United masters vs casual

DeletedUser63643

Guest
Ach, zijn we weer aan het modder gooien. Als jullie nu gewoon wat meer energie in het spel staken, en wat minder in AF, stonden jullie er niet zo kansloos voor.
 
Reactiescore
179
Ach, zijn we weer aan het modder gooien. Als jullie nu gewoon wat meer energie in het spel staken, en wat minder in AF, stonden jullie er niet zo kansloos voor.

Je doet net alsof ze heel de dag op het AF zitten :D
En dat wij nu kansloos ervoor staan dat heeft met meerdere factoren te maken Daltons :)
 

DeletedUser63643

Guest
Aan het aantal posts te zien, zou je dat wel denken.

Haha Tim, als jij het zegt, zal dat wel. :D
 
Reactiescore
60
Random edels op het achterland gooien is wel een nieuwe rage op deze wereld he :p
 
Reactiescore
60
Reactiescore
60
Tss, 1 van jullie spelers heeft wel heel weinig vertrouwen in mij :eek:

fc4c3c4c90.png
 
Reactiescore
60
En ineens heb je een massa die uit 3 verschillende stammen komt in plaats van 2 :p
 
Reactiescore
60
Dan heb je een alliantie van 4 stammen, en dan alsnog laat je alle stamloze accounts die in mijn omgeving liggen, en waarvan ik sommige ook gewoon vertrouwde, schaamteloos edels sturen.

Zwak, ronduit zwak. Doe het eens op eigen kracht joh.

Edit: De reactie van onze liegende hacker postduif:
ee81eb8a2f.png
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
60
Well, im out.

Ik kan nu nog wel een dag gaan besteden aan het deffen op een front waar ik geen aanvallen had verwacht, of ik kan van mn vakantie gaan genieten.

Ik heb dus besloten om dat tweede te doen. Veel plezier verder, en ik hoop dat een aantal accounts nog een keer gaat vallen :)
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Helemaal gelijk, heb zo ongeveer hetzelfde gedaan op classic daarnet. Geniet maar van de vakantie, met al die waardeloze stabbers hier ist toch maar triestig
 

DeletedUser71121

Guest
Ik wist niet dat het verboden was voor een speler om bevriend te zijn met verschillende accounts :rolleyes2: Moet jatu mss eerst even een PM sturen "theo 12 februari ga ik een massa op je doen gelieve je front te stacken"

Dat van die deff zou wel een stab geweest zijn maar mijn medeleiders hielden het tegen dus dat is nooit gebeurd.
 
Reactiescore
60
Ik wist niet dat het verboden was voor een speler om bevriend te zijn met verschillende accounts :rolleyes2: Moet jatu mss eerst even een PM sturen "theo 12 februari ga ik een massa op je doen gelieve je front te stacken"

Dat van die deff zou wel een stab geweest zijn maar mijn medeleiders hielden het tegen dus dat is nooit gebeurd.
Het geeft wel aan hoe jij het spel wil spelen, en dat maakt dat ik niet snap dat er zoveel mensen bij jou in de stam willen zitten...
 
Bovenaan