1. Voordat je kan participeren op het forum dien je je eerst te registreren.

Druk hier om je te registreren!
    Ontzet Notitie

Veelgestelde Vragen (F.A.Q.)

Discussie in 'Vragen' gestart door Ramoth, 23. dec 2009.

Deel Deze Pagina

1. Tuam

Tuam

Lid geworden:
    9. mrt 2011
    Leuk Bevonden:
    32
    Troepen die op exact hetzelfde moment aankomen worden afgehandeld op basis van chronologische nummering van het aanvalsID. Je vindt het aanvalsID in de url, hier een voorbeeld van zo'n url:
    Code:
    http://nlp1.tribalwars.nl/game.php?village=91844&id=817260734&type=other&screen=info_command
    id=817260734, dat nummer is het aanvalsID. Als je snipe dus een lager nummer heeft dan de clears, dan komt je snipe als eerste aan. Op milisecondewerelden komt dit vrijwel nooit voor, maar op een secondewereld nog met enige regelmaat. Het is een bug die ontstaan is toen de aanvalsID's niet meer oplopend bepaald werden. Met de uitleg hier weet je in elk geval wat je kan verwachten...

2. Vanquisher.

Vanquisher.

Lid geworden:
    12. okt 2012
    Leuk Bevonden:
    84
    Die bug is al verholpen inmiddels :)

3. Nikolaas II

Nikolaas II

Lid geworden:
    19. jun 2013
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat klopt: oogsten met 22 minuten reistijd (zwaard). Dat van die aanvals-ID is een gotspe, want hoe weet je nu tevoren welke aanvals-ID je krijgt?

4. Cgrain

Cgrain

Lid geworden:
    31. mrt 2012
    Leuk Bevonden:
    7
    Niet, maar je kan annuleren.

5. Poo.

Poo.

Lid geworden:
    30. jul 2013
    Leuk Bevonden:
    771
    Ik geloof dat dat niet meer werkt aangezien ID's nu random gegenereerd worden, en niet meer in volgorde.
    Dat je nu aanvalt en een minuut later annuleert om de ID te weten kan evengoed betekenen dat je er 7000 naast zit.

//EDIT: verkeerd begrepen van het antwoord. Nvm. :)

Laatst bewerkt: 8. okt 2014
  6. Nikolaas II

Nikolaas II

Lid geworden:
    19. jun 2013
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, Cgrain, maar hier kon dat niet meer: laatste kans(je), want een seconde later zou het dorp verloren zijn gegaan.

7. chicago5

chicago5

Lid geworden:
    27. jul 2009
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagke

Weet er iemand waarom een vv account geblokt kan worden van de support
    Zonder dat er een fout gebeurt is want dat zeggen ze erbij er is geen fout gebeurt

Dan stel je automatisch de vraag hoe komt het dan hij geblokkeerd is

Krijg je als antwoord

De iegenaar van dat account moet contact opzoeken

Ja hallo zijn ze daar zo stom of wat is dat de eigenaar is gestopt daarom zit hij onder vv

Admids zijn flops

8. Poo.

Poo.

Lid geworden:
    30. jul 2013
    Leuk Bevonden:
    771
    Aangezien je dezelfde vraag hebt gesteld op W38, hier mijn antwoord :)

9. DawnOfTheDark

DawnOfTheDark

Lid geworden:
    7. aug 2017
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit het nou precies met verbinding delen? Een paar vrienden van me zitten wel eens op mijn verbinding als ze op bezoek komen. De komende tijd gaat dat echter niet gebeuren. Dat is dan wel heel vervelend omdat je niet dezelfde persoon mag ondersteunen. De komende tijd hebben we echter geen gedeelde verbinding. Mijn vraag is nu, vanaf welk moment kun je de afloop van de gedeelde verbinding melden bij Tribal wars. En ook ben ik benieuwd vanaf welk moment alle blokkeringen weer worden opgeheven. Groetjes, Thomas

10. famdecibel

famdecibel Tribal Wars Team Game Mod

Lid geworden:
    26. jul 2008
    Leuk Bevonden:
    806
    Je moet internetverbindingsdelen aanzetten als je inlogt via dezelfde verbinding of computer. De spelregels zeggen hierover hetvolgende:

Het maakt dus niet uit of dit een enkele keer of regelmatig gebeurt.

Log je niet meer in via dezelfde internetverbinding, bijvoorbeeld omdat een speler stopt met spelen of als een speler naar een ander account gaat of als een speler verhuist, dan kun je internetverbindingsdelen uitzetten. Het duurt dan 24 uur voordat alle blokkeringen zijn opgeheven.