United masters vs casual

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Ken je je eigen BG's niet? Nouja begrijpelijk aangezien UM er zoveel hebt :rolleyes:

Skykiller aka Hackerman aka Ronald aka Postduif

Ex -F. speler tot uw dienst, 1 van de hypocriete ex BG's van SHIP die ervoor zorgde dat een belachelijke samenwerking zoals UM ontstond.
 
Reactiescore
179
Ik wist niet dat het verboden was voor een speler om bevriend te zijn met verschillende accounts :rolleyes2: Moet jatu mss eerst even een PM sturen "theo 12 februari ga ik een massa op je doen gelieve je front te stacken"

Dat van die deff zou wel een stab geweest zijn maar mijn medeleiders hielden het tegen dus dat is nooit gebeurd.

Ik ga me inhouden, maar F. spelers schaam jullie hoe jullie in elkaar zitten.

Het enige respect wat ik nog had is met een vlaag naar beneden gestort. Als jullie zo een wereld willen winnen, dan is het voor mij goed. Zoek maar weer een excuus Skykiller daar ben je goed in, verdraai de woorden in jou postieve denkbeeld deze week wel weer gemerkt.

Ik ben teruggekomen om wat te maken op deze wereld. Maar het blijft maar op en neer gaan met het smerige spel wat jullie blijven spelen.
En als je hier antwoord op geeft denk eerst goed na, voordat jij wat gaat zeggen.
 

DeletedUser71121

Guest
Ik ga me inhouden, maar F. spelers schaam jullie hoe jullie in elkaar zitten.

Het enige respect wat ik nog had is met een vlaag naar beneden gestort. Als jullie zo een wereld willen winnen, dan is het voor mij goed. Zoek maar weer een excuus Skykiller daar ben je goed in, verdraai de woorden in jou postieve denkbeeld deze week wel weer gemerkt.

Ik ben teruggekomen om wat te maken op deze wereld. Maar het blijft maar op en neer gaan met het smerige spel wat jullie blijven spelen.
En als je hier antwoord op geeft denk eerst goed na, voordat jij wat gaat zeggen.
Vuil spel dat is iets waar jij zelf vies van bent zeker :rolleyes2:

SHIP heeft genoeg solo accounts (gehad) dat er nu blijkt dat er 1 beter bevriend is met ons dan met jullie kan ik weinig aan doen.

De VV op theo is trouwens nogal kortaf beetje jammer
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Voor de mensen die niet helaaml mee zijn wat er is veranderd:

Kaart 27 Januari:
6c0af57f28.png

Kaart 12 Februari:
afd3b3724b.png


Naast elkaar: 12 Februari Links - 27 Januari Rechts
c00b0e1038.jpg
 

DeletedUser71121

Guest
Mss even vertellen welke kleur wat is want zelf ik moest al serieus kijken
 
Reactiescore
60
Vuil spel dat is iets waar jij zelf vies van bent zeker :rolleyes2:

SHIP heeft genoeg solo accounts (gehad) dat er nu blijkt dat er 1 beter bevriend is met ons dan met jullie kan ik weinig aan doen.

De VV op theo is trouwens nogal kortaf beetje jammer
Terecht, overigens zou je me nog vertellen waarom je een nieuwe stam hebt. Wil je dat nog even doen?
 
Reactiescore
179
Vuil spel dat is iets waar jij zelf vies van bent zeker :rolleyes2:

SHIP heeft genoeg solo accounts (gehad) dat er nu blijkt dat er 1 beter bevriend is met ons dan met jullie kan ik weinig aan doen.

De VV op theo is trouwens nogal kortaf beetje jammer

Jij hebt geen flauw idee wie je voor je hebt, weer een opmerking wat aangeeft dat je nogal dingen gedachteloos rond roept op dit forum.

En je hoeft niet weer iets te gaan zoeken wat het wel weer zou goedmaken. Want het is weer de zoveelste schandalige actie die F. gedaan heeft.
 

