Uitbreiding van de aanvalsregel?!

DeletedUser76198

Guest
Vol spanning wachten wij het moment af dat we een tegenstander helemaal kunnen edelen <3
 
Reactiescore
127
De wereld begint saai te worden het is gewoon wachten tot er weer iemand op bb gaat. Het lijkt me niet dat dit de bedoeling kan zijn van een wereld
 
Reactiescore
123
Zal allemaal wel goed komen uiteindelijk :)
 

DeletedUser69389

Guest
Niet als we nog maanden moeten wachten. Ik denk dat deze wereld dan weer spelers gaat verliezen en dat moet niet de bedoeling zijn, wel?

Zou wel passen in het huidige beleid voor tw die ze hebben met hun plannen.
 
Reactiescore
746
Zou wel passen in het huidige beleid voor tw die ze hebben met hun plannen.
50e.jpg



Maar we kijken ernaar :) Zal echter niet voor de eerstkomende week (mss 2) zijn dat er een poll komt.
 
Reactiescore
323
Maar we kijken ernaar :) Zal echter niet voor de eerstkomende week (mss 2) zijn dat er een poll komt.​
Dit is in ieder geval al goed nieuws :) Gaat de er bij de volgende poll een optie zijn om te stemmen tegen een rangeverbreding? Of zal het zo zijn als bij de vorige poll? (2 opties, 20/40% breder)
 
Reactiescore
746
Dit is in ieder geval al goed nieuws :) Gaat de er bij de volgende poll een optie zijn om te stemmen tegen een rangeverbreding? Of zal het zo zijn als bij de vorige poll? (2 opties, 20/40% breder)

Dat weten we nog niet. Dat is één van de dingen die we moeten bespreken ;)
 

DeletedUser70435

Guest
De mogelijkheid om tegen te kunnen stemmen lijkt me niet heel handig, tenzij het plan is om deze wereld nog saaier en doder te maken. Het is maar een kleine casual en dus moeten we ervan maken wat erin zit, maar door de range zo te houden gaat dat niet lukken.
 

DeletedUser77823

Guest
De mogelijkheid om tegen te kunnen stemmen lijkt me niet heel handig, tenzij het plan is om deze wereld nog saaier en doder te maken. Het is maar een kleine casual en dus moeten we ervan maken wat erin zit, maar door de range zo te houden gaat dat niet lukken.

Om de een of andere reden las ik "de mogelijkheid om te kunnen stemmen lijkt me niet heel handig"... Maar zoals je zegt, een optie tegen de verbreding lijkt mij ook niet echt handig. Zowel voor de grotere spelers als de kleinere spelers. Zelf begin ik wel wat meer spelers in range te krijgen in de buurt maarja.. Zodra je meer dan 5-10 dorpen pakt zijn ze alweer uit range en tegen de tijd dat ze weer in range liggen is alles terug opgebouwd.
 
Bovenaan