Veelgestelde Vragen (F.A.Q.)

Reactiescore
25
Tribal Wars FAQ

Dit is de FAQ van Tribal Wars; FAQ staat voor Frequently Asked Questions en is een lijst met veelgestelde vragen. Mocht je een vraag hebben kan je deze hier zoeken en zo meteen het antwoord vinden. Staat je vraag er niet bij dan kan je altijd een nieuw onderwerp openen in het Vragen-forum. Mocht een antwoord onduidelijk zijn kan je ook altijd hier verduidelijking vragen. In deze FAQ wordt soms verwezen naar de hulppagina's, let erop dat je linksboven je eigen wereld nog moet kiezen!
Mocht je een vraag missen waarvan jij vindt dat deze erbij moet, of iets anders willen opmerken over de FAQ, stuur dan een PM naar Kaneel of Ramoth.

Met dank aan BeNnOo, Kaneel en Ramoth voor het samenstellen van deze nieuwe FAQ.

Neem ook zeker een kijkje in de wiki van Tribalwars.nl voor extra informatie.

De FAQ is in een aantal thema's onderverdeeld, waaronder:
Inhoudsopgave

 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Als je goed je best doet en dit spelletje leuk vind verover je steeds meer dorpen..de overijverige onder ons, zoals ikzelf zullen dan over de 999 dorpen geraken...en dan krijg je dit te zien:

Opmerking: Meer dan 1000 bijdragen; alleen de eerste 1000 bijdragen worden getoond.

Nu is mijn vraag, omdat ik toch eigenlijk wel al mijn dorpen wil zien, hoe ik dat kan veranderen..

bvd

gob
 

DeletedUser2826

Guest
Als je goed je best doet en dit spelletje leuk vind verover je steeds meer dorpen..de overijverige onder ons, zoals ikzelf zullen dan over de 999 dorpen geraken...en dan krijg je dit te zien:

Opmerking: Meer dan 1000 bijdragen; alleen de eerste 1000 bijdragen worden getoond.

Nu is mijn vraag, omdat ik toch eigenlijk wel al mijn dorpen wil zien, hoe ik dat kan veranderen..

bvd

gob
Er is een automatisch limiet op het aantal dorpen dat tw weergeeft in 1 overzicht en dat is inderdaad 1000. Jij als speler kan dit getal geenszins meer verhogen; 1000 is het absolute maximum.
 

DeletedUser

Guest
ik zelf hou t altijd op 50... is het duidelijker hoeveel dorpen ik heben makkelijker zien waar nog wat moet gebeuren...


verder vind ik dat de termenlijst bij de hulp verbeterd moet worden, begrijp nog steeds niet wat backtimen nou precies is...
en ja ik begrijp de rest en kan alles ook redelijk, maar datdeel is me nog steeds een doorn in t oog
 

DeletedUser

Guest
heey ik zie dat sommige spelers op hun profiel een emotie hebben bijv. deze :licht:
hoe krijg je zoiets op je profiel
 

DeletedUser49230

Guest
ik zelf hou t altijd op 50... is het duidelijker hoeveel dorpen ik heben makkelijker zien waar nog wat moet gebeuren...


verder vind ik dat de termenlijst bij de hulp verbeterd moet worden, begrijp nog steeds niet wat backtimen nou precies is...
en ja ik begrijp de rest en kan alles ook redelijk, maar datdeel is me nog steeds een doorn in t oog

helemaal gelijk zoek een goeie termenlijst en plak die hier bijin
 

DeletedUser38362

Guest
zou het eventueel handig zijn om nog wat FAQ neer te zetten over bans en de regels, want et is vaak niet zo erg duidelijk.

mvg saas.
 

DeletedUser38362

Guest
nou, ik vooral veel mensen tegenwoordig in het vragenforum vragen stellen over regelsovertreding en de gevolgen ervan.
als hier er nu een paar komen zou het misschien wat drukte wegnemen van andere fora's
 
Reactiescore
25
nou, ik vooral veel mensen tegenwoordig in het vragenforum vragen stellen over regelsovertreding en de gevolgen ervan.
als hier er nu een paar komen zou het misschien wat drukte wegnemen van andere fora's

Hum.. ik zal er even naar kijken dit weekend of volgende week.
 

Deleted User - 9131

Guest
Het was toch Not-Done om de bans die staan op een bepaalde regelovertreding bekend te maken met het oog op: Als mensen weten wat de gevolgen zijn zullen ze het riskeren.

Dit zal ook niet bekend worden gemaakt, Ramoth zal een uitleg maken indien hij tijd heeft over wat er zou kunnen gebeuren indien je een regel overtreed. Een paar zou ik zo voor je kunnen opsommen: Een waarschuwing, punten (dorpen)aftrek, schorsing, globale schorsing. Zo heb je nog enkele sanctie's als een naamswijziging e.d. De straffen die op welke overtreding staan zullen niet bekend worden gemaakt, voorlopig althans, het community-management wil er wel aan werken om op een goede manier met spelers te communiceren over straffen en beperkingen, we zullen dus nog even moeten afwachten wat de tijd ons brengt.
 
Bovenaan