Verraad van BG

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Vind het erg stil hier, gebeurd er niks meer aan het front, of gaan de zaken niet zo goed?
 

DeletedUser

Guest
Inderdaad, kan nooit echt goed gaan voor beide partijen. Tenzij ze besloten hebben een NAP te houden en een feestje te bouwen. :D
 

DeletedUser

Guest
Bullix, waarom een dood topic weer proberen wat leven in te blazen? t was toch overgenomen door jou en Bazihret
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Bullix, waarom een dood topic weer proberen wat leven in te blazen? t was toch overgenomen door jou en Bazihret

Omdat ik benieuwd ben naar de voortgang daaro. Tja, je ontkomt er niet aan hé, -IMM- en K 32 zijn immers bondgenoten, dus zal Bahizret hier ook regelmatig te lezen zijn. Dat trekt onze irritatiespier weer strak en dan moet ik me ook weer melden;)
Maar serieus, want deze oorlog is voor mij niet zo ver van mijn bedje...
 

DeletedUser

Guest
Je hebt ook wel gelijk bullix, maar sommige stammen hebben behoefte om alles wat ze doen op het forum te vertellen zodat iedereen ze cool vinden, -TA- is niet een van die stammen.

Btw kudos voor je treffende samenvatting van Bahizret
 

DeletedUser

Guest
Je hebt ook wel gelijk bullix, maar sommige stammen hebben behoefte om alles wat ze doen op het forum te vertellen zodat iedereen ze cool vinden, -TA- is niet een van die stammen.

Btw kudos voor je treffende samenvatting van Bahizret

Precies en daarom irriteerd het ook;) Alleen al het feit dat dit topic door K 32 is geopend en onder deze naam, vind ik enigzins respectloos. Het geeft immers maar één kant van het verhaal weer en zelfs een deel van K 32 staat daar niet achter. Maar voor andere stammen in hetzelfde gebied, kan het interessant zijn om de loop van deze oorlog te volgen, zoals bijvoorbeeld voor ons;)
 

DeletedUser

Guest
Over K 32 en -IMM-. weet ik alleen dat er een vies spelletje word gespeeld, hoe en waarom laat ik in het midden,ook wij van +TRAM+ hebben er mee temaken...en dat de clerck is terug gekeerd in W7,mag een wonder zijn...denk dat ie terug gehaald is,door IMM en K32 bazen!!
Mag hopen dat er snel gedonder is in die stammen..
 

DeletedUser18035

Guest
Over K 32 en -IMM-. weet ik alleen dat er een vies spelletje word gespeeld, hoe en waarom laat ik in het midden,ook wij van +TRAM+ hebben er mee temaken...en dat de clerck is terug gekeerd in W7,mag een wonder zijn...denk dat ie terug gehaald is,door IMM en K32 bazen!!
Mag hopen dat er snel gedonder is in die stammen..

leg eens wat meer uit:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Over K 32 en -IMM-. weet ik alleen dat er een vies spelletje word gespeeld, hoe en waarom laat ik in het midden,ook wij van +TRAM+ hebben er mee temaken...en dat de clerck is terug gekeerd in W7,mag een wonder zijn...denk dat ie terug gehaald is,door IMM en K32 bazen!!
Mag hopen dat er snel gedonder is in die stammen..

idd wat meer uitleg mag.

en de clerck teruggehaald ? nee hoor. hij is nooit volledig weggeweest.
 

DeletedUser

Guest
Wat is er met Damienvdl gebeurd?
Ik zie dat hij en wat van zijn interns vertrokken zijn uit K 32.

En zij maar denken dat hij hij gewoon was vergeten om zijn profiel aan te passen :).
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser6666

Guest
Wat is er met Damienvdl gebeurd?
Ik zie dat hij en wat van zijn interns vertrokken zijn uit K 32.

En zij maar denken dat hij hij gewoon was vergeten om zijn profiel aan te passen :).

Hij komt wel weer terug, even een akkefietje. Niets om je druk over te maken. ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat je stamleden zich eerder druk maken.
Die zijn vast benieuwd of Damien de staf opnieuw in kan pakken...of dat er een keer naar de leden geluisterd wordt.
 

DeletedUser18035

Guest
Ik denk dat je stamleden zich eerder druk maken.
Die zijn vast benieuwd of Damien de staf opnieuw in kan pakken...of dat er een keer naar de leden geluisterd wordt.

wees daar maar niet zo bang voor hoor. Mijn mening over hem is wel bekend en van mij part blijft hij daar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan