Verhalen & plannen

DeletedUser62454

Guest
:eek:
ik ga dei aangeven :rolleyes:

Als de paashaas hier poost dat het waar is geloof ik het pas.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Kats iedereen naar de hel:eek:
 

DeletedUser

Guest
Dan doe je dat. Omdat jeffa iets zegt wil dat niet direct zeggen dat het zo is.
Ik heb ook ooit eens gehoord dat er in Dei bepaalde scripts worden gebruikt die niet toegestaan zijn, dit maakt het toch niet direct de waarheid ofwel niels?

Dus waarom zou Jeffrey hier om liegen? Blijf maar gewoon ontkennen, ik ben er klaar mee. Wees gewoon een man en geef het toe zoals Jeffrey. En houd er toch gewoon mee op om telkens over Dei te beginnen om de druk van jezelf af te halen. Dei is niet en zal nooit als Sick. worden.
 
Reactiescore
57
Jongens, Niels hier is het voorbeeld kindje.
Luister naar hem, hij heeft altijd gelijk !

Voor iedereen die hem ook wilt, PM mijn lekker niet :p
Ik ben klaar met dit spel.
 

DeletedUser

Guest
Dus waarom zou Jeffrey hier om liegen? Blijf maar gewoon ontkennen, ik ben er klaar mee. Wees gewoon een man en geef het toe zoals Jeffrey. En houd er toch gewoon mee op om telkens over Dei te beginnen om de druk van jezelf af te halen. Dei is niet en zal nooit als Sick. worden.

Ik hoef totaal niet de druk van mezelf te halen, vertel je enkel dat ik ook bepaalde dingen heb gehoord over Dei, maar daar hoor je mij toch ook niet over zeiken joh. Dat Dei beter is als Sick. kan ik je ook wel op een papiertje geven, maar wij hadden die noobs gewoon nodig om de wereld te winnen, mission accomplished.
Waarom jeffa er over liegt? Geen flauw idee, moet je aan hem vragen.
 

DeletedUser

Guest
Waar maken jullie je druk om? Tis vast maar een of ander dom scriptje waar je niks aan hebt. En als Insane of wie dan ook het gebruikt zo hebben was het account net zo gegaan als Zone X, en dat was dus blijkbaar niet zo.

Terug naar jullie hokken iedereen ;p
 

DeletedUser62454

Guest
Waar maken jullie je druk om? Tis vast maar een of ander dom scriptje waar je niks aan hebt. En als Insane of wie dan ook het gebruikt zo hebben was het account net zo gegaan als Zone X, en dat was dus blijkbaar niet zo.

Terug naar jullie hokken iedereen ;p

reindout, op wereld 29 word je geedeld door apuz en as dat niet lukt edel ik je :d
:D
kidding ofourse
:eek:
kidding met dd in ss veranderen is
kissing :eek:
 

DeletedUser24056

Guest
Ik denk dat het geen geheim is dat 'het oude groepje' (woorden van conductedhero) vals speelde. Nee, dat zeg ik verkeerd: het behoorde een geheim te zijn, maar iedereen weet het.
Jullie mogen stoppen met ontkennen hoor. Ze gaan de wereld heus niet opnieuw opengooien omdat de winnaars bekennen.
 

DeletedUser24056

Guest
Maar goed, om on-topic te reageren:

Ik moet zeggen dat ik een leuke tijd heb gehad op wereld 20. Zowel als speler als buitenstaander, als speler het meeste. Hoewel, als speler was ik op wereldniveau natuurlijk ook niet meer dan een buitenstaander, maar wat we daar in het noorden deden was alleraardigst natuurlijk.
Ik kan me de ellenlange discussies met Godly Underdogg nog goed herinneren en de duidelijke meningen die velen toen nog hadden, niet beïnvloed door een ander, en wat destijds voornamelijk aantrekkelijk aan het W20-forum was was de bereidheid van bezoekers om argumenten aan te voeren en niet enkel te schelden. Zo had ik indertijd behoorlijk wat respect voor Evi Til, voordat hij zich tot debiel ontwikkelde. Die ontwikkeling loopt een beetje samen met het leaven van Maori en het joinen van Para.

Jaja, ik heb het hier leuk en gezellig gehad, maar ga eerlijk moeten zijn: tegenwoordig is er niets meer over van de charme die W20 eens gehad heeft.
 

DeletedUser23790

Guest
Ik zal Prince Charme wel even uithangen dan, om het nog enigszins terug te krijgen ;)
 

DeletedUser24056

Guest
Ik denk dat jij de woorden 'ik' en 'charme' enkel in combinatie met het woord 'geen' kunt gebruiken.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Allebij niet:p
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Bovenaan