val Stamina

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
maak je geen zorgen calbero
het enige dat je moet doen is wachten tot er een nieuwe wereld uitkomt en met een ander account terug komen :)
dat is volgens mij de beste optie voor jou :)

En waar is dit een reactie op? Of wil je gewoon eventjes een statement maken? Als het het laatste is hoop ik dat je blij bent dat je dit hebt kunnen posten, en raadt ik je aan eens een goed gesprek te hebben met de leiding van P. Als je daar namelijk zit / komt mag je wel wat proffesioneler gaan posten, en zij kunnen je dat wel aanleren ;).
 

DeletedUser55994

Guest
Btw, ik keur wat czlibero doet niet goed, maar het waren goede beslissingen.
 

DeletedUser

Guest
Ok, je wilt er inhoudelijk op in:

NEXT hebben wij verbroken, niet andersom. Puntje 1 waar je kennis onvoldoende is. Puntengeilen? Er zijn genoeg recruits afgewezen die echt netjes in de top 50 staan. Uit respect daarvoor posten we de namen niet (is in het verleden wel gebeurd).

Recruitbeleid is strategisch sterk geweest, als je het cluster bekeek van Stam was het nog best netjes. Dus ook weer een punt waar je kennis faalt. En die laatste zin is laag, op de man en onnodig. Maar dat begrijp je ook wel, neem ik aan :).

En waarom hebben jullie de BG verbroken? Ik weet het nog hoor: omwille van wat er op hun profiel stond. En wat was dat ook alweer? Oja ze vonden jullie noobs ofzo en gingen jullie aanvallen.

En strategisch rekruteerbeleid is daarom nog geen slim rekruteringsbeleid. Als je alle noobs gaat rekruteren (zie de spelers die in 'opleiding' waren: zo ga je niet met stamleden om, zelfs al zijn ze noob. Wil je geen noobs in je stam? Zorg dan dat je ze sollis laat schrijven ipv domweg te rekruteren). En noem je de recruits bij P strategisch? Midden in ons cluster? Dacht het toch écht niet hoor.

Wat slim zou geweest zijn is enkele spelers rekruteren (die een soli moesten schrijven dus) en met die, samen met de basisspelers vanuit Select, al een stabiele basis vormen. Rekruteri op cluster ja, maar niet het hele cluster dichten met noobs, alleen zoals hierboven gezegd GOEDE basisspslers zodat alleen de gaten gedicht moesten worden. Kleine gaten, niet zoals bij Select dus.

En daarna je low profile houden en rustig dat cluster dichten en voorbrereiden op oorlog. En niet vanaf dag 1 roepen onderschat ons maar en daarna flink op je bek krijgen bij de eerste actie.

In de plaats daarvan heb je gekozen voor een assortiment aan spelers uit een assortiment aan stammen. Net zoals je in een multiculturele samenleving altijd dwarsliggers zal hebben, zal het in zo'n soort stam precies hetzelfde zijn.

Je had veel beter moeten nadenken over de vormgeving van STam voor je eraan was begonnen. En dat heb je niet gedaan, maar je bent overhaast te werk gegaan. En dat -samen met je persoonlijkheid- heeft je de kop gekost.

En nu op delete gaan zou imo zwak zijn btw.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
En waar is dit een reactie op? Of wil je gewoon eventjes een statement maken? Als het het laatste is hoop ik dat je blij bent dat je dit hebt kunnen posten, en raadt ik je aan eens een goed gesprek te hebben met de leiding van P. Als je daar namelijk zit / komt mag je wel wat proffesioneler gaan posten, en zij kunnen je dat wel aanleren ;).

het is idd het 2e optie :)
en een gerespecteerde TW speler word niet gerespecteerd voor zijn smoesjes, maar voor zijn daden ;)
 

DeletedUser

Guest
Wat zijn die eitjes eigenlijk? Ik snap 't niet heb wat gemist denk ik :eek:
 

DeletedUser

Guest
En waarom hebben jullie de BG verbroken? Ik weet het nog hoor: omwille van wat er op hun profiel stond. En wat was dat ook alweer? Oja ze vonden jullie noobs ofzo en gingen jullie aanvallen.

En strategisch rekruteerbeleid is daarom nog geen slim rekruteringsbeleid. Als je alle noobs gaat rekruteren (zie de spelers die in 'opleiding' waren: zo ga je niet met stamleden om, zelfs al zijn ze noob. Wil je geen noobs in je stam? Zorg dan dat je ze sollis laat schrijven ipv domweg te rekruteren). En noem je de recruits bij P strategisch? Midden in ons cluster? Dacht het toch écht niet hoor.

Wat stragisch zou geweest zijn is enkele spelers rekruteren (die een soli moesten schrijven dus) en met die, samen met de basisspelers vanuit Select, al een stabiele basis vormen. Rekruteri op cluster ja, maar niet het hele cluster dichten met noobs, alleen zoals hierboven gezegd GOEDE basisspslers zodat alleen de gaten gedicht moesten worden. Kleine gaten, niet zoals bij Select dus.

En daarna je low profile houden en rustig dat cluster dichten en voorbrereiden op oorlog. En niet vanaf dag 1 roepen onderschat ons maar en daarna flink op je bek krijgen bij de eerste actie.

In de plaats daarvan heb je gekozen voor een assortiment aan spelers uit een assortiment aan stammen. Net zoals je in een multiculturele samenleving altijd dwarsliggers zal hebben, zal het in zo'n soort stam precies hetzelfde zijn.

Je had veel beter moeten nadenken over de vormgeving van STam voor je eraan was begonnen. En dat heb je niet gedaan, maar je bent overhaast te werk gegaan. En dat -samen met je persoonlijkheid- heeft je de kop gekost.

En nu op delete gaan zou imo zwak zijn btw.

Markeer elke speler apart, en bekijk de groeimogelijkheden dan. Dat was allemaaal in orde. En NEXT weet je duidelijk niks vanaf en zal ik dus laten rusten.

Daarnaast had Frost. problemen met de activiteit, Earth. was gebanned, en HorseBabe/King Meire lagen zwaar onder vuur. zBarragez had een zwaar inactieve / geen bespeler. Dan hou je Calbero over als ex-Select. En dat wil je als basis gebruiken, en dan verwacht je dat mensen gaan solliciteren? Je moet erop vooruitgaan wil je overstappen van stam, en naar zo'n stam wil je niet overstappen, wel ;)?

En mijn Af gedrag in het begin was overmoedig en achteraf gezien een beetje onhandig, dat is het enige punt waarop ik je gelijk kan geven. En dit concept heb ik weken/maanden samen met Zaletio (en Switch, soms) uitgewerkt. Voorbereiding was het probleem niet, uitvoeren wel.

het is idd het 2e optie :)
en een gerespecteerde TW speler word niet gerespecteerd voor zijn smoesjes, maar voor zijn daden ;)

En daarmee wil je aangeven dat...?

Wat zijn die eitjes eigenlijk? Ik snap 't niet heb wat gemist denk ik :eek:

Klikkie. :cool:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan