discussie is al genoeg gevoerd op w37

Nee, als ze stabbers zijn, zijn ze stabbers. Mijn stam viel omdat mijn stam onze bondgenoot Mental graag wilde backstabben en ik dat tegenhield. Vervolgens hebben ze een lulverhaal over mij de wereld in geholpen om voor de buitenwereld nog een half/half geloofwaardig verhaal te hebben dat mijn houding/leiderscapaciteiten het probleem zouden zijn.

Er is precies 1 ex-Nilva speler over inmiddels die nog in Mental zit en zich dus niet tegen die stam heeft gekeerd. 1. Heb ik dan gelijk wanneer ik zeg dat ze allemaal van plan waren Mental te stabben of wil je blijven beweren dat simpelweg omdat ik in mn eentje mijn verhaal vertel, en zij met 20 man een ander verhaal, ik per definitie ongelijk hoor te hebben. De ontwikkelingen bewijzen meer en meer mijn gelijk. Ik heb daar niks meer aan, maar het is wel komisch om 'I told you soooooo' te kunnen roepen tegen de stumperts die mijn integriteit in twijfel trokken.
 
Reactiescore
57
tumblr_mifvnlCg1J1qklzsqo1_500.gif
 

DeletedUser35742

Guest
Precies een pro pokemonkaarter want je hebt je eigen pokemonkaart! :eek: :eek: :eek:

zwztyups08g.jpg

Ik heb door heel Europa heen Magic The Gathering gespeeld, speel poker voor mn beroep, ken de ex wereldkampioen World of Warcraft TCG...maar maak cardgames vooral belachelijk:mad:
 

DeletedUser35742

Guest
Dat is jouw probleem, niet het mijne. Je noemt hem gekscherend een pro pokemonkaarter toch?:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan