Verraad van BG

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser26151

Guest
Wat wil je daarmee zeggen?

Najah het zijn stats alles op een speler gepakt zegmaar niet dat er veel dorpen van andere zijn genomen. Maar toch echt het was een mooie aanval op damien dat moet ik toegeven mijn complimenten.
 

DeletedUser

Guest
Najah het zijn stats alles op een speler gepakt zegmaar niet dat er veel dorpen van andere zijn genomen. Maar toch echt het was een mooie aanval op damien dat moet ik toegeven mijn complimenten.

ik vind het vrij normaal dat je je aanvallen richt op 1 persoon. als je iedere speler 10 aanvallen geeft is het verlore moeite maar als je 1 speler 300 aanvallen geeft is het toch een heel verschil. (en ja ik weet dat k 32 meer dan 30 leden heeft maar het is maar een stomme vergelijking)
 

DeletedUser

Guest
Ondanks dat we oorlog hadden tegen SPQR samen met onze toenmalige bg -TA- Hebben ze ons vandaag verraden door opeens uit het niets aanvallen te sturen wat heeft geresulteerd in een paar dorpen winst tot nu toe.

Verder vind ik het persoonlijk zwak om zonder enige mededeling zulke aanvallen te sturen, als je het netjes via pm had gedaan had ik er nog respect voor gehad. Natuurlijk ben je vrij om iedereen aan te vallen snap me niet verkeerd, maar een bg aanvallen zonder mededeling vind ik zwak zeker omdat -TA- het vaker heeft gedaan. Dus wil mensen waarschuwen let op, zelfs een bg verraad je.

Verder wens ik beide partijen succes:rolleyes:

Vind je het gek?

Jullie fuseren/recruit met SPQR

Een voormalige gezamenlijk vijand.

Hebben jullie dat ook eerst met TA uitgebreid over gehad?











Ben je een n00b?
 

DeletedUser

Guest


Vind je het gek?

Jullie fuseren/recruit met SPQR

Een voormalige gezamenlijk vijand.

Hebben jullie dat ook eerst met TA uitgebreid over gehad?











Ben je een n00b?

van wat ik uitmaak zijn er langs beide kanten dingen gebeurd die er niet doorkunnen dus het was in mijn ogen een mislukte bg. maar toch zomaar aanvallen vind ik niet echt netjes. maarja doet er niet meer toe dat hoofdstuk is bij mijn weten al afgesloten leuk dat je het nog ff terug bovenhaalt.
 

DeletedUser

Guest
@Bahizret
Ik houd het forum een beetje bij, en het valt me op dat je contineu in elke forum post je mening loopt te spuien en topic's overneemt zodat ze uiteindelijk over jou gaan, al eens aan gedacht dat niet iedereen dat hoeft te weten?

@Alcoholic Boys

SPQR is niet gefuseerd met K32 en TRS, Damienvdl had een heleboel VV's en is samen met die VV's en nog wat voormalig Strong leden overgelopen naar K32 uit lijfbehoud oid, wat overbleef van SPQR zit nu in andere stammen of is stamloos. over TRS die zijn ook bepaald geen vrienden met K32.
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: -TA-
Players:

Side 2:
Tribes: K 32
Players:

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 108
Kant 2: 5
Verschil: 103

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,062,250
Kant 2: 47,847
Verschil: 1,014,403

image.php
 

DeletedUser

Guest
@Bahizret
Ik houd het forum een beetje bij, en het valt me op dat je contineu in elke forum post je mening loopt te spuien en topic's overneemt zodat ze uiteindelijk over jou gaan, al eens aan gedacht dat niet iedereen dat hoeft te weten

ik post mijn menig wat mijn goed recht is. en ik heb hier alles behalve iets over mezelf gezegd. jij begint hier over mij en dat is persoonlijk niet mijn bedoeling. het enige dat ik gezegd heb is dat over het stukje van bg breken over is en dat het nu eigenlijk eerder over de oorlog gaat.
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: -TA-
Players:

Side 2:
Tribes: K 32
Players:

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 108
Kant 2: 5
Verschil: 103

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,062,250
Kant 2: 47,847
Verschil: 1,014,403

image.php

Dat ziet er momenteel niet goed uit voor K 32, ze gaan zich toch wel terugpakken zeker?
 

DeletedUser23784

Guest
Blijkbaar..
Wel jammer, oorlog is altijd leuk om na te kijken :D
 

DeletedUser23784

Guest
We zien vanzelf wel wie er valt :)
Laat hun ondertussen maar hun b*tchfight doen, concentreren wij op het echte werk :p
 

DeletedUser

Guest
bewijs mij het dan dat jullie het niet zijn;) ps doe wat aan die barbaren vlek in jullie cluster. maarjah jullie edel toch bijna alleen dat en kleine rim spelers. i know heel moeilijk:D
 

DeletedUser

Guest
bewijs mij het dan dat jullie het niet zijn;) ps doe wat aan die barbaren vlek in jullie cluster. maarjah jullie edel toch bijna alleen dat en kleine rim spelers. i know heel moeilijk:D

Euhm... Die barbarenvlek bestaat uit dorpen die nasty-nick kwijtgeraakt is, hij zal zich momenteel wel inspannen om idd wat aan die vlek te doen;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan