Verraad van BG

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser18035

Guest
Ondanks dat we oorlog hadden tegen SPQR samen met onze toenmalige bg -TA- Hebben ze ons vandaag verraden door opeens uit het niets aanvallen te sturen wat heeft geresulteerd in een paar dorpen winst tot nu toe.

Verder vind ik het persoonlijk zwak om zonder enige mededeling zulke aanvallen te sturen, als je het netjes via pm had gedaan had ik er nog respect voor gehad. Natuurlijk ben je vrij om iedereen aan te vallen snap me niet verkeerd, maar een bg aanvallen zonder mededeling vind ik zwak zeker omdat -TA- het vaker heeft gedaan. Dus wil mensen waarschuwen let op, zelfs een bg verraad je.

Verder wens ik beide partijen succes:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
idd, zeer zwakke actie van ta, jammergenoeg hebben wij niet naar andere stammen geluisterd, die ons hier al voor gewaarschuwd hadden.

Is eigenlijk niet voor niets dat hier al zoveel topics geopend zijn over de laffe daden van ta met bondgenoten en dergelijke.

Dus hierbij doen wij het nog maar eens opnieuw, zodat alle stammen en spelers gewaarschuwd zijn over de achterbakse speelwijze van ta.
 

DeletedUser

Guest
Mijn grote vraag:

Was dit een aanval van een enkele speler of van het een echt georganiseerde aanval?
 

DeletedUser

Guest
Dit is georganiseerd hoor, aanvallen lopen op meerdere spelers van ons en komen ook van meerdere spelers bij hun.

Maar goed, nu verrassen ze ons en backstabben ze ons, maar onze wraak zal zoet zijn hoor :D
 

DeletedUser1128

Guest
Dan wens ik natuurlijk -TA- veel succes toe. Om sportief te blijven ook een beetje K32
 

DeletedUser18035

Guest
Dan wens ik natuurlijk -TA- veel succes toe. Om sportief te blijven ook een beetje K32

je mag bevooroordeelt zijn hoor;) Het gaat ons meer op de manier waarop het tot stand is gekomen;) Denk dat zelfs bullix het nu een keer met me eens is(A)
 

DeletedUser1128

Guest
je mag bevooroordeelt zijn hoor;) Het gaat ons meer op de manier waarop het tot stand is gekomen;) Denk dat zelfs bullix het nu een keer met me eens is(A)

Klopt ik snap je probleem het is zeker niet leuk om gebackstabbed te worden. Dit heb ik al meermaals meegemaakt op W2 in dit spel mag je praktisch niemand vertrouwen ;)

Grtz
 

DeletedUser

Guest
Toch grappig dat jullie nu wel kunnen reageren ;)

Maar als jullie na stelselmatig alle BG afpraken te breken, nog niet doorhebben, dat we geen BG meer hebben, hebben jullie echt een bord voor je kop.

Ik heb geen enkele zin om hier op de details in te gaan, omdat dat toch alleen maar inhoudsloze welles nietes spelletjes oplevert.

We hadden al verwacht dat jullie binnen een uur tijd hoog van de toren gingen blazen.
Dat zegt mij meer over hoe jullie over jezelf denken ;)

Maar ja, je hebt wel de schijn op te houden voor je stamleden, aangezien die de laatste tijd ook niet erg happy zijn over hoe het er in k 32 aan toe gaat.
Hoe lang zal het duren voor meneer Damien weer een stam kapot heeft?
 

DeletedUser

Guest
Dat K32 niet begrepen heeft dat het BG met TA niet meer bestaat verbaast mij allerminst. Ik krijg van meerdere spelers uit K32 al maanden door dat de communicatie vanuit de leiding naar de overige leden zwaar onder de maat is. Er is veel beterschap beloofd vanuit de stamleiding maar altijd zonder succes.
Belangrijke informatie wordt achtergelaten, uit angst voor de val van K32. Angst is een hele slechte raadgever en daardoor wordt belangrijke informatie niet meer op urgentie gefilterd.

Nastynick moet hier dus niet huilie huilie gaan doen maar goed naar zijn eigen functioneren als leiding kijken. Als je de waarheid onder ogen durft te zien dan zie je dat K32 organisatorisch verrot is. Alleen als je het in durft te zien dan kan je daadwerkelijk iets aan het probleem doen. Ik ben echter bang dat er te weinig kwaliteit in K32 zit om dit effectief op te pakken. Het is en blijft pappen en nat houden, net zolang totdat de iets slimmere spelers in K32 zeggen: Nu is het genoeg!
 

DeletedUser

Guest
Dat K32 niet begrepen heeft dat het BG met TA niet meer bestaat verbaast mij allerminst. Ik krijg van meerdere spelers uit K32 al maanden door dat de communicatie vanuit de leiding naar de overige leden zwaar onder de maat is. Er is veel beterschap beloofd vanuit de stamleiding maar altijd zonder succes.
Belangrijke informatie wordt achtergelaten, uit angst voor de val van K32. Angst is een hele slechte raadgever en daardoor wordt belangrijke informatie niet meer op urgentie gefilterd.

Nastynick moet hier dus niet huilie huilie gaan doen maar goed naar zijn eigen functioneren als leiding kijken. Als je de waarheid onder ogen durft te zien dan zie je dat K32 organisatorisch verrot is. Alleen als je het in durft te zien dan kan je daadwerkelijk iets aan het probleem doen. Ik ben echter bang dat er te weinig kwaliteit in K32 zit om dit effectief op te pakken. Het is en blijft pappen en nat houden, net zolang totdat de iets slimmere spelers in K32 zeggen: Nu is het genoeg!

Kijk jij maar eerst eens binnen je eigen stam voordat jij je mond opendoet over een andere stam, over jouw leidingskwaliteiten is ook nooit echt goed gesproken :rolleyes:

Toch grappig dat jullie nu wel kunnen reageren ;)

Maar als jullie na stelselmatig alle BG afpraken te breken, nog niet doorhebben, dat we geen BG meer hebben, hebben jullie echt een bord voor je kop.

Ik heb geen enkele zin om hier op de details in te gaan, omdat dat toch alleen maar inhoudsloze welles nietes spelletjes oplevert.

We hadden al verwacht dat jullie binnen een uur tijd hoog van de toren gingen blazen.
Dat zegt mij meer over hoe jullie over jezelf denken ;)

Maar ja, je hebt wel de schijn op te houden voor je stamleden, aangezien die de laatste tijd ook niet erg happy zijn over hoe het er in k 32 aan toe gaat.
Hoe lang zal het duren voor meneer Damien weer een stam kapot heeft?

Dat jullie backstabbers zijn is nu wel duidelijk, wij zijn niet de eerste stam waar jullie dit bij doen, jullie zijn gewoon lafaards.

En wat onze bg betreft dat die niet ging blijven duren weten we ook wel, jullie zijn veel te veeleisend en het is bij jullie alleen ikke ikke ikke en de rest kan stikken. Dit heb ik zelf kunnen opmaken uit de gesprekken met jou pariah, dit was jullie bedoeling al van het begin, jullie of jij bent gewoon vals.

Om op deze manier een bg aan te vallen zonder eerst heb bg officieel te verbreken is gewoon laf, doet er niet toe of de communicatie stroef was.
Het is gewoon laag bij de grond, je kan het keren en draaien zoals je wilt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1128

Guest
Kijk jij maar eerst eens binnen je eigen stam voordat jij je mond opendoet over een andere stam, over jouw leidingskwaliteiten is ook nooit echt goed gesproken :rolleyes:

Je kan zeggen wat je wilt brigitte maar je kent onze leiding niet. Voor mij is dit een van de beste ooit gehad,... Het is maar normaal dat ex leden van peevee hem afbreken omdat hij de stam heeft verlaten omdat ze niet wilden luisteren? Daarom zijn ook de "actievere" leden hem gevolgd en kijk we staan relatief ons mannetje.
Maar ik ging off-topic sorry hiervoor.
 

DeletedUser18035

Guest
Dat K32 niet begrepen heeft dat het BG met TA niet meer bestaat verbaast mij allerminst. Ik krijg van meerdere spelers uit K32 al maanden door dat de communicatie vanuit de leiding naar de overige leden zwaar onder de maat is. Er is veel beterschap beloofd vanuit de stamleiding maar altijd zonder succes.
Belangrijke informatie wordt achtergelaten, uit angst voor de val van K32. Angst is een hele slechte raadgever en daardoor wordt belangrijke informatie niet meer op urgentie gefilterd.

Nastynick moet hier dus niet huilie huilie gaan doen maar goed naar zijn eigen functioneren als leiding kijken. Als je de waarheid onder ogen durft te zien dan zie je dat K32 organisatorisch verrot is. Alleen als je het in durft te zien dan kan je daadwerkelijk iets aan het probleem doen. Ik ben echter bang dat er te weinig kwaliteit in K32 zit om dit effectief op te pakken. Het is en blijft pappen en nat houden, net zolang totdat de iets slimmere spelers in K32 zeggen: Nu is het genoeg!

Als je goed leest huil ik niet eens;) Ik ben puur recruiter meer niet, dus denk nou niet dat je zoals altijd weer alles weet want je hebt het weer mis. Ik denk dat bij jou stam de kwaliteit nergens te vinden is.
 

DeletedUser

Guest
Kijk jij maar eerst eens binnen je eigen stam voordat jij je mond opendoet over een andere stam, over jouw leidingskwaliteiten is ook nooit echt goed gesproken :rolleyes:

Als je goed leest huil ik niet eens;) Ik ben puur recruiter meer niet, dus denk nou niet dat je zoals altijd weer alles weet want je hebt het weer mis. Ik denk dat bij jou stam de kwaliteit nergens te vinden is.

Het zijn precies de antwoorden die ik had verwacht van kortzichtige leiders. Jullie durven niet gewoon kritisch naar jezelf te kijken. Daarvoor missen jullie dus duidelijk de kwaliteiten. Geeft niks jongens gewoon doorgaan. Binnenkort blazen jullie jezelf toch wel op. Een aantal reacties van stamleden van K32 n.a.v. mijn bericht in mijn persoonlijke postbus:

Player1) heeey die Peev, je slaat de spijker op zijn kop op het AF. wedden dat ze boos worden en er niks van aangetrokken gaat worden.

Player2) De leiding hout idd alles binne hun eigen, mijn vertrek staad vast.

Er broeit iets in K32, dat is zeker en het zal me niets verbazen als het vertrek van djeppe op de een of andere manier hier ook mee te maken heeft. Deze laatste suggestie is eerlijk gezegd meer een gevoel dan dat ik daar bewijzen voor heb.
 

DeletedUser

Guest
peevee, je info is niet juist, ik ben geen leider, hmmmmm, ik dacht dat jij altijd alles wist not :D
 

DeletedUser

Guest
nuja peevee jij staat ook niet onmiddenlijk voor de eerlijkheid bekend. ik heb je al meer toeren zien uithalen om mensen tegen elkaar op te zetten. maar daarvoor werken jullie nu wel met de perfecte personen samen. genfighter staat daar namenlijk ook bekend voor.
 

DeletedUser26151

Guest
ik baal er wel van dat TA ons backstabt maar zo spelen hun dit hadden we kunnen verwachten
 

DeletedUser

Guest
ik baal er wel van dat TA ons backstabt maar zo spelen hun dit hadden we kunnen verwachten

nuja van je fouten leer je :)

goed contact is belangenrijk voor een bg anders valt hij en kunnen er wel is vreemde dingen gebeuren.
 

DeletedUser26151

Guest
nuja van je fouten leer je :)

goed contact is belangenrijk voor een bg anders valt hij en kunnen er wel is vreemde dingen gebeuren.

zoals er door velen al gezegd werd gebruikte ze ons alleen om SPQR weg te werken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan