Verraad van BG

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
nou kom op dan k32 laat zien of je die #2 plek waardig bent;)
(we weten dat jullie kunnen internen laat eens wat anders zien:D)
 

DeletedUser

Guest
Mensen geven steeds aan dat ze geen grote lappen tekst willen lezen. Ik kan het a la De Jarl van Noorwegen lang en duidelijk uiteenzetten, dit wordt door 90% van de lezers niet gewaardeerd helaas. Ik las zijn epistels in ieder geval altijd van het begin tot het eind. Ik zal voortaan iets duidelijker zijn.

Inderdaad, De teksten van De Jarl van Noorwegen kon ik wel waarderen en ik las ze dan ook. Je krijgt dat tenminste een mening met argumenten te horen.
 

DeletedUser

Guest
Mensen geven steeds aan dat ze geen grote lappen tekst willen lezen. Ik kan het a la De Jarl van Noorwegen lang en duidelijk uiteenzetten, dit wordt door 90% van de lezers niet gewaardeerd helaas. Ik las zijn epistels in ieder geval altijd van het begin tot het eind. Ik zal voortaan iets duidelijker zijn.

Vanwege al het geouwehoer met BG's en NAP's heeft Gallia besloten uberhaupt geen BG's en NAP's aan te gaan. Is wel zo makkelijk en nooit gezeur achteraf. Gallia werkt momenteel samen met NWS. Als je samenwerkt val je elkaar volgens normen van fatsoen niet aan.

K32 krijgt nu het loon van de angst. Ze gaan met iedereen een BG aan. Dat is op verre afstand door iets sluwere stammen te ruiken. Het verdient misschien niet de hoofdprijs, logisch is het wel.

Ik heb een tijdje geleden de gelegenheid gehad om het forum van IMM door te nemen. De BG met K32 werd door hen toen niet serieus genomen. Er stond een topic op hun forum waarin gemeld werd om te profiteren van de bescherming van K32. IMM is destijds alleen een BG aangegaan vanwege het puntenaantal van K32. K32 werd neergezet als een stam vol angsthazen die alleen zo groot zijn geworden omdat ze eerder begonnen waren dan zijzelf. IMM is immers een RIM-stam. Zodra de mogelijkheid zich voor zou doen zou de BG opgezegd worden en K32 aangevallen worden. Vooral Ghegis Kahn werd genoemd als eerste slachtoffer omdat deze een puntengeiler zou zijn. Het scheen dat hij zijn dorpjes volledig uitbouwt of zoiets.

Kortom: Wie zaait zal oogsten!

peeveetje toch als je niet weet waarover je spreekt zwijg. de bg is altijd serieus genomen door ons. we hebben het niet gestart vanwege punten. maar ik heb geen zin om alles voor jou uit te leggen probeer nog is opnieuw uit te zoeken. succes.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb al vaker mensen hier uitgedaagd om met feiten te komen betreffende mij want je bent de zoveelste die andere spelers na zit te praten. Nog niemand is met feiten gekomen dat ik mensen opzettelijk tegen elkaar opzet of oneerlijk spel speel. Of je papegaai heet Bahizret of je bent de zoveelste meeloper zonder eigen mening die ik hier ben tegen gekomen.

moet ik met feiten komen dat je mensen tegen elkaar probeert op te zetten ?

nu lees dan je eigen posts in dit forum. bewijs genoeg ?
 

DeletedUser25273

Guest
Hmm, voor dit moddergevechtje pak ik even een bak popcorn en een lekker drankje.

****gaat comfortabel zitten, zakt wat onderuit en geniet van het schouwspel****
 

DeletedUser

Guest
ok genoeg gelul jongens laat maar zien wie wie owned geen woorden aan vuil maken
 

DeletedUser10169

Guest
Vanwege al het geouwehoer met BG's en NAP's heeft Gallia besloten uberhaupt geen BG's en NAP's aan te gaan. Is wel zo makkelijk en nooit gezeur achteraf. Gallia werkt momenteel samen met NWS. Als je samenwerkt val je elkaar volgens normen van fatsoen niet aan.

Juist ja, vandaar dat je meteen als eerste naar ons kwam toen je gallia opricht had voor een bg?
Dat zegt al meteen iets over jullie angst en niet de onze want jullie werden gewoon vierkantig afgewezen zonder dat er enige discussie voor nodig was.

K32 krijgt nu het loon van de angst. Ze gaan met iedereen een BG aan. Dat is op verre afstand door iets sluwere stammen te ruiken. Het verdient misschien niet de hoofdprijs, logisch is het wel.

Vandaar dat TA de eerst bg nieuw bg werd op een jaar tijd? :rolleyes:
Dus omdat we 1 bg hebben en voor de rest enkel vijanden, wat al zo over een jaar is, buiten nu dan eventjes met TA, maakt ons bangeriken die alles uit de weg gaan, met iedereen bg's afsluiten en wat is het ondertussen allemaal geweest?

Stats als deze komen dan wel geinig over, niet? :rolleyes::rolleyes:

Side 1:
Tribes: K 32
Players:

Side 2:
Tribes: Gallia
Players:

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 141
Kant 2: 45
Verschil: 96

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,354,088
Kant 2: 447,607
Verschil: 906,481

image.php
 

DeletedUser

Guest
Schrik van -TA- hebben we niet, en een oorlog met hen is mij best, we zagen dit iig toch al weken aankomen lijkt mij dat die bg geen lang leven beschoren is...

Je geeft nu aan dat dit topic dus overbodig is. Uit je woorden maak ik op dat de BG wel ten einde was. Typisch K32. Waar is jullie communicatie? Het wordt nu wel lachwekkend


Juist ja, vandaar dat je meteen als eerste naar ons kwam toen je gallia opricht had voor een bg?
Dat zegt al meteen iets over jullie angst en niet de onze want jullie werden gewoon vierkantig afgewezen zonder dat er enige discussie voor nodig was.

Er is nooit een BG-aanvraag geweest door Gallia naar welke stam dan ook. Bewijzen graag, die zijn er niet want het is nimmer aangevraagd. Er is door mij naar alle stammen rondom ons heen de vraag geweest hoe zij tegen deze nieuwe stam aangekeken werd, niets meer en niets minder. Dat jullie dit opgevat hebben als BG-aanvraag is tekenend. Jullie begrijpen er echt niets van. Deze opmerking is het bewijs van het gelijk van TA. De BG was gewoon over, alleen K32 begreep het niet.



Wat ik op het forum van IMM heb gelezen over K32 was overduidelijk. [punt]
Wel slim van IMM om K32 rustig te houden door ze voor te houden dat ik probeer onrust te stoken. K32 is dom genoeg om met deze uitleg genoegen te nemen. Kortom K32 is het speelballetje van vele stammen om hen heen. Ik neem K32 in ieder geval niet meer serieus, wie nog wel?

Ik kom ook tot de conclusie dat de gemiddelde speler uit K32, 1 hersencel meer heeft dan een koe. Gelukkig maar, want anders schijten ze hun bureaustoel en toetsenbord er nog onder.
 

DeletedUser

Guest
Succes beide. ;)

Misschien wel 'n laffe actie maar slim gezien.
In TW moet je nooit iemand vertrouwen, zelfs niet iedereen van je eigen stam. Ben er maar zeker van dat overal een spion zit.

Dus eigenlijk vind 'k het een beetje jullie eigen schuld ^^
Vertrouw nooit een andere stam ook. BG's hebben kan 2 kanten uitdraaien, een goede en een slechte.
 

DeletedUser23702

Guest
Mensen geven steeds aan dat ze geen grote lappen tekst willen lezen. Ik kan het a la De Jarl van Noorwegen lang en duidelijk uiteenzetten, dit wordt door 90% van de lezers niet gewaardeerd helaas. Ik las zijn epistels in ieder geval altijd van het begin tot het eind. Ik zal voortaan iets duidelijker zijn.

Vanwege al het geouwehoer met BG's en NAP's heeft Gallia besloten uberhaupt geen BG's en NAP's aan te gaan. Is wel zo makkelijk en nooit gezeur achteraf. Gallia werkt momenteel samen met NWS. Als je samenwerkt val je elkaar volgens normen van fatsoen niet aan.

K32 krijgt nu het loon van de angst. Ze gaan met iedereen een BG aan. Dat is op verre afstand door iets sluwere stammen te ruiken. Het verdient misschien niet de hoofdprijs, logisch is het wel.

Ik heb een tijdje geleden de gelegenheid gehad om het forum van IMM door te nemen. De BG met K32 werd door hen toen niet serieus genomen. Er stond een topic op hun forum waarin gemeld werd om te profiteren van de bescherming van K32. IMM is destijds alleen een BG aangegaan vanwege het puntenaantal van K32. K32 werd neergezet als een stam vol angsthazen die alleen zo groot zijn geworden omdat ze eerder begonnen waren dan zijzelf. IMM is immers een RIM-stam. Zodra de mogelijkheid zich voor zou doen zou de BG opgezegd worden en K32 aangevallen worden. Vooral Ghegis Kahn werd genoemd als eerste slachtoffer omdat deze een puntengeiler zou zijn. Het scheen dat hij zijn dorpjes volledig uitbouwt of zoiets.

Kortom: Wie zaait zal oogsten!

Hey peevee,

Tijdje geleden dat ik je op het forum ben tegengekomen, vindt het ook leuk weer wat van je te lezen.
Bij de eerste posts dacht ik haast, dat kan peevee niet zijn.

Maar goed, het laatste stukje over een topic binnen onze stam, zou je me dat aub willen doorsturen, heb het namelijk niet gezien.
het klopt, wij hebben geluk met een goede BG als k-32. Zodra ze ons nodig hebben zullen wij er net zo goed zijn.
Op dit moment profiteren wij dus van hen... en zodra zij het nodig hebben, kunnen ze van ons profiteren ;)
lijkt me enigzins logisch.

Dat destijds de bg enkel is aangegaan vanwege de punten kan ik me niet voorstellen. En zoals ik al zei, kan me deze post(s) ook niet herinneren van ons forum.
Wel hebben we het over geghis kahn gehad, maar dat stond niet in verband met de manier waarop jij het nu brengt ;)

verder moet ik zeggen, een erg nette post (helaas van de stukken onwaarheden) ;)
keep up the good work ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Je geeft nu aan dat dit topic dus overbodig is. Uit je woorden maak ik op dat de BG wel ten einde was. Typisch K32. Waar is jullie communicatie? Het wordt nu wel lachwekkend




Er is nooit een BG-aanvraag geweest door Gallia naar welke stam dan ook. Bewijzen graag, die zijn er niet want het is nimmer aangevraagd. Er is door mij naar alle stammen rondom ons heen de vraag geweest hoe zij tegen deze nieuwe stam aangekeken werd, niets meer en niets minder. Dat jullie dit opgevat hebben als BG-aanvraag is tekenend. Jullie begrijpen er echt niets van. Deze opmerking is het bewijs van het gelijk van TA. De BG was gewoon over, alleen K32 begreep het niet.



Wat ik op het forum van IMM heb gelezen over K32 was overduidelijk. [punt]
Wel slim van IMM om K32 rustig te houden door ze voor te houden dat ik probeer onrust te stoken. K32 is dom genoeg om met deze uitleg genoegen te nemen. Kortom K32 is het speelballetje van vele stammen om hen heen. Ik neem K32 in ieder geval niet meer serieus, wie nog wel?

Ik kom ook tot de conclusie dat de gemiddelde speler uit K32, 1 hersencel meer heeft dan een koe. Gelukkig maar, want anders schijten ze hun bureaustoel en toetsenbord er nog onder.


pfff peevee wat kan jij toch liegen, tuurlijk heb je een bondgenootsaanvraag naar ons gestuurd en dat was nog wel naar mij en hier heb je je bewijzen:
:D:D:D

ontvangen op 07.12. om 16:00 uur
Betreft: Diplomatieke betrekkingen heeft het volgende geschreven:

Peevee1 vandaag om 13:06 uur
Beste brigitte,

Zoals je al weet is er een nieuwe stam ontstaan uit oud leden van +TFC+.
Deze stam bestaat uit goede en actieve stamleden die elkaar in voor- en tegenspoed ondersteunen.
Gallia heeft door dit besluit afstand genomen van het beleid van hun oude stam.
Dit betekent ook dat zij bijvoorbeeld afstand hebben genomen van alle oorlogen waar +TFC+ zich in bevond.
Gallia wil op een andere manier naar zijn collega-stammen kijken om zodoende tot andere inzichten te gaan komen.

Een frisse start betekent voor hen, en voor jullie, ook nieuwe diplomatieke mogelijkheden.
Oud zeer t.o.v. andere stammen heeft Gallia achter zich gelaten en zij staan voor alles open.

Wij willen jullie vragen om eens kritisch naar ons als stam te kijken en een positie t.a.v. ons in te nemen.
Wij horen dan ook graag jullie bevindingen.

Met vriendelijke groet,
Peevee1
Gallia
 

DeletedUser

Guest
Ik zie daar in feite helemaal geen bg-aanvraag in :confused:
Enkel de vraag hoe jullie er tegenover staan.
 

DeletedUser

Guest
Ik zie daar in feite helemaal geen bg-aanvraag in :confused:
Enkel de vraag hoe jullie er tegenover staan.


Precies, K32 laat wederom weer zien het lachertje van wereld 7 te zijn. Sorry brigitte, je bent het typische voorbeeld van een speler van K32. Een bijzonder laag niveau en het besef van een pinda. Jullie begrijpen echt helemaal niets van wat er om jullie heen gebeurd he? Jullie worden gebruikt als toiletpapier en na gebruik worden jullie doorgespoeld.

Toch ken ik een aantal spelers uit jullie stam als aardige en slimme individuen. Ik vind het fascinerend om te zien dat deze spelers, die overigens veruit in de minderheid zijn, toch in een stam blijven zitten met spelers die zo'n laag niveau hebben. Deze spelers doen zichzelf tekort en ik kan me niet voorstellen dat ze dat zelf niet doorhebben. Het merendeel van de K32-leden zal waarschijnlijk nog zakken voor een beroepskeuzetest.
 

DeletedUser18035

Guest
Precies, K32 laat wederom weer zien het lachertje van wereld 7 te zijn. Sorry brigitte, je bent het typische voorbeeld van een speler van K32. Een bijzonder laag niveau en het besef van een pinda. Jullie begrijpen echt helemaal niets van wat er om jullie heen gebeurd he? Jullie worden gebruikt als toiletpapier en na gebruik worden jullie doorgespoeld.

Toch ken ik een aantal spelers uit jullie stam als aardige en slimme individuen. Ik vind het fascinerend om te zien dat deze spelers, die overigens veruit in de minderheid zijn, toch in een stam blijven zitten met spelers die zo'n laag niveau hebben. Deze spelers doen zichzelf tekort en ik kan me niet voorstellen dat ze dat zelf niet doorhebben. Het merendeel van de K32-leden zal waarschijnlijk nog zakken voor een beroepskeuzetest.


aardig en slim, heb je het nu over mij?:D Waarom zijn wij nu opeens het lachertje, kijk vorige stats en dan is jou stam het lachtertje? Je lult maar wat raak en denkt dat je feiten heb, net zoals die opsomming Player 1 en player 2, kom met echte teksten, dat kan een kind van 2 nog uit zn duim zuigen.
 

DeletedUser

Guest
aardig en slim, heb je het nu over mij?:D Waarom zijn wij nu opeens het lachertje, kijk vorige stats en dan is jou stam het lachtertje? Je lult maar wat raak en denkt dat je feiten heb, net zoals die opsomming Player 1 en player 2, kom met echte teksten, dat kan een kind van 2 nog uit zn duim zuigen.


Helaas, ik heb het niet over jou. Ook voor jou geldt: Sorry nastynick, je bent het typische voorbeeld van een speler van K32. Een bijzonder laag niveau en het besef van een pinda. Jullie begrijpen echt helemaal niets van wat er om jullie heen gebeurd he? Jullie worden gebruikt als toiletpapier en na gebruik worden jullie doorgespoeld.
 

DeletedUser23702

Guest
Helaas, ik heb het niet over jou. Ook voor jou geldt: Sorry nastynick, je bent het typische voorbeeld van een speler van K32. Een bijzonder laag niveau en het besef van een pinda. Jullie begrijpen echt helemaal niets van wat er om jullie heen gebeurd he? Jullie worden gebruikt als toiletpapier en na gebruik worden jullie doorgespoeld.

Gelukkig doen we aan recycling/hergebruik ;)
 

DeletedUser

Guest
Gelukkig doen we aan recycling/hergebruik ;)

Jammer genoeg moet je belangrijke boodschappen tegen K32-leden herhalen want anders komt de boodschap niet door of wordt deze niet begrepen. :(
Dat is trouwens ook de uitkomst van deze hele discussie in dit topic.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan