DeletedUser
Guest
Ik zie niet wat er zou moeten werken aan je zwaktebod.
Ik ben een allrounder
blijkbaar niet...
En als ze dat niet gedaan hadden had BWR gewonnen?.. Slim gedaan dan, beter je principes opzij zetten en winnen dan van BWR verliezen..
Zelfs als massastam was het qua skillgemiddelde alsnog veel beter dan BWR denk ik.
Is goed![]()
Hij pakt jou zelfs zonder PA.
Dus niet zo zeuren jij pannenkoek.
En als ze dat niet gedaan hadden had BWR gewonnen?.. Slim gedaan dan, beter je principes opzij zetten en winnen dan van BWR verliezen..
Zelfs als massastam was het qua skillgemiddelde alsnog veel beter dan BWR denk ik.
Ze hebben de winst gepakt de moment ze besloten al hun principes aan de kant te zetten en hetgeen ze zo hard op gezeikt hadden zelf te doen en een massastam te maken om de wereld te eindigen..
Blijkbaar heeft BWR niet de scripts gehad die Sick. wel had. Dan kun je ook concluderen dat Sick. effectiever gezocht heeft naar scripts dan BWR. Zo kun je oneindig veel dingen noemen die Sick. beter dan BWR heeft gedaan waardoor Sick. uiteindelijk eerder de eindstreep heeft gehaald. Dat skillgemiddelde (dat toch echt hoger was) en die scripts (over welke heb je het eigenlijk), waren onderdelen van de overwinning van Sick.Ha! BWR zat nog meer als 50 miljoen van de overwinningsvoorwaarden af. En nee sorry hoor, geef mij maar mijn principes, Sick. heeft zich tot BWR verlaagd en heeft dus precies op dezelfde manier gewonnen als BWR zou doen. Wat is er beter aan? En welk skillgemiddelde? Dat met of zonder scripts?
Wie ben jij om mij te vertellen dat ik niet zoveel moet denken? Baal je zo hard dat je bent geownt?Je moet niet zoveel denken....
Blijkbaar heeft BWR niet de scripts gehad die Sick. wel had. Dan kun je ook concluderen dat Sick. effectiever gezocht heeft naar scripts dan BWR. Zo kun je oneindig veel dingen noemen die Sick. beter dan BWR heeft gedaan waardoor Sick. uiteindelijk eerder de eindstreep heeft gehaald. Dat skillgemiddelde (dat toch echt hoger was) en die scripts (over welke heb je het eigenlijk), waren onderdelen van de overwinning van Sick.
Oh, jah, nog iemand die het leuk vind illegale scripts te promoten.
Dat skillgemiddelde (dat toch echt hoger was) en die scripts (over welke heb je het eigenlijk), waren onderdelen van de overwinning van Sick.
Wie ben jij om mij te vertellen dat ik niet zoveel moet denken? Baal je zo hard dat je bent geownt?
Nah onzin. Laatst sprak ik op Skype ook al één van Sick die stelde dat het de verdienste was van Sick dat zij goede scripts zochten ed.
Ik zal nogmaals zeggen wat ik daar zei:
Tribalwars is een spel wat eerlijk gespeeld hoort te worden. Als je wil kijken wie de beste illegale scripts kan schrijven moet je dat bij een illegale-script-contest gaan doen. Het is niet de bedoeling van dit spel -> staat gelijk aan vals spelen -> behoort gestraft en al helemaal niet goedgekeurd te worden.
En Sick is de sterkste stam. Dat kan niemand ontkennen. De zere plek ligt exact waar Glenn zegt dat ie ligt. Kopstukken uit Sick hebben op dit forum anderen verfoeit, overhoop gescholden ed omdat zij van mening waren dat de wereld moest eindigen.
Wil jij gaan zeggen dat vervolgens zelf de wereld op slot gooien (waarmee je, en ik citeer, de plezier voor anderen verpest) geen hypocriete beslissing is?