val Stamina

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Ter verduidelijking voor de buitenwereld: Deze jongenman zat nog niet in Stam toen mXtreme er nog zat, en heeft dus absoluut geen informatie erover. Deze post is dus het volgende bewijs van zijn onkunde en gebrek aan kennis van feiten.


Ik begin jou waarrempel nog te mogen ook :eek:!



Dit vind ik wel een leuke situatie. Hoe krijg je die 'superloyale' leden naar een nieuwe stam? Juist ja, als hun oude stam valt. Dat was het geval bij Illu. Brigitte en Lady Scareface waren sterke figuren, die hadden we dus al. Daarnaast was het 'ex-Illu' 100% loyaal naar mekaar toe, want ze wilden bij elkaar blijven.

Loyaliteit straalde ze dus uit, en leiderfiguren hadden ze ook. In dit punt ben ik niet te mist in gegaan, lijkt mij.

dat is het juist super loyale leden krijg je niet zomaar naar je stam daarom wist iedereen dat stamina ging stinken ( met alle respect). Illu had best nog verder kunnen doen hoor ze dachten vast dat ze dieper in de shit zaten dan het werkelijk was. Ja illu was loyaal naar elkaar maar niet naar jou, de persoon die net het meeste aandacht op zich neemt. Misschien had dit alles gelukt moesten de illu spelers respect voor je hebben gehad en loyaal waren tegen over jou ipv tegen over elkaar. Maar weer die loyaliteit moet je afdwingen en dat kan niet door dictatortje te spele ;).
 

DeletedUser55994

Guest
ach tot zover het 'grote' beloftevolle stam dat zou waarmaken waar select had gefaald.

Right... :rolleyes:

Select had tenminste een goede basis en hoewel het slecht ging hadden ze dat tenminste nog. Stam was een samenraapsel van een stammetje hier, een stammetje daar alleen maar puntjes geilen en zoveel mogelijk rekruteren en bgtje krijgen (zie ook next: Ook een faalactie want die hebben zich ook tegen jullie gekeerd).

Faal leidingsbeleid vanaf het begin, niet over nagedacht. Nouja ik denk iig dat er niet verder gedacht is dan: Laten we de wereld eens verbazen :eek:

Maar okee wederom blijkt dat waar een calbero gaat, een conflict ontstaat :)


+1
 

DeletedUser

Guest
Nee boeit me imo ook niet. Heb bij em in de stam gezeten en dat viel heel goed mee. En ik geloof niet in personaliteitsveranderingen:)
 

DeletedUser

Guest
En wat jij doet wil ik ook niet weten.. haha Krepox had gelijk, je moet blijven! Kunnen we nog blijven lachen hier:p

Wie doet deze keer de poll?

ja kan het misschien als grootste blunder zetten:

Een co hebben die zich niet aan de TW regels houd :p
 

DeletedUser

Guest
Ach tot zover het 'grote' beloftevolle Stam dat zou waarmaken waar Select had gefaald.

Right... :rolleyes:

Select had tenminste een goede basis en hoewel het slecht ging hadden ze dat tenminste nog. Stam was een samenraapsel van een stammetje hier, een stammetje daar alleen maar puntjes geilen en zoveel mogelijk rekruteren en BGtje krijgen (zie ook NEXT: ook een faalactie want die hebben zich ook tegen jullie gekeerd).

Faal leidingsbeleid vanaf het begin, niet over nagedacht. Nouja ik denk iig dat er niet verder gedacht is dan: laten we de wereld eens verbazen :eek:

Maar okee wederom blijkt dat waar een Calbero gaat, een conflict ontstaat :)

Ok, je wilt er inhoudelijk op in:

NEXT hebben wij verbroken, niet andersom. Puntje 1 waar je kennis onvoldoende is. Puntengeilen? Er zijn genoeg recruits afgewezen die echt netjes in de top 50 staan. Uit respect daarvoor posten we de namen niet (is in het verleden wel gebeurd).

Recruitbeleid is strategisch sterk geweest, als je het cluster bekeek van Stam was het nog best netjes. Dus ook weer een punt waar je kennis faalt. En die laatste zin is laag, op de man en onnodig. Maar dat begrijp je ook wel, neem ik aan :).
Dat denk je maar! :rolleyes: Goed, is er hier een psychLoog in de buurt?


*ja waarom?*

Deze gek gelooft zyn eigen leugens


Als die ziekelijke calbero weg is, vertel ik je wel waarom ;)

Moet ik NL84power serieus PM'en over .Cliche? Ik wil je dat besparen, maar don't push it ;). Dat iedereen je uitkotst zegt genoeg. Zelfs degene die het met je eens zijn vinden jouw manier niet normaal, en vinden dat je geen recht van spreken hebt. Made my point?

dat is het juist super loyale leden krijg je niet zomaar naar je stam daarom wist iedereen dat stamina ging stinken ( met alle respect). Illu had best nog verder kunnen doen hoor ze dachten vast dat ze dieper in de shit zaten dan het werkelijk was. Ja illu was loyaal naar elkaar maar niet naar jou, de persoon die net het meeste aandacht op zich neemt. Misschien had dit alles gelukt moesten de illu spelers respect voor je hebben gehad en loyaal waren tegen over jou ipv tegen over elkaar. Maar weer die loyaliteit moet je afdwingen en dat kan niet door dictatortje te spele ;).

Ik heb nooit dictator gespeeld, en alles overlegd waar mogelijk. Dat Illu loyaal was naar mekaar was duidelijk, en het mengen ging ook goed. Het wegvallen van Flap was een klap, en dat van mXtreme en zBarra al helemaal. Je hield ex-Illu over, in combinatie met een 'paar' accounts die niet in Illu zaten. Dat mengt natuurlijk een stuk moeilijker, 50% + 50% mengt netjes, maar 90% + 10% komt die 10% altijd ondergesneeuwt te zitten. En dan accepteert die 90% natuurlijk nooit dat er een leider in de 10% zit.

Dus dat dicatortje spelen viel echt wel mee, het is allemaal logisch verklaarbaar.
 

DeletedUser

Guest
Wereld 18 Politiek & Propaganda (19 lezers)
Subfora: W18 Aanvragen en -aanbiedingen

En dat donderdagnacht om kwart voor 2 :p.
 

DeletedUser

Guest
maak je geen zorgen calbero
het enige dat je moet doen is wachten tot er een nieuwe wereld uitkomt en met een ander account terug komen :)
dat is volgens mij de beste optie voor jou :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan