val Stamina

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Ik ben het spuugzat!

Ik draai de stam prima alleen in de leiding, ik weet alles wat er speelt maar ze willen me per se 2 andere leiders er bij in de strot douwen.

mXtreme heeft de stam verlaten en zit leugens te verspreiden in mijn bg-stam en mb-stam en het is hem nog gelukt ook! wat een misselijkmakend ventje.

Mijn eigen leden blijven me maar dingen in mijn strot douwen en ze geloven de leugens van mXtreme, ongelooflijk!

Waarom zou in godsnaam een enkele overactieve leider niet werken?

-Naamloos- doet het.. Zaletio deed het en dat ging toch lang erg goed..



Dit is wss ook meteen het einde van mijn tw op W18 want ik ben hier erg door teleurgesteld, er zat zoveel toekomst in maar ze bleven maar zeuren om 2 extra leiders door het afzetten van mXtreme.. ik vroeg om argumenten, die kreeg ik niet..

Ik zei dus dat wanneer er argumenten zouden zijn ik er naar zou kunnen luisteren en toen vertrokken ze allemaal massaal.

Jammer, zeer jammer.

Met een andere crew was het gelukt.. Ze hadden geen vertrouwen in me terwijl ik het prima deed en alle accounts volzette met co's en def etc.

Geen argumenten maar toch je eigen zin doordrammen om zelf wat macht in de stam te pakken, prachtig dit.. :')

Dit was Stamina, so long!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Jammer.

Dan moeten Break en LEF het |P| maar lastig proberen te maken:p
 

DeletedUser28445

Guest
Je kreeg genoeg argumenten heel veel zelfs, maar jou grote ego zat daarvoor in de weg om meerdere leiders aan te nemen ;)
Daarmee kom ik gewoon tot de conclusie dat je na al het gepraat van vandaag dat je een slechte leider bent.
Als je na al die felle reacties nog het licht niet ziet dan heb je een groot bord voor je kop.

Helaas...
 

DeletedUser26046

Guest
Zwak, als je het nu opgeeft. Mafketel, en dat is de eerste keer dat ik dat tegen je zeg.
 

DeletedUser

Guest
Je kreeg genoeg argumenten heel veel zelfs, maar jou grote ego zat daarvoor in de weg om meerdere leiders aan te nemen ;)
Daarmee kom ik gewoon tot de conclusie dat je na al het gepraat van vandaag dat je een slechte leider bent.
Als je na al die felle reacties nog het licht niet ziet dan heb je een groot bord voor je kop.

Helaas...

Alle argumenten waren zo van de tafel geveegd.

De BG met Ace zou al de hele tijd bestaan? dat is bullshit.. hij stond niet in onze diplomatie, we hebben niks met ze besproken.. geen gedeeld forum helemaal niks..

Maar toch was de BG zogenaamd allang rond zonder dat de stam het zou weten, right :rolleyes:


De BG was vandaag rond toen de stemming was voltooid..

Jullie LAZEN niet eens wat ik zei..
 

DeletedUser

Guest
Alle argumenten waren zo van de tafel geveegd.

De BG met Ace zou al de hele tijd bestaan? dat is bullshit.. hij stond niet in onze diplomatie, we hebben niks met ze besproken.. geen gedeeld forum helemaal niks..

Maar toch was de BG zogenaamd allang rond zonder dat de stam het zou weten, right :rolleyes:


De BG was vandaag rond toen de stemming was voltooid..

Jullie LAZEN niet eens wat ik zei..

Haha je zei zelf. Of swasi kwam hierheen of we gingen een BG met ze aan.. IK heb toen voor BG gekozen..
 

DeletedUser28445

Guest
Alle argumenten waren zo van de tafel geveegd.

De BG met Ace zou al de hele tijd bestaan? dat is bullshit.. hij stond niet in onze diplomatie, we hebben niks met ze besproken.. geen gedeeld forum helemaal niks..

Maar toch was de BG zogenaamd allang rond zonder dat de stam het zou weten, right :rolleyes:


De BG was vandaag rond toen de stemming was voltooid..

Jullie LAZEN niet eens wat ik zei..

Jij luisterde niet eens naar je stamgenoten. Jou eigen belang ging voor met je ''geef mij argumenten'' terwijl je er 100 kreeg.

Zie je fouten nou eens in.
 

DeletedUser

Guest
Heerlijk, een kind met het moreel verstand van een 8-jarige kan nu eenmaal geen stam op wieltjes houden.

Tot ziens!
 

DeletedUser26046

Guest
Beste ex-Stamleden,

Ik zou jullie aan willen raden om dit niet op het Af te doen, dat besmeurt niet jouw tegenstanders reputatie, maar vooral die van jezelf.
 

DeletedUser

Guest
Een stam zonder fut los je niet op door te gaan fuseren, nogmaals bewezen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan