Voorstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser74396

Guest
Sorry daarvoor. Ik speel al vanaf W1 wat betekent dat ik op elke nieuwe wereld die ik start, ik wel mensen tegenkom die ik van eerdere werelden ken. Dat kan heel leuk zijn, soms is het ook heel negatief. Ik liet me een beetje meevoeren, excuus.

Nja, jij leeft duidelijk in het verleden. Het is dan toch logisch dat mensen zich aan je gaan ergeren? Oké, je bent gestabt.
Maar is dat dan zo'n belangrijk deel uit je leven dat je er niet over kan ophouden?
Bij mij komt het over als een gozer die 3jaar nadat hij gedumpt is nog steeds zegt dat zijn ex de enige echte was.
Get over it :)
 

DeletedUser35742

Guest
En zon reactie is dan weer nergens voor nodig. Muil houden stumpert.
 

DeletedUser60969

Guest
Zal wel een reden voor zijn dat Hokuz niet in het juiste wereld fora de discussie probeert te voeren :eek:
 

DeletedUser75237

Guest
Ik ben Tom, en ik ben awesome.

En ik ben een foutje :(. Maar daar ben ik heel trots op. Op w42 ben ik dan weer heel noep, maar daar farm ik dan ook gewoon PP :)
 

DeletedUser35742

Guest
Zal wel een reden voor zijn dat Hokuz niet in het juiste wereld fora de discussie probeert te voeren :eek:

Ten eerste is die discussie daar al lang en breed gevoerd en ten tweede heb ik daar gisteren nog gereageerd. Dat weet jij, want je speelt op die wereld. Clown.
 

DeletedUser74671

Guest
Teng, 18 jaar en het concentratievermogen van een.... Hé, ik heb zin in bier.
 

DeletedUser

Guest
Ik ben Melle, 16 jaar oud en ben een def naap ^^
Ben wel goed in backstabben en ben een ekte matennaaier :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser72634

Guest
Draai Knarf eens om ;)

Voila.

Heb het even omgedraaid voor je.

doah7kp5jmb.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan