Verraad van BG

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
nuja peevee jij staat ook niet onmiddenlijk voor de eerlijkheid bekend. ik heb je al meer toeren zien uithalen om mensen tegen elkaar op te zetten. maar daarvoor werken jullie nu wel met de perfecte personen samen. genfighter staat daar namenlijk ook bekend voor.

Ik heb al vaker mensen hier uitgedaagd om met feiten te komen betreffende mij want je bent de zoveelste die andere spelers na zit te praten. Nog niemand is met feiten gekomen dat ik mensen opzettelijk tegen elkaar opzet of oneerlijk spel speel. Of je papegaai heet Bahizret of je bent de zoveelste meeloper zonder eigen mening die ik hier ben tegen gekomen.
 

DeletedUser

Guest
k32 deelt wel graag bondgenootschappen uit naar de grotere stammen in hun buurt.(IMM,-TA- dus en voorheen RTA/LGA) Bang?:)
 

DeletedUser23702

Guest
k32 deelt wel graag bondgenootschappen uit naar de grotere stammen in hun buurt.(IMM,-TA- dus en voorheen RTA/LGA) Bang?:)

je hebt meer aan een bg met een grotere stam dan een bg/nap/samenwerkings verdrag met een kleinere stam zoals dat gallia met NWS heeft.
 

DeletedUser28831

Guest
Ik heb al vaker mensen hier uitgedaagd om met feiten te komen betreffende mij want je bent de zoveelste die andere spelers na zit te praten. Nog niemand is met feiten gekomen dat ik mensen opzettelijk tegen elkaar opzet of oneerlijk spel speel. Of je papegaai heet Bahizret of je bent de zoveelste meeloper zonder eigen mening die ik hier ben tegen gekomen.

Hier heb je een feit Peevee wat bevestigt wat voor beeld wij van jouw hebben.
Dit bericht is verstuurt in het begin van deze oorlog.
Toen werkte je al samen met GENFIGHTER en kijk hoe je hem in dit bericht noem.
Een goede bondgenoot ben jij zodra het iets temoeilijk wordt om dan je bondgenoot aantebieden als alternatief.
Heb deze info toen der tijd ook gedeeld met Gen.
Dit bericht was gericht aan Evertus.

Peevee1 op 13.02. om 19:43 uur
Moest ff je aanvallen taggen, je zult toch niets binnenhalen. :p
Iedereen mag mij aanvallen behalve jij. Vraag Bahizret maar ff. Die heb ik zelfs aangespoord om aan te vallen. Als je toch doorzet zal je het heel moeilijk gaan krijgen met mij. Wij zouden samen GENLOSER gaan pakken, als je de aanvallen toch doorzet zal ik je niet meer gaan helpen, aan jou de keuze. ALs er nog 1 aanval van jou binnenkomt zal er in de toekomst niet meer samengewerkt gaan worden. Aan jou dus de keuze.
 

DeletedUser

Guest
je hebt meer aan een bg met een grotere stam dan een bg/nap/samenwerkings verdrag met een kleinere stam zoals dat gallia met NWS heeft.

ik bedoel meer iets dat ze dan de confrontatie uit de weg gaan door een bg/nap aan te stellen. want kom op het is een oorlog spel en zonder oorlog is het niet leuk;)
 

DeletedUser23702

Guest
ik bedoel meer iets dat ze dan de confrontatie uit de weg gaan door een bg/nap aan te stellen. want kom op het is een oorlog spel en zonder oorlog is het niet leuk;)

ze hebben toch oorlog met SPQR (en co)
en nu ook met TA

en het is niet verboden om BG's en NAP's te hebben ;)

maar, ga hier niet veel over kunnen zeggen omdat ik geen verstand deze oorlog heb.
Ken TA ook niet verder
 

DeletedUser18035

Guest
ik bedoel meer iets dat ze dan de confrontatie uit de weg gaan door een bg/nap aan te stellen. want kom op het is een oorlog spel en zonder oorlog is het niet leuk;)

Oh wij gaan de confrontatie zeer zeker niet uit de weg. Aan deze kant van de wereld schommelt het alleen een beetje
 

DeletedUser

Guest
ze hebben toch oorlog met SPQR (en co)
en nu ook met TA

en het is niet verboden om BG's en NAP's te hebben ;)

maar, ga hier niet veel over kunnen zeggen omdat ik geen verstand deze oorlog heb.
Ken TA ook niet verder

het is indd niet verboden maar zegt wel iets over ''lafheid''. plus ze hebben oorlog met spQr maar recruiten er ook van..:p
 

DeletedUser

Guest
Hier heb je een feit Peevee wat bevestigt wat voor beeld wij van jouw hebben.
Dit bericht is verstuurt in het begin van deze oorlog.
Toen werkte je al samen met GENFIGHTER en kijk hoe je hem in dit bericht noem.
Een goede bondgenoot ben jij zodra het iets temoeilijk wordt om dan je bondgenoot aantebieden als alternatief.
Heb deze info toen der tijd ook gedeeld met Gen.
Dit bericht was gericht aan Evertus.

Peevee1 op 13.02. om 19:43 uur
Moest ff je aanvallen taggen, je zult toch niets binnenhalen. :p
Iedereen mag mij aanvallen behalve jij. Vraag Bahizret maar ff. Die heb ik zelfs aangespoord om aan te vallen. Als je toch doorzet zal je het heel moeilijk gaan krijgen met mij. Wij zouden samen GENLOSER gaan pakken, als je de aanvallen toch doorzet zal ik je niet meer gaan helpen, aan jou de keuze. ALs er nog 1 aanval van jou binnenkomt zal er in de toekomst niet meer samengewerkt gaan worden. Aan jou dus de keuze.

Ten eerste werk ik niet samen met GENFIGHTER en moet ik mij alleen tijdelijk even inhouden. GENFIGHTER weet wat hij na de tijdelijke samenwerking kan verwachten. Wij hebben namelijk geen BG met NWS. Met geen enkele stam trouwens. GENFIGHTER was geen alternatief voor de aanvallen, evertus kwam met de vraag bij mij om GENFIGHTER aan te vallen en niet ik.

Kortom, de mededeling is een feit. Wat jij eromheen verzint zijn je eigen verzinsels. Kom met feiten, harde feiten waarin klip en klaar blijkt dat ik de boel besodemieter. Je kunt je eigenlijk de moeite besparen, die feiten vind je namelijk niet.

Ik zit nu op het account van walk en ik kom niet meer bij. :D Het wordt tijd dat je leert timen robroow want je loopt al je treintjes dood. Hier werd eerder gemeld dat jij robroow een goede speler bent. 25 seconden tijd tussen je edeltrein is echt vreselijk n00b, zie hieronder. Kom niet aan met ik heb er geen moeite voor gedaan. Er werden steeds treintjes ingetrokken en weer ingezet. Dit valt me wel heel erg tegen van een speler die hoog van zichzelf opgeeft. Het enige positieve dat ik over je kan zeggen is dat je blijkbaar veel vrije tijd hebt, dat dan weer wel.

Aanval herbenoemen Gallia (279|234) K22 robroow vandaag om 22:39 uur 0:34:04
nobel herbenoemen Gallia (279|234) K22 robroow vandaag om 22:39 uur 0:34:06
Ondersteuning herbenoemen Gallia (279|234) K22 walk vandaag om 22:39 uur 0:34:06
nobel herbenoemen Gallia (279|234) K22 robroow vandaag om 22:39 uur 0:34:23
nobel herbenoemen Gallia (279|234) K22 robroow vandaag om 22:39 uur 0:34:27
nobel herbenoemen Gallia (279|234) K22 robroow vandaag om 22:40 uur 0:34:31
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Dat K32 niet begrepen heeft dat het BG met TA niet meer bestaat verbaast mij allerminst. Ik krijg van meerdere spelers uit K32 al maanden door dat de communicatie vanuit de leiding naar de overige leden zwaar onder de maat is. Er is veel beterschap beloofd vanuit de stamleiding maar altijd zonder succes.
Belangrijke informatie wordt achtergelaten, uit angst voor de val van K32. Angst is een hele slechte raadgever en daardoor wordt belangrijke informatie niet meer op urgentie gefilterd.

Nastynick moet hier dus niet huilie huilie gaan doen maar goed naar zijn eigen functioneren als leiding kijken. Als je de waarheid onder ogen durft te zien dan zie je dat K32 organisatorisch verrot is. Alleen als je het in durft te zien dan kan je daadwerkelijk iets aan het probleem doen. Ik ben echter bang dat er te weinig kwaliteit in K32 zit om dit effectief op te pakken. Het is en blijft pappen en nat houden, net zolang totdat de iets slimmere spelers in K32 zeggen: Nu is het genoeg!

Jij hebt een rare manier van denken. In deze tekst beweer jij dat als een stam een slechte interne communicatie heeft, je als Bondgenoot geen officiële beëdiging hoeft te sturen naar die stam dat de Bondgenootschap voor bij is.

Iedere bondgenoot heeft het recht om een Bondgenootschap te beëindigen. Daar valt niet over te twisten. Maar dit kan best wel beleefd gedaan worden met een 24 uur niet aanval duur.
Uit het niks aanvallen om paar dorpen te pakken is laf. En als je zo een spel moet spelen is dat geen kwaliteit.

@preevee1, jij zorgt wel dat je geen bewijs achter laat als je iemand probeer op te zetten;) Gewoon netjes inpakken.
 

DeletedUser

Guest
Jij hebt een rare manier van denken. In deze tekst beweer jij dat als een stam een slechte interne communicatie heeft, je als Bondgenoot geen officiële beëdiging hoeft te sturen naar die stam dat de Bondgenootschap voor bij is.

Iedere bondgenoot heeft het recht om een Bondgenootschap te beëindigen. Daar valt niet over te twisten. Maar dit kan best wel beleefd gedaan worden met een 24 uur niet aanval duur.
Uit het niks aanvallen om paar dorpen te pakken is laf. En als je zo een spel moet spelen is dat geen kwaliteit.

@preevee1, jij zorgt wel dat je geen bewijs achter laat als je iemand probeer op te zetten;) Gewoon netjes inpakken.

Ik beweer niet dat als een stam een slechte communicatie heeft dat je geen officiele beindiging hoeft te sturen. ALs je mijn post nog eens goed leest dan zul je zien dat ik dit niet bedoel. Wat ik wel beweer is, dat het meer voor de hand ligt dat de leiding van K32 niet begrepen heeft dat de BG met TA was opgezegd.

Op je laatste opmerking ga ik maar niet in, lijkt mij het veiligst. ;)
 

DeletedUser

Guest
Lol, een moddergevecht...:D
We zagen dit aan beide zijden wel een beetje aankomen denk ik. :p
We zouden wel extreem naïef moeten zijn als we dit niet hadden verwacht, ik denk ook dat enkelen uit -TA- dit wel zullen kunnen beamen bij het zien van enkele tjokvolle dorpen vlak naast hen maar verder geen bedreiging kennen van andere stammen, maar zij hadden dan ook wel extreem naïef moeten zijn als ze hadden verwacht dat we met zulke afspraken over de strijd in K41 akkoord zouden zijn...

Dus onverwacht is het niet echt, verrast zijn we wel een beetje door de laffe manier van handelen, maar buiten enkele goedkope dorpjes zal dit verder niet veel opleveren lijkt mij.

Of dit het begin van een oorlog wordt is me niet erg duidelijk, dat zal de komende weken moeten blijken.

het is indd niet verboden maar zegt wel iets over ''lafheid''. plus ze hebben oorlog met spQr maar recruiten er ook van..:p

-TA- ook... :eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik beweer niet dat als een stam een slechte communicatie heeft dat je geen officiele beindiging hoeft te sturen. ALs je mijn post nog eens goed leest dan zul je zien dat ik dit niet bedoel. Wat ik wel beweer is, dat het meer voor de hand ligt dat de leiding van K32 niet begrepen heeft dat de BG met TA was opgezegd.

Op je laatste opmerking ga ik maar niet in, lijkt mij het veiligst. ;)

Nu ik het nog eens lees zie ik inderdaad dat je het er niet zo in had gezet.
Alleen jij begint over de communicatie. Als iemand zo van onderwerp overslaat denk je normaal toch dat er een link bestaat. Uit jou verhaal had ik die link begrepen. Omdat je wel vermeld dat het jou niks verbaast dat ze het binnen K-32 niet snapten.

Maar als we op deze topic even terug komen.
-Ta- backstabt omdat ze een paar goedkope dorpen willen hebben. Hadden zie niet even een Nette brief naar K-32 kunnen sturen om de Bondgenootschap te beëindigen? Je kunt K-32 van alles onderstellen. Maar waarom moest -Ta- K-32 backstabben?
 

DeletedUser

Guest
Nu ik het nog eens lees zie ik inderdaad dat je het er niet zo in had gezet.
Alleen jij begint over de communicatie. Als iemand zo van onderwerp overslaat denk je normaal toch dat er een link bestaat. Uit jou verhaal had ik die link begrepen. Omdat je wel vermeld dat het jou niks verbaast dat ze het binnen K-32 niet snapten.

Maar als we op deze topic even terug komen.
-Ta- backstabt omdat ze een paar goedkope dorpen willen hebben. Hadden zie niet even een Nette brief naar K-32 kunnen sturen om de Bondgenootschap te beëindigen? Je kunt K-32 van alles onderstellen. Maar waarom moest -Ta- K-32 backstabben?

Mensen geven steeds aan dat ze geen grote lappen tekst willen lezen. Ik kan het a la De Jarl van Noorwegen lang en duidelijk uiteenzetten, dit wordt door 90% van de lezers niet gewaardeerd helaas. Ik las zijn epistels in ieder geval altijd van het begin tot het eind. Ik zal voortaan iets duidelijker zijn.

Vanwege al het geouwehoer met BG's en NAP's heeft Gallia besloten uberhaupt geen BG's en NAP's aan te gaan. Is wel zo makkelijk en nooit gezeur achteraf. Gallia werkt momenteel samen met NWS. Als je samenwerkt val je elkaar volgens normen van fatsoen niet aan.

K32 krijgt nu het loon van de angst. Ze gaan met iedereen een BG aan. Dat is op verre afstand door iets sluwere stammen te ruiken. Het verdient misschien niet de hoofdprijs, logisch is het wel.

Ik heb een tijdje geleden de gelegenheid gehad om het forum van IMM door te nemen. De BG met K32 werd door hen toen niet serieus genomen. Er stond een topic op hun forum waarin gemeld werd om te profiteren van de bescherming van K32. IMM is destijds alleen een BG aangegaan vanwege het puntenaantal van K32. K32 werd neergezet als een stam vol angsthazen die alleen zo groot zijn geworden omdat ze eerder begonnen waren dan zijzelf. IMM is immers een RIM-stam. Zodra de mogelijkheid zich voor zou doen zou de BG opgezegd worden en K32 aangevallen worden. Vooral Ghegis Kahn werd genoemd als eerste slachtoffer omdat deze een puntengeiler zou zijn. Het scheen dat hij zijn dorpjes volledig uitbouwt of zoiets.

Kortom: Wie zaait zal oogsten!
 

DeletedUser

Guest
Mensen geven steeds aan dat ze geen grote lappen tekst willen lezen. Ik kan het a la De Jarl van Noorwegen lang en duidelijk uiteenzetten, dit wordt door 90% van de lezers niet gewaardeerd helaas. Ik las zijn epistels in ieder geval altijd van het begin tot het eind. Ik zal voortaan iets duidelijker zijn.

Vanwege al het geouwehoer met BG's en NAP's heeft Gallia besloten uberhaupt geen BG's en NAP's aan te gaan. Is wel zo makkelijk en nooit gezeur achteraf. Gallia werkt momenteel samen met NWS. Als je samenwerkt val je elkaar volgens normen van fatsoen niet aan.

K32 krijgt nu het loon van de angst. Ze gaan met iedereen een BG aan. Dat is op verre afstand door iets sluwere stammen te ruiken. Het verdient misschien niet de hoofdprijs, logisch is het wel.

Ik heb een tijdje geleden de gelegenheid gehad om het forum van IMM door te nemen. De BG met K32 werd door hen toen niet serieus genomen. Er stond een topic op hun forum waarin gemeld werd om te profiteren van de bescherming van K32. IMM is destijds alleen een BG aangegaan vanwege het puntenaantal van K32. K32 werd neergezet als een stam vol angsthazen die alleen zo groot zijn geworden omdat ze eerder begonnen waren dan zijzelf. IMM is immers een RIM-stam. Zodra de mogelijkheid zich voor zou doen zou de BG opgezegd worden en K32 aangevallen worden. Vooral Ghegis Kahn werd genoemd als eerste slachtoffer omdat deze een puntengeiler zou zijn. Het scheen dat hij zijn dorpjes volledig uitbouwt of zoiets.

Kortom: Wie zaait zal oogsten!

profiteren van de bescherming van je bg, is dat niet de normaalste zaak van de wereld???
Waarmee ik bedoel, dat je de frontdorpen tussen K32 en IMM niet moet volsteken met troepen maar leeg kan zetten ter ondersteuning ergens anders. Dat is uiteindelijk een van de voordelen van een bg lijkt me.
Ghegis Khan ligt 100 velden verwijderd van IMM, zou een erg leuke actie zijn ja.... :rolleyes:

En welk loon van de angst hebben we gekregen???
Enig idee hoe snel we de controle veroverden in K41?
 

DeletedUser

Guest
profiteren van de bescherming van je bg, is dat niet de normaalste zaak van de wereld???
Waarmee ik bedoel, dat je de frontdorpen tussen K32 en IMM niet moet volsteken met troepen maar leeg kan zetten ter ondersteuning ergens anders. Dat is uiteindelijk een van de voordelen van een bg lijkt me.
Ghegis Khan ligt 100 velden verwijderd van IMM, zou een erg leuke actie zijn ja.... :rolleyes:

En welk loon van de angst hebben we gekregen???
Enig idee hoe snel we de controle veroverden in K41?

Als je goed gelezen had dan zou je gelezen hebben dat dat niet de insteek van IMM was geweest bij het aangaan van de bg met jullie. Ze wilden alleen profiteren van jullie puntenaantal. Ook van het Ghegis Kahn verhaal keek ik van op.

De angst van het snel aangaan van BG's om aanvallen te voorkomen. Als je niet aangevallen wordt kun je de volledige focus leggen op aanvallen. Het is een lange tijd goed gegaan, nu krijgen jullie loon naar werken. Gevalletje eigen schuld dikke bult dus.
 

DeletedUser

Guest
dat TA met deze actie niet de schoonheidsprijs verdient is nou wel duidelijk denk ik,
waar ik meer in geïnteresseerd ben is het gevolg,
gaat k32 tegen alle kritiek (angsthazen-stam, enz)
nou vol oorlog voeren tegen TA?
of laten ze het sussen,
ik hoop in iedergeval op wat actie:p
 

DeletedUser

Guest
Nogmaals de vraag dan, welk loon naar werken?
Schrik van -TA- hebben we niet, en een oorlog met hen is mij best, we zagen dit iig toch al weken aankomen lijkt mij dat die bg geen lang leven beschoren is...

ach, je blijft maar wat stoken, boeit me niet, ik weet alleen dat het zeker niet slecht gaat atm.
 

DeletedUser16533

Guest
Mensen geven steeds aan dat ze geen grote lappen tekst willen lezen. Ik kan het a la De Jarl van Noorwegen lang en duidelijk uiteenzetten, dit wordt door 90% van de lezers niet gewaardeerd helaas. Ik las zijn epistels in ieder geval altijd van het begin tot het eind. Ik zal voortaan iets duidelijker zijn.

Vanwege al het geouwehoer met BG's en NAP's heeft Gallia besloten uberhaupt geen BG's en NAP's aan te gaan. Is wel zo makkelijk en nooit gezeur achteraf. Gallia werkt momenteel samen met NWS. Als je samenwerkt val je elkaar volgens normen van fatsoen niet aan.

K32 krijgt nu het loon van de angst. Ze gaan met iedereen een BG aan. Dat is op verre afstand door iets sluwere stammen te ruiken. Het verdient misschien niet de hoofdprijs, logisch is het wel.

Ik heb een tijdje geleden de gelegenheid gehad om het forum van IMM door te nemen. De BG met K32 werd door hen toen niet serieus genomen. Er stond een topic op hun forum waarin gemeld werd om te profiteren van de bescherming van K32. IMM is destijds alleen een BG aangegaan vanwege het puntenaantal van K32. K32 werd neergezet als een stam vol angsthazen die alleen zo groot zijn geworden omdat ze eerder begonnen waren dan zijzelf. IMM is immers een RIM-stam. Zodra de mogelijkheid zich voor zou doen zou de BG opgezegd worden en K32 aangevallen worden. Vooral Ghegis Kahn werd genoemd als eerste slachtoffer omdat deze een puntengeiler zou zijn. Het scheen dat hij zijn dorpjes volledig uitbouwt of zoiets.

Kortom: Wie zaait zal oogsten!

peevee je zal je eigen leugens nog geloven zeker?
K32 weet maar al te goed hoe wij over hen denken, ik weet wat je probeert te doen, maar dat zal deze keer niet werken :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan