United masters vs casual

DeletedUser78236

Guest
Remco, je vind het heel gek dat ik Robin of jou ervan beschuldig aangezien het ip-adres uit een plaats een paar km van waar jij woont vandaan komt....
Sws zou niemand anders belang hebben bij het hacken van men acc.
Maar verder ga ik me niet in deze kinderachtige discussie mengen dus...
 

DeletedUser70435

Guest
Hoe weet je dat nou weer dan? kan me niet herinneren dat ik dat aan iemand heb verteld?
Hij is wel verkeerd geïnformeerd iig :biggrin:

Nadat hij bij UM is afgewezen heeft hij bij SHIP geprobeerd en vertelde me trots de nieuwe co van Tuam te zijn.
Je hebt dus inderdaad niks laten uitlekken, dat heeft hij zelf al gedaan.


[10-2-2017 22:43:46] Maurits: we hebben er voor gekozen om het niet te doen omdat we niet met zo'n groot front willen spelen aangezien wij allebei off spelers zijn en jij zowat alleen maar deff hebt

Runners (bram&laurens) blamen weer eens vv'er (ik)
Wil je me nu eens uitleggen hoe je een runner bent als je 30u+ per week werkt (legale baan ;)) naast school.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
24
omdat je altijd zo om bewijs komt zagen lever dat nu eens...

Zucht............ Je zit in hetzelfde schuitje als Skykiller dat is wel weer duidelijk.
 
Reactiescore
323
welke account heb jij leeg gezet.
ben zo ondertussen wel benieuwd waar die os vanaf gekomen moet zijn en waar die beland zijn want bij mij is het niet aangekomen.
zoiezo de 1ste 2-3 maanden niet.
daarbij is "niet superactief" wel heel zacht uitgedrukt, enige wat je deed was loggen, thats it.
aan yoda heb jij vrijwel niks gedaan, dat is robin zijn werk geweest
Haha.
Ik logde nog geen dag op yoda en ik had alle beschikbare deff naar jou gestuurd. Kom op zeg. Yoda stond niet voor niets zo hoog in de ODD ranking. Zoveel heb ik er niet op gedaan, was ik ook nooit van plan. Ik wilde het acc redden en iig zorgen dat de deff die er niks stond te doen weer gebruikt kon worden.
 

DeletedUser65921

Guest
Ik ben niet echt van mening dat dit heeft te maken met "iets begrijpen nadat het 30x is verteld"
Het is eerder het geval dat jij je verhaaltje al zo vaak heb verteld dat je in je waanbeeldige feiten bent gaan geloven en je daarom , ondanks je allang geen eigen account meer hebt, toch blijft volhouden dat je beste bent en de rest van de casual 1 noob is.
Wat ik mij dan afvraag is alsvolgt: Als heel casual noob is, hoe noob ben jij dan wel niet aangezien jij al bent wegggespeeld en al trillende knieen had toen Flex nog niet voor 50% gevallen was.

Goh wat ik zei waren altijd gewoon feiten, jij bent degene die er waanbeelden is van gaan maken.

Meerdere personen hebben indertijd bevestigd dat ik al maanden op voorhand aangaf er van juni-eind september er amper te zijn.
Als jij dat dan gewoon negeert en rustig terug gaat naar je eerdere onzin, ja dan begrijp je iets wat je 30x verteld is nog steeds niet.

Overigens moet jij van dat laatste niet veel zeggen, ik kreeg zonder flex een 180° front, terwijl ik er amper was en zonder stamdef.
Jij was degene die met nog geen 30° front zat, bakken tijd en bakken stamdef en nog een groter ego heeft dan ikzelf.
Plus dan nog dat jij het ook effectief meent, terwijl iedereen die me een beetje kent ook wel doorheeft dat ik zoiets niet serieus bedoel.

Als je dan nog eens gaat lopen uit een stam als het niet gaat zoals jouw huizenhoge ego het wil heb je nog minder recht om mensen noob te noemen dan ik Remcotje :)
 

DeletedUser65921

Guest
sinds ik weg ben uit jullie chat op skype heb ik al niks meer gezien van julie skype gesprekken. dus nee er zijn geen ship berichten richting UM gekomen.

jullie zijn allemaal zo zeker dat ronald remco heeft gehacked dat jullie er meer over inzitten dan remco zelf.. vanwege het aparte gedrag van COMA is ronald gestraft voor iets wat niet is gebeurd. maarja jullie leven in je eigen sprookjes en geloven dit daardoor niet :rolleyes:

IP's zeggen meer dan genoeg. Enige correcte straf was 100%
Ten tweede heeft hij geen straf maar een beloning gekregen, 700 gratis edels is echt geen straf.

Bijna goed.
Runners (bram&laurens) blamen weer eens vv'er (ik)
vv'er geeft weerwoord
vv'er wordt gekicked uit chat
vv'er wordt in prive uitgescholden.
vv'er wordt belachelijk gemaakt in shipchat terwijl er gewoon een laptop naast me stond waardoor ik alsnog kon lezen, niks gequote dus.
ik leave ship
ik join p
ship is butthurt.
je kunt wel steeds zeggen dat ik spelplezier als reden gebruikt maar waarom zeg je nou niks over dat ik vertrokken ben omdat ship bestaat uit ondankbare spelers die zelf weigeren te deffen, constant runnen en vv dumpen en daarna de vv blamen voor hun eigen fouten?
als je me wilt pakken op mij woorden pak dan wel de echte reden van mijn leave

Bijna goed, hier hoe het echt ging:

Laurens vraagt mensen om een beetje rekening te houden met elkaars gevoelens, want op elkaar schelden draagt niet echt bij aan een goede stamsfeer
Remco voelt zich persoonlijk aangevallen door een algemene opmerking (naar beide kanten dan ook nog)
Remco betrekt de discussie op zichzelf en maakt er persoonlijke aanvallen van
De discussie ontaardt in een ordinaire scheldpartij en iemand kicked Remco uit de chat
Remco komt terug in de chat en ik die de discussie ontketende met een goedbedoelde opmerking probeer het goed te maken door zijn ego te strelen met was excuses
Remco doet alsof alles terug goed is maar joint vlak erna P

Conclusie: Remco die steeds mensen die geen tijd hadden runner noemde runt voor de discussie die hij zelf ontketende.

Ik zie trouwens iets dat je zegt dat ik dat een stab noem blijkbaar, totaal niet.
Gewoon een actie die je andere meningen een beetje belachelijk maakt.
Het enige wat een beetje in de buurt kwam van een stab was yoda, maar zelfs dat is een twijfelgeval imo.

Ik vind het wel een zeer domme recruit voor P, aangezien ze nu een speler halen die totaal niet bij hun stamsysteem past maar dat terzijde.
Eigenlijk een goede zaak voor SHIP dus, waarvoor dank.
 

DeletedUser71298

Guest
Als jullie nou eens net zoveel tijd staken in het deffen als hier proberen groot te praten, dan komt er misschien nog wat terecht van SHIP :)
 

DeletedUser71298

Guest
Remco, je vind het heel gek dat ik Robin of jou ervan beschuldig aangezien het ip-adres uit een plaats een paar km van waar jij woont vandaan komt....
Sws zou niemand anders belang hebben bij het hacken van men acc.
Maar verder ga ik me niet in deze kinderachtige discussie mengen dus...
Ik zou zo ondertussen willen dat ik het gedaan had, dan had je tenminste een reden om me te beschuldigen :)
 

DeletedUser

Guest
Als jullie nou eens net zoveel tijd staken in het deffen als hier proberen groot te praten, dan komt er misschien nog wat terecht van SHIP :)

Waarom zou je tijd in deffen moeten steken? Er is nog iets anders dan nutteloos je tijd te verdoen op TW.
Wereld waar het vol zit met stabbers ect. dan is er geen motivatie om te deffen zo makkelijk zit het nu eenmaal.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Als jullie nou eens net zoveel tijd staken in het deffen als hier proberen groot te praten, dan komt er misschien nog wat terecht van SHIP :)

Je moet vooral commentaar geven op de zaken die niet zijn veranderd nadat jij naar UM overstapte. Het maakt je vooral niet hypocriet.


UM AF Policy:
- Stam = goed
- Vijand = niet goed
- En waag het niet naar de feiten te kijken!
 

DeletedUser70435

Guest
Hij begint ondertussen al niet meer te reageren op posts, dus laat hem maar lekker in z'n eigen wereldje.
 

DeletedUser71298

Guest
Hij begint ondertussen al niet meer te reageren op posts, dus laat hem maar lekker in z'n eigen wereldje.
Waarom blijven reageren op uit context getrokken en/of waanbeeldige feiten?
Ik heb wel wat meer te doen dan constant AF in de gaten houden of er weer wat onzinnigs gemeld wordt
 

DeletedUser63643

Guest
Hoe creëer ik een sfeer waarbij het net lijkt of de tegenstander een stelletje klootzakken zijn?
 
Bovenaan