Veelgestelde Vragen (F.A.Q.)

Nieuwe vraag; ik ben gewend aan millisecondenwerelden. Daar speelt de volgorde niet, maar in secondenwerelden (w39 in mijn geval) wel.

Het is mogelijk dat verscheidene commando's in dezelfde seconde moeten worden uitgevoerd. Vannacht had ik enkele aanvallen en een snipepoging van mijzelf in dezelfde seconde. De aanvallen waren natuurlijk eerst verzonden, en ik verwachtte dat de snipepoging wel als laatste zou worden uitgevoerd. Dat viel tegen, want blijkbaar was die het eerst aan de beurt, en werden mijn snipetroepen eerst aangevallen door de eerste veeg in die seconde.

Hoe wordt bepaald welke opdracht eerst uitgevoerd wordt? Dan kan ik daar rekening mee houden. Zoiets zou toch ergens op de wiki moeten staan?
Troepen die op exact hetzelfde moment aankomen worden afgehandeld op basis van chronologische nummering van het aanvalsID. Je vindt het aanvalsID in de url, hier een voorbeeld van zo'n url:
Code:
http://nlp1.tribalwars.nl/game.php?village=91844&id=817260734&type=other&screen=info_command
id=817260734, dat nummer is het aanvalsID. Als je snipe dus een lager nummer heeft dan de clears, dan komt je snipe als eerste aan. Op milisecondewerelden komt dit vrijwel nooit voor, maar op een secondewereld nog met enige regelmaat. Het is een bug die ontstaan is toen de aanvalsID's niet meer oplopend bepaald werden. Met de uitleg hier weet je in elk geval wat je kan verwachten...
 
Je snipe kwam zeker uit het dorp zelf ?
want terug kerende aanvallen komen nog weer voor de aankomende aanvallen heb ik laatst begrepen :p
Dat klopt: oogsten met 22 minuten reistijd (zwaard). Dat van die aanvals-ID is een gotspe, want hoe weet je nu tevoren welke aanvals-ID je krijgt?
 
Niet, maar je kan annuleren.
 
Niet, maar je kan annuleren.
Ik geloof dat dat niet meer werkt aangezien ID's nu random gegenereerd worden, en niet meer in volgorde.
Dat je nu aanvalt en een minuut later annuleert om de ID te weten kan evengoed betekenen dat je er 7000 naast zit.

//EDIT: verkeerd begrepen van het antwoord. Nvm. :)
 
Laatst bewerkt:
Vraagke

Weet er iemand waarom een vv account geblokt kan worden van de support
Zonder dat er een fout gebeurt is want dat zeggen ze erbij er is geen fout gebeurt

Dan stel je automatisch de vraag hoe komt het dan hij geblokkeerd is

Krijg je als antwoord

De iegenaar van dat account moet contact opzoeken

Ja hallo zijn ze daar zo stom of wat is dat de eigenaar is gestopt daarom zit hij onder vv

Admids zijn flops
 
Aangezien je dezelfde vraag hebt gesteld op W38, hier mijn antwoord :)

Permanente vv's zijn verboden op het spel. Het enigste correcte antwoord op je vraag was dan ook dat je de eigenaar van het account moet contacteren, als je er geen contact mee kan maken en die permanent is gestopt is er sprake van een permanente vv en ben jij in principe strafbaar.

Ik hoop dat dit een antwoord was op je vraag?
 
Hoe zit het nou precies met verbinding delen? Een paar vrienden van me zitten wel eens op mijn verbinding als ze op bezoek komen. De komende tijd gaat dat echter niet gebeuren. Dat is dan wel heel vervelend omdat je niet dezelfde persoon mag ondersteunen. De komende tijd hebben we echter geen gedeelde verbinding. Mijn vraag is nu, vanaf welk moment kun je de afloop van de gedeelde verbinding melden bij Tribal wars. En ook ben ik benieuwd vanaf welk moment alle blokkeringen weer worden opgeheven. Groetjes, Thomas
 

famdecibel

Tribal Wars Team
Game Mod
Je moet internetverbindingsdelen aanzetten als je inlogt via dezelfde verbinding of computer. De spelregels zeggen hierover hetvolgende:

§2 Meerdere spelers met dezelfde internetverbinding
Wanneer dezelfde internetverbinding of computer wordt gebruikt, moet je alle jouw bekende spelers aangeven onder "Instellingen" -> "Internetverbinding delen". Deze regel geldt voor iedereen die aan één computer of LAN speelt. Het maakt niet uit of dit een keer of regelmatig gebeurt. Als LAN geldt bijvoorbeeld hetzelfde huishouden, dezelfde werkgever of school.

Grondstoffenleveringen (zenden en ontvangen), gezamenlijke aanvallen, aanvallen op elkaar en ondersteuning door spelers gestuurd die één internetverbinding of één computer delen zijn tijdens het gezamenlijke gebruik en tot 24 uur daarna niet toegestaan.


Voorbeelden:
  • Bij het delen van dezelfde internetverbinding moeten alle jou bekende spelers zich onder "Instellingen" -> "Internetverbinding delen" inschrijven. Dit moet op elke wereld waarop die spelers spelen gebeuren.

  • Als 2 personen binnen 1 huishouden spelen mogen ze niet bij elkaar inloggen.
Het maakt dus niet uit of dit een enkele keer of regelmatig gebeurt.

Log je niet meer in via dezelfde internetverbinding, bijvoorbeeld omdat een speler stopt met spelen of als een speler naar een ander account gaat of als een speler verhuist, dan kun je internetverbindingsdelen uitzetten. Het duurt dan 24 uur voordat alle blokkeringen zijn opgeheven.