DeletedUser5025
Guest
Ik vind dat jullie allemaal wel een beetje overdreven doen.
Ik zelf denk dat de aarde pas over een paar miljoen jaar (of nog veel langer) onbewoonbaar zal worden.
Hoe zal dat gebeuren:
- De dichtsbijzijnde ster (de zon) zal stoppen met branden en daarom wordt het veel te koud om nog op aarde te kunnen leven.
Waarom denk ik al die andere dingen niet?
- Door broeikaseffect?
Er komen steeds meer andere alternatieve energiebronnen die toegepast zullen worden.
- Door vervuiling?
Dat is nog niet zo erg.
- Door kernoorlogen?
Zo dom zijn de andere landen ook weer niet.
- Grondstoffen raken op?
Ze zullen later wel uitvinden dat je energie kan halen uit een steen.
Conclusie:
Wij onze kinderen, onze kleinkinderen enz. zullen nog niks te maken hebben met het verdwijnen van de aarde.
En als dat gebeurt (over een paar miljoen jaar) gaan we toch gewoon allemaal verhuizen naar een ander sterrenstelser waar een andere ster nog wel goed brandt?
Ik zelf denk dat de aarde pas over een paar miljoen jaar (of nog veel langer) onbewoonbaar zal worden.
Hoe zal dat gebeuren:
- De dichtsbijzijnde ster (de zon) zal stoppen met branden en daarom wordt het veel te koud om nog op aarde te kunnen leven.
Waarom denk ik al die andere dingen niet?
- Door broeikaseffect?
Er komen steeds meer andere alternatieve energiebronnen die toegepast zullen worden.
- Door vervuiling?
Dat is nog niet zo erg.
- Door kernoorlogen?
Zo dom zijn de andere landen ook weer niet.
- Grondstoffen raken op?
Ze zullen later wel uitvinden dat je energie kan halen uit een steen.
Conclusie:
Wij onze kinderen, onze kleinkinderen enz. zullen nog niks te maken hebben met het verdwijnen van de aarde.
En als dat gebeurt (over een paar miljoen jaar) gaan we toch gewoon allemaal verhuizen naar een ander sterrenstelser waar een andere ster nog wel goed brandt?