Uitroeiing van de aarde

DeletedUser

Guest
hoe denk je dat de aarde uitgeroeid zal worden?

door broeikaseffect?

door vervuiling?

door kernoorlogen?

grondstoffen raken op?

of iets anders?

Ik ga voor allemaal...
Eigenlijk staan er zelfs een paar in verband:

Kernoorlog -----> Vervuling -----> Broeikaseffect ------> Grondstoffen raken op(landbouw wordt bijna onmogelijk) -----> Weer kernoorlog(vechten om laatste grondstoffen) ------> Einde wereld.
 

DeletedUser7689

Guest
ok een ander vraag.
hoe denk je dat de mensheid uitgeroeid zal worden?
 

DeletedUser

Guest
Oorlog of grondstoffen raken op of ijstijd of zon komt te dichtbij of temp. stijgt te veel,...
 

DeletedUser

Guest
De wereld gaat kapot zodra de oorlog tussen Christenen en de Islam plaatsvind.

Alle kernwapens die in die oorlog gebruikt worden zullen de mens en aarde zodanig aantasten dat leven op deze aardbol vrijwel onmogelijk wordt.

Echter is dit bovenste meer de uitroeiing van de mens.

De aarde zelf zal wel blijven bestaan. Echter ben ik van mening dat er zonder leven op aarde de naam ''aarde'' niet echt correct is.

Echter ben ik van mening dat het mens het recht neit heeft om op aarde te leven, ze hebben het te veel verwoest... Ooit zal het dierentijdperk weer geboren worden. Wat ik zeg is WEG MET DE MENS!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Echter ben ik van mening dat het mens het recht neit heeft om op aarde te leven, ze hebben het te veel verwoest... Ooit zal het dierentijdperk weer geboren worden. Wat ik zeg is WEG MET DE MENS!

Jij bent ook een mens btw...
 

DeletedUser

Guest
Weg met de mens? Enig idee hoe kostbaar en waarschijnlijk super-ultra-extreem zeldzaam een levensvorm is, en dan ook nog eens een levensvorm die technische vaardigheden hebben, we kunnen de ruimte in, we hebben kennis van deeltjes een triljard keer kleiner dan een milimeter, we kunnen foto's maken van melkwegen op 10 miljard lichtjaar afstand, we weten zelfs al grotendeels hoe het universum in elkaar zit.

De mens moet blijven leven, anders is er mischien niemand die het universum kan bewonderen.
 

DeletedUser

Guest
Dat is puur gedacht vanuit de mens... Misschien bestaat er nog ander 'intelligent' leven in het universum, zoals veel wetenschappers beweren.
Of misschien dat er toch het goddelijke bestaat wat ook veel mensen geloven.

Maar ik ben het met je eens dat wij zeer complex in elkaar zitten en dat we vrij uniek zijn, dus ikzelf heb graag dat we als mensen nog even blijven leven. ;)
 

DeletedUser

Guest
Wie zegt dat wij de enigste menselijke levensvom zijn? Er kan zich in het Universum meschien nog een verder ontwikkelde menselijke levensvorm bevinden. Het kan mij dus totaal neit schelen... We meoten verdwijnen meschien wat grof gezegt, maar desnoods roeien we elkaar uit zonder de aarde verder te vervuilen. Onze tijd komt nog.
 

DeletedUser

Guest
Dat is puur gedacht vanuit de mens... Misschien bestaat er nog ander 'intelligent' leven in het universum, zoals veel wetenschappers beweren.
Of misschien dat er toch het goddelijke bestaat wat ook veel mensen geloven.

Maar ik ben het met je eens dat wij zeer complex in elkaar zitten en dat we vrij uniek zijn, dus ikzelf heb graag dat we als mensen nog even blijven leven. ;)

Akkoord, maar dan meot er hier het één en ander veranderen.
 

DeletedUser

Guest
Akkoord, maar dan meot er hier het één en ander veranderen.

Tsja... dat is verder de politiek hea?! Wij, als NL liever luxe en de wereld vernielen, dan wij een stapje terugdoen en geld in milieu pompen.

Hoe vaak betrap ik me er zelf op dat ik beter de verwarming een graadje lager kan zetten, terwijl ik dat niet doe... Hoe vaak neem je de auto, terwijl fietsen ook gekunt had... enz. enz.
 

DeletedUser

Guest
Ja als we allemaal ons steentje bijdragen komen we er wel... Jammer dat Rusland en Amerika het Kyoto Protocol niet hebben ondertekend. De twee grootste landen/kontinenten van de wereld v*rd*mm*!
 

DeletedUser

Guest
Wie zegt dat wij de enigste menselijke levensvom zijn? Er kan zich in het Universum meschien nog een verder ontwikkelde menselijke levensvorm bevinden. Het kan mij dus totaal neit schelen... We meoten verdwijnen meschien wat grof gezegt, maar desnoods roeien we elkaar uit zonder de aarde verder te vervuilen. Onze tijd komt nog.

Omdat wij één van de weet ik veel hoeveel TRILJARDEN planeten vervuilen, vind jij dat van de meest zeldzame en indrukwekkende gebeurtenis in het universum maar "ff dood moet". Enig idee hoeveel geluk je wel moet hebben om uberhaupt een bacterie te laten leven? Laat staan een insect? Maar een mens die zich zover heeft ontwikkeld? Nah. Weinig kans.
 

DeletedUser

Guest
Weinig kans? Vind je jezelf te goed om toe te geven dat wij neit verder ontwikkelder zijn dan andere levensvormen? Hoe kan je dat nu zeggen als je dat neit eens zeker weet. De aarde is meschien wel gemaakt op menselijke levensvormen te dragen, maar niet op de manier zoals we nu bezig zijn.
 

DeletedUser

Guest
de aarde gaat stuk aan de mensen... die oor alle problemen zorgen...
 

DeletedUser

Guest
Weinig kans? Vind je jezelf te goed om toe te geven dat wij neit verder ontwikkelder zijn dan andere levensvormen? Hoe kan je dat nu zeggen als je dat neit eens zeker weet. De aarde is meschien wel gemaakt op menselijke levensvormen te dragen, maar niet op de manier zoals we nu bezig zijn.

Wat lul je allemaal voor een onzin, de aarde is gevormd door het effect van zwaartekracht op de zware deeltjes na de supernova explosie van een grote ster.

..
 

DeletedUser

Guest
En dan? Wie zegt dit de enisgte planeet is die gevormd is door het effect van zwaartekracht op de zware deeltjes na de supernova explosie van een grote ster?
 
Bovenaan