Verhalen & plannen

DeletedUser52174

Guest
Eeeuuy

Ik zie nu (pas?) voor het eerst dat Sick. gewonnen heeft! En Insane is #1 eindigt! Gefeliciteerd aan mijn Sick. schatjes en vooral aan de diehard Sick. mensen waar ik nog mee heb gewerkt. Geweldige prestatie mannen! Wanneer hebben jullie de winst gepakt?

Edit: Lol Jeroen en Koen samen op Insane. Dodelijke combo ftw.
 

DeletedUser40402

Guest
Ze hebben de winst gepakt de moment ze besloten al hun principes aan de kant te zetten en hetgeen ze zo hard op gezeikt hadden zelf te doen en een massastam te maken om de wereld te eindigen..
 

DeletedUser52174

Guest
En als ze dat niet gedaan hadden had BWR gewonnen?.. Slim gedaan dan, beter je principes opzij zetten en winnen dan van BWR verliezen..
Zelfs als massastam was het qua skillgemiddelde alsnog veel beter dan BWR denk ik.
 

DeletedUser40402

Guest
Laatste keer dat ik keek zat BWR nog een paar maandjes van het einde volgens mij.
 

DeletedUser17072

Guest
Re: Verhalen & plannen

Hij pakt jou zelfs zonder PA.
Dus niet zo zeuren jij pannenkoek.

Wel met dat illegale scriptje, wat jullie gebruikt hebben.

Daarnaast blijft het een vooroordeel.

En als ze dat niet gedaan hadden had BWR gewonnen?.. Slim gedaan dan, beter je principes opzij zetten en winnen dan van BWR verliezen..
Zelfs als massastam was het qua skillgemiddelde alsnog veel beter dan BWR denk ik.

Je moet niet zoveel denken....
 

DeletedUser

Guest
Ze hebben de winst gepakt de moment ze besloten al hun principes aan de kant te zetten en hetgeen ze zo hard op gezeikt hadden zelf te doen en een massastam te maken om de wereld te eindigen..

*In staat een moord te doen voor de bedankknop*

En als ze dat niet gedaan hadden had BWR gewonnen?.. Slim gedaan dan, beter je principes opzij zetten en winnen dan van BWR verliezen..
Zelfs als massastam was het qua skillgemiddelde alsnog veel beter dan BWR denk ik.

Ha! BWR zat nog meer als 50 miljoen van de overwinningsvoorwaarden af. En nee sorry hoor, geef mij maar mijn principes, Sick. heeft zich tot BWR verlaagd en heeft dus precies op dezelfde manier gewonnen als BWR zou doen. Wat is er beter aan? En welk skillgemiddelde? Dat met of zonder scripts?
 

DeletedUser52174

Guest
Ha! BWR zat nog meer als 50 miljoen van de overwinningsvoorwaarden af. En nee sorry hoor, geef mij maar mijn principes, Sick. heeft zich tot BWR verlaagd en heeft dus precies op dezelfde manier gewonnen als BWR zou doen. Wat is er beter aan? En welk skillgemiddelde? Dat met of zonder scripts?
Blijkbaar heeft BWR niet de scripts gehad die Sick. wel had. Dan kun je ook concluderen dat Sick. effectiever gezocht heeft naar scripts dan BWR. Zo kun je oneindig veel dingen noemen die Sick. beter dan BWR heeft gedaan waardoor Sick. uiteindelijk eerder de eindstreep heeft gehaald. Dat skillgemiddelde (dat toch echt hoger was) en die scripts (over welke heb je het eigenlijk), waren onderdelen van de overwinning van Sick.

Je moet niet zoveel denken....
Wie ben jij om mij te vertellen dat ik niet zoveel moet denken? Baal je zo hard dat je bent geownt?
 

DeletedUser

Guest
Blijkbaar heeft BWR niet de scripts gehad die Sick. wel had. Dan kun je ook concluderen dat Sick. effectiever gezocht heeft naar scripts dan BWR. Zo kun je oneindig veel dingen noemen die Sick. beter dan BWR heeft gedaan waardoor Sick. uiteindelijk eerder de eindstreep heeft gehaald. Dat skillgemiddelde (dat toch echt hoger was) en die scripts (over welke heb je het eigenlijk), waren onderdelen van de overwinning van Sick.

Oh, jah, nog iemand die het leuk vind illegale scripts te promoten.
 

