val Stamina

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Markeer elke speler apart, en bekijk de groeimogelijkheden dan. Dat was allemaaal in orde. En NEXT weet je duidelijk niks vanaf en zal ik dus laten rusten.

Daarnaast had Frost. problemen met de activiteit, Earth. was gebanned, en HorseBabe/King Meire lagen zwaar onder vuur. zBarragez had een zwaar inactieve / geen bespeler. Dan hou je Calbero over als ex-Select. En dat wil je als basis gebruiken, en dan verwacht je dat mensen gaan solliciteren? Je moet erop vooruitgaan wil je overstappen van stam, en naar zo'n stam wil je niet overstappen, wel ;)?

En mijn Af gedrag in het begin was overmoedig en achteraf gezien een beetje onhandig, dat is het enige punt waarop ik je gelijk kan geven. En dit concept heb ik weken/maanden samen met Zaletio (en Switch, soms) uitgewerkt. Voorbereiding was het probleem niet, uitvoeren wel.



En daarmee wil je aangeven dat...?

Het gaat me toch niet over de edelrichtingen van de spelers? Wel over de kwaliteit van de spelers. Over hoe volwassen de spelers zijn. En NEXT heb je hier op het AF gezegd dat Stam vanaf toen alle banden met NEXT verbrak. En heb je getoond wat er op hun profiel stond ofzo. Geen zin om het terug te zoeken. Ik weet de eerste reactie nog: eerste goede dat stam deed in hun bestaan.

Je mag het dan maanden hebben voorbereid, het uitvoeren heb je ook niet goed aangepakt hoor. Zoals al eerder werd opgemerkt: gewoon leden laten toetreden zonder enige achtergrond wérkt gewoon niet in een stam. Hoe weet je dat je geen twee leden zal hebben die het totaal niet met elkaar zullen kunnen vinden? Hoe weet je hoe actief ze zijn? Wat ze kunnen? Als leider zijnde moet je dat allemaal weten: weten waar de sterkere en de zwakkere punten van je stam liggen. Weten waar er conflicten kunnen komen. Leiding geven is zóveel meer dan alleen maar wat zaken regelen en wat oorlogsplannen maken of VVs draaien. Een goede stam staat of valt met een goede leiding. Het is niet aan de leiding zelf om te beslissen of ze goed functioneert, het is aan de leden. Als de leden niet meer meewillen ben je ook niets meer als leider. Dus moet je hun vetrouwen hebben, en naar hen luisteren. Zo werkt het in een lekker draaiende stam Calbero en dat zal jij nooit snappen. Dat tonen je posts hier wel aan. Als het merendeel van de leden een meerkoppige leiding willen, laat ze er dan over stemmen. Vraag dat die leiders een soort leiderssoli schrijven, of eender wat. Maar zeg niet gewoon nee zonder meer.

En verder zei ik dat je een goede basis moest vormen met die select leden én enkele nieuwe tactische recruits. De basis dus. Daarna konden jullie dan alle mogelijkheden overlopen: welke spelers kunnen we nog binnenhalen, wat is nog mogelijk? Wie kunnen we nog aanspreken? Nu was het gewoon fuseren fuseren fuseren puntjes geilen en cluster dichten en het zal wel goedkomen.

Maar okee ik denk niet dat jij ooit je eigen fouten zal kunnen inzien. Daar ben je veel te hoogmoedig voor. Maar ook de manier waarop de opstandelingen reageren zegt mij al genoeg over hen. De nieuwe stam zal het ook niet al te lang rekken.
 

DeletedUser52572

Guest
marc wat probeer je hier te bereiken eigenlijk proberen jezelf goed te praten over STAM
we hebben je talloze keren proberen duidelijk te maken dat je het alleen niet redde als leider maar elke keer we er over begonnen ging je tv kijken
dit deed je met meerdere discussies
STAM is gefaild door gebrek aan een leider die te egoistisch was om naar de leden te luisteren.
maar door dit onderwerp op AF te zetten bewijs je jezelf wel een grote dienst door te laten schijnen dat jij niet de oorzaak bent.
moet ik je feliciteren het lukt je aardig om vele AF lezers agter jou te krijgen.
vind wel mooi dat je je eigen kont aan het schoon likken bent.
 

DeletedUser50262

Guest
Ik heb een paar dingen, ik heb respect voor calbero.. oude stamgenoot.. maar ik vind dit lachwekkend omdat het zo onverwachts is.. dit is echt een kleuter ruzie naar mijn mening.

Daarnaast de nieuwe stam.. 'Eiland'.. OH COME ON!!!
 

DeletedUser3435

Guest
we waren met 21 leden.

De leden aan de .illu zijde hadden natuurlijk altijd al de regel nageleefd:

Internen is leuk, lekker naar de top en lang leve de intern-lol.

Nu wilden ze dus doodleuk 6 accounts uit Stamina gaan internen voor clustering..

Ik vertelde ze dat we weinig zouden kunnen recruiten en dat je zo je stam om zeep helpt maar nee hoor ze wilden per se knights.of.honor,lady scarface,galkie,konijn10 en nog wat accounts internen

yeuuyyy yeuuyyy internen naar de top!!!

Nee, daar hou ik mijn poot stijf.

Ik deed mijn werk als leider maar hun wilden per se accounts internen.
Oké, ik vind het noob hoe Stamina geleid hebt, maar dit vind ik nog erger.
Als dit waar is: Illu => You fail.
 

DeletedUser

Guest
Dit kan in het topic Top/Flopstammen of de Praathoek, een nieuw topic is absoluut niet nodig.

Slotje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan