Uitbreiding van de aanvalsregel?!

DeletedUser

Guest
Dit was op zich het geval?

Jullie kunnen zelf ingame het resultaat van de stemming opvolgen. In de aankondiging stond dat het resultaat bindend was.
Er was ongeveer een week tussen einde poll + invoer. Het kan toch niet helemaal onverwacht geweest zijn?

Een extra PM dat de poll gesloten was met de uitslag en de ingangsdatum van de nieuwe aanvalsregel was geen overbodige luxe geweest. Ik (en andere spelers) waren namelijk niet al te goed op de hoogte ;)
 
Reactiescore
746
Een extra PM dat de poll gesloten was met de uitslag en de ingangsdatum van de nieuwe aanvalsregel was geen overbodige luxe geweest. Ik (en andere spelers) waren namelijk niet al te goed op de hoogte ;)

We zullen er rekening mee houden in een volgende stemming.
 

DeletedUser77823

Guest
Wanneer kunnen we een nieuwe stemming verwachten? De vorige is nu toch wel al een tijdje geleden, zeker gezien de (niet al te grote) omvang van de wereld.
 
Reactiescore
603
Wanneer kunnen we een nieuwe stemming verwachten? De vorige is nu toch wel al een tijdje geleden, zeker gezien de (niet al te grote) omvang van de wereld.
Er is pas een stemming geweest.
Een volgende stemming zal pas in de toekomst plaatsvinden.
 

DeletedUser70435

Guest
Hou rekening met eind januari jongens, dan is het 3 maanden na de vorige.
 

DeletedUser

Guest
Beter stemt iedereen dan even meteen 40%. Ben de clusterfuckers onderhand wel zat :eek:
 

DeletedUser

Guest
Meh, vond het de vorige keer persoonlijk nog te vroeg maar dat zal wel aan mij liggen dan :p
 

DeletedUser77823

Guest
Gaat er ooit nog wat van komen..? Zo veel is er nu niet meer te doen namelijk. Wachten tot mensen op delete gaan en dan als een stel wolven op de dorpen af gaan of ze stacken. Zou fijn zijn als er weer een stemming gaat komen.
 

DeletedUser76198

Guest
Ik heb front met 3 vijandige spelers :eek: voor mij hoeft de regel nog niet te veranderen.
 

DeletedUser76198

Guest
Ja is het ook :D maar ze kunnen me nu al aanvallen he ;)

Verbreding van de regel zorgt er alleen ook voor dat ze misschien niet meer op mij gaan maar de spelers in mn cluster gaan opedelen. Ik heb bijvoorbeeld mijn tegenstanders aangeboden de cf in te leveren en over en weer niet meer te doen. Als ze op zoiets niet ingaan vrees ik toch wel dat ze alles in mijn cluster gaan edelen als ze er niet doorheen komen :(
 

DeletedUser77823

Guest
Ja is het ook :D maar ze kunnen me nu al aanvallen he ;)

Verbreding van de regel zorgt er alleen ook voor dat ze misschien niet meer op mij gaan maar de spelers in mn cluster gaan opedelen. Ik heb bijvoorbeeld mijn tegenstanders aangeboden de cf in te leveren en over en weer niet meer te doen. Als ze op zoiets niet ingaan vrees ik toch wel dat ze alles in mijn cluster gaan edelen als ze er niet doorheen komen :(

Met ganjis als deftank heb je toch niks te vrezen, toch? Gewoon alles op block ok zetten
 
Reactiescore
328
Ja is het ook :D maar ze kunnen me nu al aanvallen he ;)

Verbreding van de regel zorgt er alleen ook voor dat ze misschien niet meer op mij gaan maar de spelers in mn cluster gaan opedelen. Ik heb bijvoorbeeld mijn tegenstanders aangeboden de cf in te leveren en over en weer niet meer te doen. Als ze op zoiets niet ingaan vrees ik toch wel dat ze alles in mijn cluster gaan edelen als ze er niet doorheen komen :(
Maar vind je het gek. Sommige spelers van Insane hun cluster is een grote cf :p
 
Bovenaan