DeletedUser17072

Guest
Dat skillgemiddelde (dat toch echt hoger was) en die scripts (over welke heb je het eigenlijk), waren onderdelen van de overwinning van Sick.

Wat je nu zegt is complete onzin. Hoe kan jij nou weten dat het skillgemiddelde nou hoger is, als je niet eens het einde van de wereld hebt meegemaakt. Veder ken je de helft nog niet eens van BWR.


Wie ben jij om mij te vertellen dat ik niet zoveel moet denken? Baal je zo hard dat je bent geownt?

Van denken ga je rare dingen doen...
 

DeletedUser52174

Guest
Ik heb lang genoeg meegespeeld om dat te concluderen :D

Bovendien, kijk naar de top 20 en tel het aantal spelers van het originele BWR en het originele Sick. dan kom je tot de conclusie dat er alsnog dubbel zo veel originele Sick. spelers in de top 20 staan dan de originele BWR spelers. Niet dat dat nu direct een maatstaaf is van skills, maar het is toch een van de indicaties:)
 

DeletedUser24056

Guest
Nah onzin. Laatst sprak ik op Skype ook al één van Sick die stelde dat het de verdienste was van Sick dat zij goede scripts zochten ed.
Ik zal nogmaals zeggen wat ik daar zei:

Tribalwars is een spel wat eerlijk gespeeld hoort te worden. Als je wil kijken wie de beste illegale scripts kan schrijven moet je dat bij een illegale-script-contest gaan doen. Het is niet de bedoeling van dit spel -> staat gelijk aan vals spelen -> behoort gestraft en al helemaal niet goedgekeurd te worden.

En Sick is de sterkste stam. Dat kan niemand ontkennen. De zere plek ligt exact waar Glenn zegt dat ie ligt. Kopstukken uit Sick hebben op dit forum anderen verfoeit, overhoop gescholden ed omdat zij van mening waren dat de wereld moest eindigen.
Wil jij gaan zeggen dat vervolgens zelf de wereld op slot gooien (waarmee je, en ik citeer, de plezier voor anderen verpest) geen hypocriete beslissing is?
 
Reactiescore
57
Re: Verhalen & plannen

Nah onzin. Laatst sprak ik op Skype ook al één van Sick die stelde dat het de verdienste was van Sick dat zij goede scripts zochten ed.
Ik zal nogmaals zeggen wat ik daar zei:

Tribalwars is een spel wat eerlijk gespeeld hoort te worden. Als je wil kijken wie de beste illegale scripts kan schrijven moet je dat bij een illegale-script-contest gaan doen. Het is niet de bedoeling van dit spel -> staat gelijk aan vals spelen -> behoort gestraft en al helemaal niet goedgekeurd te worden.

En Sick is de sterkste stam. Dat kan niemand ontkennen. De zere plek ligt exact waar Glenn zegt dat ie ligt. Kopstukken uit Sick hebben op dit forum anderen verfoeit, overhoop gescholden ed omdat zij van mening waren dat de wereld moest eindigen.
Wil jij gaan zeggen dat vervolgens zelf de wereld op slot gooien (waarmee je, en ik citeer, de plezier voor anderen verpest) geen hypocriete beslissing is?

Laten we er wat specifieker op in gaan dan.
Allereerst, wie zijn de top stukken van Sick ? en wie hebben zij overhoop gescholden ?

Overigens nog 1 ding, ik vind het geen hypocriete beslissing, zeg nou eerlijk wij hebben meer recht op de overwinning dat BWR ooit zal hebben. Een stel bij elkaar gegooide holbewoners die die het woord actie niet kennen en zich niet eens konden weren in een discussie.
Sick. ( voormalig Para) heeft voor de actie gezorgd. Dat wij de sterkste waren is overduidelijk.
Zelfs een stam als The V met een of andere rare filosoof aan de leiding weet in zijn achterhoofd ook dat zijn hele stam kansloos was tegen een stam als Para. En dan kunnen jullie wel praten over bots enzo, maar het is toch best wel raar dat wij nooit gepakt zijn dan ? Er zijn mensen die concluderen van dit bot dat bot, oneerlijk enzovoorts.
Maar kom met bewijzen, en dan bedoel kom dan niet met citaten van Skype gesprekken die je naar eigen ideeen kan indelen.
 
Bovenaan