Verraad van BG

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
In de rim lijken ze heel sterk, als je het mij vraagt hebben ze ook nog diplomatieke betrekkingen bij 80% van de omgeving.

Ze waren een bg met -TA-.
Zijn een bg met -IMM-
 

DeletedUser

Guest
In de rim lijken ze heel sterk, als je het mij vraagt hebben ze ook nog diplomatieke betrekkingen bij 80% van de omgeving.

Ze waren een bg met -TA-.
Zijn een bg met -IMM-

en hadden met RTA(was toen destijds ook grote stam)

de noobs in de rim durven gewoon niet aan te pakken.
 

DeletedUser6666

Guest
Gaan ze dan eindelijk vallen?

Het is niet omdat 1 speler momenteel weg is, dat K 32 onmiddellijk gaat vallen.
Iedereen mag van mij speculeren wat ze willen, vallen doen we nog niet de komende tijd. ;)
 

DeletedUser

Guest
Het onverwachte kan ook altijd eh. :p Ik sluit niets uit. ;)
InS zou ook nog uit elkaar kunnen vallen, wie weet. :rolleyes:

maar jij zei net nog, dus nu niet maar zeker een keer. vandaar het woordje ''nog'' ertussen. ik benadruk je er alleen op;)
en inS ui elkaar vallen, lijkt me sterk:)
 

DeletedUser6666

Guest
maar jij zei net nog, dus nu niet maar zeker een keer. vandaar het woordje ''nog'' ertussen. ik benadruk je er alleen op;)

Daarom dat ik ook zei: 'Ik hou rekening met het onverwachte', het kan altijd wel dat we misschien uit elkaar vallen, die kans bestaat. ( ook al is deze zeer miniem in mijn ogen ;) )

en inS ui elkaar vallen, lijkt me sterk:)

Ik gaf ook alleen maar een voorbeeld. :)
 

DeletedUser

Guest
maar jij zei net nog, dus nu niet maar zeker een keer. vandaar het woordje ''nog'' ertussen. ik benadruk je er alleen op;)
en inS ui elkaar vallen, lijkt me sterk:)

Lol, ik verzéker je dat Ins nog uit elkaar gaat vallen. Het is alleen de vraag wat er dan over blijft, hopelijk het orginele deel wat nu nog speelt, want dat een goeie stam!
De fusiepartners blinken vooral uit in het opheffen van stammen en onderlinge onenigheid, dat komt natuurlijk ooit weer een keer bovendrijven. Daarnaast hebben we zelf al niet het eeuwige leven, dat zal voor een stam bij een computerspelletje niet anders zijn, mag ik aannemen...;)
 

DeletedUser

Guest
Jullie waren degenen die erop wezen... Niet wij, ik heb hier al gezegd dat het om een kleinigheid ging... :rolleyes:

Jaja, een kleinigheid, vandaar dat nick hier roept dat damien niet hoeft terug te komen.
Maakt mij verder niet uit, door alles wat damien doot ie hij in mijn ogen gewoon een tegenstander, of ie nu in K32 zit of niet.
Maar dit, samen met het feit dat zelfs BB dorpen niet worden gepakt omdat internen makkelijker is toont wat mij betreft genoeg aan over K32
 

DeletedUser6666

Guest
Jaja, een kleinigheid, vandaar dat nick hier roept dat damien niet hoeft terug te komen.
Maakt mij verder niet uit, door alles wat damien doot ie hij in mijn ogen gewoon een tegenstander, of ie nu in K32 zit of niet.
Maar dit, samen met het feit dat zelfs BB dorpen niet worden gepakt omdat internen makkelijker is toont wat mij betreft genoeg aan over K32

Nick reageert op iedereen die even uit de stam gaat op deze manier, zelfs als hij nog niet weet waarover het ging. ^^
BB-dorpen niet gepakt? Volgens mij zit je hier een beetje verkeerd. ;)
Ik zie Bv. Copperkop en Luc13 er al vele overnemen...
Zelf neem je er ook niet al teveel, terwijl ze toch redelijk in je buurt liggen...
 

DeletedUser

Guest
Jij hoeft me echt niet te vertellen wat er gebeurt op K41 hoor, daar zit ik heel goed bovenop, copper is de enige die wat pakt, Luc13 is mn tijd niet eens waard

Edit: Nick lijkt tot dusver de enige die nog zinnige dingen zegt in K32, even uit een stam? dat kan maar 1 ding betekenen; ruzie/meningsverschil, zodra die voorkomen zit je al in de verkeerde stam in my opinion.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan