Verhalen & plannen

DeletedUser17072

Guest
Re: Verhalen & plannen

Laten we er wat specifieker op in gaan dan.
Allereerst, wie zijn de top stukken van Sick ? en wie hebben zij overhoop gescholden ?

Overigens nog 1 ding, ik vind het geen hypocriete beslissing, zeg nou eerlijk wij hebben meer recht op de overwinning dat BWR ooit zal hebben. Een stel bij elkaar gegooide holbewoners die die het woord actie niet kennen en zich niet eens konden weren in een discussie.

Vind je? Ik denk toch echt dat BWR in die 2 jaar wel wat meer heeft bewezen dan Sick, dat het een 'top'stam is.(vooral aan het begin van de wereld)
Sick. ( voormalig Para) heeft voor de actie gezorgd.
Wat voor actie dan??! Farmactie zal je zeker bedoelen.
Zelfs een stam als The V met een of andere rare filosoof aan de leiding weet in zijn achterhoofd ook dat zijn hele stam kansloos was tegen een stam als Para.
Stond The V niet voor in de oorlog tegen jullie...
En dan kunnen jullie wel praten over bots enzo, maar het is toch best wel raar dat wij nooit gepakt zijn dan ? Er zijn mensen die concluderen van dit bot dat bot, oneerlijk enzovoorts.
Maar kom met bewijzen, en dan bedoel kom dan niet met citaten van Skype gesprekken die je naar eigen ideeen kan indelen.

Javascripts... kunnen ze niet zo maar 1.2.3 achter komen.
 

DeletedUser52174

Guest
Koen fuu Insane is niet op rang 1 gekomen door jou aap xD
Maar toch liev van je dat je een deel van Jeroen en mijn nolife stijl wegnam door die bot :D
 

DeletedUser

Guest
het lijkt me leuk om nog eens met iedereen van w20 te skypen in zo,n groepchat :)
kan insane of iemand anders ff je skypenaam geven en me dan invite ben alles kwijt :(
 

DeletedUser

Guest
King raggie. de held van het verhaal.
King Raggie= de spamkoning
 
Bovenaan