DeletedUser71121

Guest
Het valt mij op dat iedere keer jullie een account verliezen wij iets fout doen in jullie ogen :redface: F. doet helemaal niks verkeerds als jatu zijn account met ons wilt laten doen wie ben ik dan om hem tegen te houden? Theo staat in zijn vriendenlijst maar ook spelers uit UM Tim staat trouwens ook in mijn vriendenlijst.

Voor de rest vind ik jullie nog steeds schattig hoor :biggrin:
 

DeletedUser77389

Guest
Ken je je eigen BG's niet? Nouja begrijpelijk aangezien UM er zoveel hebt :rolleyes:

Skykiller aka Hackerman aka Ronald aka Postduif

Ex -F. speler tot uw dienst, 1 van de hypocriete ex BG's van SHIP die ervoor zorgde dat een belachelijke samenwerking zoals UM ontstond.

Wereld is groot he :p. Wat heb ik bij hem te zoeken in het noorden?
 

DeletedUser77485

Guest
Ik dacht dat het niet kanslozer kon dan op Casual 2, maar blijkbaar wel.
Wat een stelletje ratten lopen er hier rond, zouden zich kapot moeten schamen.
 

DeletedUser

Guest
Vuil spel dat is iets waar jij zelf vies van bent zeker :rolleyes2:

SHIP heeft genoeg solo accounts (gehad) dat er nu blijkt dat er 1 beter bevriend is met ons dan met jullie kan ik weinig aan doen.

De VV op theo is trouwens nogal kortaf beetje jammer

Tss, het kon niet anders dat jij hierbij betrokken bent.
Als er vies spel gespeeld kan worden, dan ben jij er gewoon bij het is niet meer en niet minder.
 

DeletedUser78236

Guest
Kinda sad, nu met edels die dis gekregen heeft na puntenhalvering (eigenlijk ban) theo edelen. Nja wie weet wie het volgende acc zal zijn die onze grote vriend gaat hacken.
 

DeletedUser65921

Guest
Kinda sad, nu met edels die dis gekregen heeft na puntenhalvering (eigenlijk ban) theo edelen. Nja wie weet wie het volgende acc zal zijn die onze grote vriend gaat hacken.

He ben ik niet de enige wiens acc kapot gemaakt is omdat hackers beloond worden voor hun misselijkmakende daden?
Gaan we een clubje oprichten Thoe?

Vergeet niet even te vermelden dat iedere keer je een massa van F. kreeg je 'toevallig geen zin had om te deffen"

De enige conclusie die je daar uit kan trekken is dat F. lachwekkend slecht is als Tim nog steeds zo hoog staat terwijl hij geen enkele massa van jullie deffed.

Ik wist niet dat het verboden was voor een speler om bevriend te zijn met verschillende accounts :rolleyes2: Moet jatu mss eerst even een PM sturen "theo 12 februari ga ik een massa op je doen gelieve je front te stacken"

Dat van die deff zou wel een stab geweest zijn maar mijn medeleiders hielden het tegen dus dat is nooit gebeurd.

Wat maakt een stab extra nu nog uit met jouw lijstje? Gewoon doen joh, er is toch niemand die nog iets deftigs van jou verwacht.
 

DeletedUser71298

Guest
He ben ik niet degene wiens acc kapot gemaakt is doordat ik weiger te deffen en liever vv de schuld geef zodat mijn stam, met runners, zich op het AF voor kan doen als winnaars

Even gefixed voor je.

Trouwens even een vraagje voor de huidige SHIP spelers.
Wat is tegenwoordig geen stabben in jullie ogen?
Contact met de vijand = stab
Overstappen naar de vijand = stab
Vrienden hebben in vijandelijke stam = stab
Eigen acc op bb zetten = stab
Ship speler aanvallen = stab
Voor je eigen speelplezier kiezen = stab

Nogmaals, wat is geen stab in de ogen van SHIP?
Meepraten met laurens en tim lijkt mij tot nu toe de enige vorm van spelen dat niet gezien wordt als stabben door SHIP
 

DeletedUser65921

Guest
Goh, heb je voor in UM te mogen een cursus gevolgd 'dingen niet begrijpen nadat ze me 30x zijn uitgelegd' ofzo?

Ik begin te geloven dat dat een voorwaarde is om binnen te mogen als ik dit zie.
 
Bovenaan