DeletedUser71679
Guest
Wow je komt reageren hoor........
P0stduif(noob) is terecht gestraft alleen de straf was nog wat te licht![]()
omdat je altijd zo om bewijs komt zagen lever dat nu eens...
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Wow je komt reageren hoor........
P0stduif(noob) is terecht gestraft alleen de straf was nog wat te licht![]()
Hij is wel verkeerd geïnformeerd iigHoe weet je dat nou weer dan? kan me niet herinneren dat ik dat aan iemand heb verteld?
Nadat hij bij UM is afgewezen heeft hij bij SHIP geprobeerd en vertelde me trots de nieuwe co van Tuam te zijn.
Je hebt dus inderdaad niks laten uitlekken, dat heeft hij zelf al gedaan.
Wil je me nu eens uitleggen hoe je een runner bent als je 30u+ per week werkt (legale baanRunners (bram&laurens) blamen weer eens vv'er (ik)
Haha.welke account heb jij leeg gezet.
ben zo ondertussen wel benieuwd waar die os vanaf gekomen moet zijn en waar die beland zijn want bij mij is het niet aangekomen.
zoiezo de 1ste 2-3 maanden niet.
daarbij is "niet superactief" wel heel zacht uitgedrukt, enige wat je deed was loggen, thats it.
aan yoda heb jij vrijwel niks gedaan, dat is robin zijn werk geweest
Ik ben niet echt van mening dat dit heeft te maken met "iets begrijpen nadat het 30x is verteld"
Het is eerder het geval dat jij je verhaaltje al zo vaak heb verteld dat je in je waanbeeldige feiten bent gaan geloven en je daarom , ondanks je allang geen eigen account meer hebt, toch blijft volhouden dat je beste bent en de rest van de casual 1 noob is.
Wat ik mij dan afvraag is alsvolgt: Als heel casual noob is, hoe noob ben jij dan wel niet aangezien jij al bent wegggespeeld en al trillende knieen had toen Flex nog niet voor 50% gevallen was.
sinds ik weg ben uit jullie chat op skype heb ik al niks meer gezien van julie skype gesprekken. dus nee er zijn geen ship berichten richting UM gekomen.
jullie zijn allemaal zo zeker dat ronald remco heeft gehacked dat jullie er meer over inzitten dan remco zelf.. vanwege het aparte gedrag van COMA is ronald gestraft voor iets wat niet is gebeurd. maarja jullie leven in je eigen sprookjes en geloven dit daardoor niet![]()
Bijna goed.
Runners (bram&laurens) blamen weer eens vv'er (ik)
vv'er geeft weerwoord
vv'er wordt gekicked uit chat
vv'er wordt in prive uitgescholden.
vv'er wordt belachelijk gemaakt in shipchat terwijl er gewoon een laptop naast me stond waardoor ik alsnog kon lezen, niks gequote dus.
ik leave ship
ik join p
ship is butthurt.
je kunt wel steeds zeggen dat ik spelplezier als reden gebruikt maar waarom zeg je nou niks over dat ik vertrokken ben omdat ship bestaat uit ondankbare spelers die zelf weigeren te deffen, constant runnen en vv dumpen en daarna de vv blamen voor hun eigen fouten?
als je me wilt pakken op mij woorden pak dan wel de echte reden van mijn leave
Eigenlijk een goede zaak voor SHIP dus, waarvoor dank.
Inderdaad, wie heeft er nu een vv'er nodig ?
SHIP zeker niet, die winnen op alle fronten!
Ik zou zo ondertussen willen dat ik het gedaan had, dan had je tenminste een reden om me te beschuldigenRemco, je vind het heel gek dat ik Robin of jou ervan beschuldig aangezien het ip-adres uit een plaats een paar km van waar jij woont vandaan komt....
Sws zou niemand anders belang hebben bij het hacken van men acc.
Maar verder ga ik me niet in deze kinderachtige discussie mengen dus...
Als jullie nou eens net zoveel tijd staken in het deffen als hier proberen groot te praten, dan komt er misschien nog wat terecht van SHIP![]()
Als jullie nou eens net zoveel tijd staken in het deffen als hier proberen groot te praten, dan komt er misschien nog wat terecht van SHIP![]()
Inderdaad, wie heeft er nu een vv'er nodig ?
SHIP zeker niet, die winnen op alle fronten!
Waarom blijven reageren op uit context getrokken en/of waanbeeldige feiten?Hij begint ondertussen al niet meer te reageren op posts, dus laat hem maar lekker in z'n eigen wereldje.
Hoe creëer ik een sfeer waarbij het net lijkt of de tegenstander een stelletje klootzakken zijn?
Tja, eigenlijk moet het TW-team eens langskomen om bans te gaan uitdelen![]()